• busan00

    Någon som vill vara med och testa Rosenrot och bidrottningsgele å hoppas på bebis 2020 ?:)

    Någon som vet när man ska ta rosenrot och bidrottningsgele? Har hittills tagit de på kvällen båda två ? Sist jag blev gravid efter 1 års försök få funkade det med rosenrot forte och bisolvon. Slumpen eller ej vet jag inte. Men nu kör jag med annat märke av rosenrot å inte tagit sig än .

  • Svar på tråden Någon som vill vara med och testa Rosenrot och bidrottningsgele å hoppas på bebis 2020 ?:)
  • MichelleMilli

    Hej! Jag har hört att man ska ta de på morgonen innan man äter frukost. Jag och sambon har försökt 8 månader nu med ett syskon till våra 2 döttrar. Precis beställt hem bidrottningsgele kag tänkte testa med. Skulle vara kul att följas åt :)


    busan00 skrev 2019-07-23 12:30:09 följande:

    Någon som vet när man ska ta rosenrot och bidrottningsgele? Har hittills tagit de på kvällen båda två ? Sist jag blev gravid efter 1 års försök få funkade det med rosenrot forte och bisolvon. Slumpen eller ej vet jag inte. Men nu kör jag med annat märke av rosenrot å inte tagit sig än .


Svar på tråden Någon som vill vara med och testa Rosenrot och bidrottningsgele å hoppas på bebis 2020 ?:)