• Brunolajnen

    Storbystade kvinnor

    Hej!

    Finns det någon här på familjeliv som är riktigt storbystad? Tycker det är så himla vackert :) skriv gärna en rad och berätta vilken bh storlek du har :)

  • Svar på tråden Storbystade kvinnor
  • Anonym (Tuttar)

    Räcket det med att veta vad jag har för BH storlek?

    Känns extremt ytligt . Bara veta BH storleken ingen bild eller nått.

  • Brunolajnen

    Bild hade ju såklart varit ännu trevligare, men trevligast av allt hade ju varit att få se en bild och veta bh storlek ;)

    Passar på att önska god fortsättning också :)

  • Anonym (Ondo)

    Är det av ondo att vara storbystad. Är det mest till besvär?

  • Anonym (Stor)

    Jag är storbystad (85H) och tycker mest att det är jobbigt. Rygg och axlar tar stryk med en stor byst. Jag har dessutom svårt att hitta tröjor som sitter riktigt bra. Måste alltid gå upp en till två storlekar på kläderna för att bysten är i vägen. Jag hade gärna sluppit mina två airbags.

  • Anonym (jupp)

    80H-I här, efter bröstreduktion, beroende på utformning och hur tajt jag vill ha det. De är väldigt ofta mest i vägen, BH är obekvämt men utan BH är också obekvämt. Jag har ont ofta, i axlarna eller i ryggen. 

    Sanningen är att män egentligen inte alls gillar stora bröst. De vill ha D-kupa på sina kvinnor. När det kommer en riktigt storbystad brud så tappar de fattningen.

  • Gaskarl
    Anonym (jupp) skrev 2021-12-07 16:26:53 följande:

    80H-I här, efter bröstreduktion, beroende på utformning och hur tajt jag vill ha det. De är väldigt ofta mest i vägen, BH är obekvämt men utan BH är också obekvämt. Jag har ont ofta, i axlarna eller i ryggen. 

    Sanningen är att män egentligen inte alls gillar stora bröst. De vill ha D-kupa på sina kvinnor. När det kommer en riktigt storbystad brud så tappar de fattningen.


    Haha..Hur menar du tappar fattningen?
  • Anonym (.........)
    Anonym (jupp) skrev 2021-12-07 16:26:53 följande:

    80H-I här, efter bröstreduktion, beroende på utformning och hur tajt jag vill ha det. De är väldigt ofta mest i vägen, BH är obekvämt men utan BH är också obekvämt. Jag har ont ofta, i axlarna eller i ryggen. 

    Sanningen är att män egentligen inte alls gillar stora bröst. De vill ha D-kupa på sina kvinnor. När det kommer en riktigt storbystad brud så tappar de fattningen.


    Precis, välformade D kupor är nog vad många män menar när dom pratar om hur vackert dom tycker att det är med stora bröst. Dom menar inte dom riktigt stora brösten som är hängiga, fulla av bristningar som det inte går att hitta varken kläder eller bh som är snygga och sitter smickrande på. 
Svar på tråden Storbystade kvinnor