• Anonym (Soraya)

    Blivit portad från butik...

    Jag har blivit portad från en butik för att jag går in och vill handla med en skottkärra. Får butiken göra så? Jag behöver verkligen handla i den butiken för jag har ätit upp hela bonusdotterns födelsedagstårta som inte går att köpa någon annanstans som behövs imorgon...

  • Svar på tråden Blivit portad från butik...
  • Anonym (Soraya)

    Kan inte sova vrider mig och grinar har äti upp hela tårtan ångest ångest ..

  • Anonym (Soraya)

    Krig inom familjen väntas imorgon då tårtan är oersätlig

  • Anonym (Bettan)
    Anonym (Soraya) skrev 2019-01-14 00:08:11 följande:

    Krig inom familjen väntas imorgon då tårtan är oersätlig


    Själv göre - själv ha
  • Grande Rock

    Ajdå, då får du leta upp en annan butik att handla i.

    Skaffa ett kabellås så kan du parkera skottkärran utanför utan att den riskerar bli stulen.


    Att tro är att inte veta
  • Grande Rock
    Grande Rock skrev 2019-01-14 00:14:01 följande:

    Ajdå, då får du leta upp en annan butik att handla i.

    Skaffa ett kabellås så kan du parkera skottkärran utanför utan att den riskerar bli stulen.


    Det funkar med kätting och hänglås också.
    Att tro är att inte veta
  • Anonym (Soraya)
    Grande Rock skrev 2019-01-14 00:14:59 följande:

    Det funkar med kätting och hänglås också.


    Tårtan är dok försvunnen för all framtid...åt upp hela tårtan för ca 20 people
  • Grande Rock
    Anonym (Soraya) skrev 2019-01-14 00:18:57 följande:
    Tårtan är dok försvunnen för all framtid...åt upp hela tårtan för ca 20 people
    Då kan du köpa en ny, det finns folk som knappt gör annat än säljer tårtor till folk som vill köpa. Se till att lämna skottkärran utanför konditoriet. Lås fast den med kätting och hänglås under tiden du är inne och genomför transaktionen.
    Att tro är att inte veta
  • Anonym (Soraya)
    Grande Rock skrev 2019-01-14 00:24:58 följande:

    Då kan du köpa en ny, det finns folk som knappt gör annat än säljer tårtor till folk som vill köpa. Se till att lämna skottkärran utanför konditoriet. Lås fast den med kätting och hänglås under tiden du är inne och genomför transaktionen.


    Tack för tipset. Det får göras nästa gång dock. Vi har stället in kalaset och sagt att vi är döda.
  • Anonym (Kff)
    Anonym (Soraya) skrev 2019-01-14 06:45:58 följande:

    Tack för tipset. Det får göras nästa gång dock. Vi har stället in kalaset och sagt att vi är döda.


    Men alltså är du 12? Hur kan någon frisk människa tycka att det här är roligt?
  • Anonym (Soraya)
    Anonym (Kff) skrev 2019-01-14 07:04:02 följande:

    Men alltså är du 12? Hur kan någon frisk människa tycka att det här är roligt?


    Nej jag är 32. Vart har jag skrattat?
  • Anonym (Bettan)
    Anonym (Soraya) skrev 2019-01-14 08:26:56 följande:

    Nej jag är 32. Vart har jag skrattat?


    Man undrar ju vad det va i den där tårtan ........
  • Anonym (Soraya)
    Anonym (Kvinna, 27) skrev 2019-01-15 10:12:16 följande:

    Fyyyyyyfaaaaan vilken äcklig människa du är som skämtar på stora människors bekostnad. Personer med ätstörning och borderline fick sig också en skopa såg jag. Fyfan så jävla osmakligt. Lägg ner det här nu.


    Illa, illa...dock låg inte tråden här från början, utan i känsliga rum
  • Anonym (Ola)

    Oj kan du bara äta upp en tårta för 20 personer? Jag kan äta upp en hel bröllopstårta för ca 100 personer,.och jag väger 169 kg..eller nåt sånt. Illa illa...

Svar på tråden Blivit portad från butik...