• Hackergirl

    60 års present till svärmor - akut

    Svärmor har fyllt 60 år men jag gav ingen present då inte ens min sambo (hennes son) gav nått. Men nu har det visats sig att min svägerska (min sambos brors tjej) har gett henne en present (trots att hon bara tyckte vi skulle ge en gemensam blomma) så nu måste jag väl också ge nått.

    Problemet är bara att det står helt still och jag kommer inte på något jag skulle kunna ge. Helst vill jag det ska se ut som att jag inte hade möjlighet att ge presenten på födelsedagen och därför ger den först nu (på söndag!), vi åkte nämligen iväg på teater direkt efter jobb den kvällen.

    Jag kommer inte på något speciellt hon tycker om och det gör inte min sambo heller. Vad har ni gett er svärmor i present? Ang budget tänker jag upp till 500kr. 

  • Svar på tråden 60 års present till svärmor - akut
  • Anonym (63:a)

    Jag är inte 60 men väl 55 och jag hade gärna tagit emot ett presentkort om det finns någon typ stadskärna som har gemensamma sådana. (Finns i min stad)

    Annars något lite mer exklusivt från systemet kanske.

    Hade uppskattat ett restaurangbesök med sonen och svärdottern också, faktsikt mer än de båda andra förslagen här ovan. 

  • Bibbidi

    Samlar hon på någon serie? Tänker någon fin figur av tex Kay Bojesen om hon tycker om dem (min mamma gör det iaf och hon är ungefär 60).

  • Anonym (Annabus)

    Någon julkonsert ni kan gå och se ihop? Kanske äta en bit mat före eller efter. Att ge av sin tid brukar uppskattas, särskilt om hon är ensamstående.

  • Anonym (Liv)

    Smycke. Konsertbiljetter. Tavla. Spabehandling. Presentkorg med godsaker/delikatesser. Middag.

Svar på tråden 60 års present till svärmor - akut