• Anonym (Nyfiken)

    Man nyfiken på man

    Halloj, jag är nog lite BS...ler, är  50 i alla fall.


    Har länge funderat på hur det skulle vara att mysa med en man, vill inte gå hela vägen men kolla film å kanske känna på varandras till å börja med.


    Är det vanlig fundering? fler som funderar i samma banor?
    Nån som gjort det med, hur träffades ni å hur gjorde ni?

  • Svar på tråden Man nyfiken på man
  • Anonym (Har gjort det)
    Vidstranden skrev 2020-05-06 11:51:36 följande:

    Nyfikenheten är ju stor över att kanske någongång träffas och runka ihop och åt varandra kanske även testa suga om det känns rätt. Känslan är att alla man chattat med även vill analt vilket jag inte vill så det är inte så lätt att träffa någon åtminstone inte där jag bor i Ulricehamn.


    Har du bil så kan du ju åka en bit för en träff, varför vill du inte prova analt?
  • Anonym (Minne)

    I ungdomsåren så brukade jag och en annan kille kolla på porr och runka tillsammans. Sedan var det inte så stort steg att runka åt varandra och sedan blev det i bara farten även prova att suga kuk. Vi hade inte utlösning i munnen. Nu tretti år senare så är jag sugen att vara med en man på nytt och fantiserar om det men går inte då jag är gift och är inte otrogen. Känns knäppt att förklara att man vill skiljas bara för att få testa att vara med en man...

  • Anonym (Har gjort det)
    Anonym (Minne) skrev 2020-05-06 13:19:01 följande:

    I ungdomsåren så brukade jag och en annan kille kolla på porr och runka tillsammans. Sedan var det inte så stort steg att runka åt varandra och sedan blev det i bara farten även prova att suga kuk. Vi hade inte utlösning i munnen. Nu tretti år senare så är jag sugen att vara med en man på nytt och fantiserar om det men går inte då jag är gift och är inte otrogen. Känns knäppt att förklara att man vill skiljas bara för att få testa att vara med en man...


    Är i samma sits som dig, vill prova med en man igen, men att skiljas eller våra otrogen är inget alternativ. Jag får fortsätta att leka med mina dildos.
  • Anonym (Sugen)

    Samma som ovanstående .

    Jag och en kille började smeka varandra när vi kollade på porr slutade med att vi runkade av varandra . Träffades några gånger .

    Nu har man börjat bli sugen igen. Efter många år.

  • Lejon10

    Har varit med en man innan var på en bc och en homo man tog kontakt

    Vi träffades o har sugit kuk , detta var för 3 år sedan o har inte gjort det ner

    Men kommer att träffa män igen

    Är sambo men hon har tappat lusten

  • Stiffy

    Jag har både fått avsugning av en kompis och även givit analsex. De gånger jag har haft möjlighet att själv ta den i munnen har jag fegat ur och det stör mig eftersom jag är så nyfiken på hur det är. På senare år har jag blivit nästan besatt av fantasin att få ta emot analt men just det funkar inte för min kompis. Men jag är nog alldeles för blyg och mesig för att träffa någon random. Dessutom vill jag att det ska vara med någon pålitlig och frisk eftersom jag vill göra det oskyddat. Men någon gång kanske det sker.

  • Litenmenhård

    Väldigt många män som är nyfikna på andra män. Det är mysigt att vara med en man, om det är rätt man. 


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Stiffy
    Litenmenhård skrev 2021-01-21 17:31:35 följande:

    Väldigt många män som är nyfikna på andra män. Det är mysigt att vara med en man, om det är rätt man. 


    Jo det är ju det som ska till också. Jag lever ett rätt begränsat liv, bland annat på min synnedsättning och en liten vänskapskrets och det underlättar inte att träffa någon. Senast för 4 år sedan träffade jag en kille i jobbet. Han var uppenbart homosexuell, sa att jag hade fin röst och frågade om jag var gay. Jag svarade att jag var hetro, men resten av meningen, att jag hade viss erfarenhet och stor återstående nyfikenhet stockade sig för att jag som vanligt blev feg. Bankade bildligt huvudet i väggen resten av den dagen. Sökte kontakt via FB några gånger men eftersom jag aldrig fick ur mig vad jag ville så rann dösnacket ut i sanden. Och nu kan man inte gärna messa och säga "hej vi hördes för ett år sen, vill du ligga med mig? Jag vill prova" :)
  • Litenmenhård
    Stiffy skrev 2021-01-21 17:51:12 följande:
    Jo det är ju det som ska till också. Jag lever ett rätt begränsat liv, bland annat på min synnedsättning och en liten vänskapskrets och det underlättar inte att träffa någon. Senast för 4 år sedan träffade jag en kille i jobbet. Han var uppenbart homosexuell, sa att jag hade fin röst och frågade om jag var gay. Jag svarade att jag var hetro, men resten av meningen, att jag hade viss erfarenhet och stor återstående nyfikenhet stockade sig för att jag som vanligt blev feg. Bankade bildligt huvudet i väggen resten av den dagen. Sökte kontakt via FB några gånger men eftersom jag aldrig fick ur mig vad jag ville så rann dösnacket ut i sanden. Och nu kan man inte gärna messa och säga "hej vi hördes för ett år sen, vill du ligga med mig? Jag vill prova" :)
    Jag lever också ett ganska begränsat liv, med få vänner. De vännerna jag har vet att jag är bisexuell, men det är inget vi pratar om direkt. Det är väldigt svårt att hitta någon. Önskar att det var lättare.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Stiffy
    Litenmenhård skrev 2021-01-21 17:54:01 följande:

    Jag lever också ett ganska begränsat liv, med få vänner. De vännerna jag har vet att jag är bisexuell, men det är inget vi pratar om direkt. Det är väldigt svårt att hitta någon. Önskar att det var lättare.


    Ja och helst någon som är trevlig att hänga med så att man inte får flyktkänslor så fort det är "klart" :) Någon som kan och är villig att göra det till en bra förstagångsupplevelse. Lite otur på det viset att min enda bekant inte kan ge samlag.

    Mina vänner är ovetande och definitivt min fru.
  • Litenmenhård
    Stiffy skrev 2021-01-21 18:26:38 följande:
    Ja och helst någon som är trevlig att hänga med så att man inte får flyktkänslor så fort det är "klart" :) Någon som kan och är villig att göra det till en bra förstagångsupplevelse. Lite otur på det viset att min enda bekant inte kan ge samlag.

    Mina vänner är ovetande och definitivt min fru.
    Ja, precis. Någon man trivs med och inte bara ha sex med. Typ som en bra killkompis man har bra sex med, helt enkelt.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Vidstranden

    Som tiderna är nu så är det ju ännu svårare att lyckas träffa någon, sitta å runka ihop och åt varandra kanske även testa lite sug.

  • Litenmenhård
    Vidstranden skrev 2021-01-24 09:38:32 följande:

    Som tiderna är nu så är det ju ännu svårare att lyckas träffa någon, sitta å runka ihop och åt varandra kanske även testa lite sug.


    Det är väl aldrig fel? .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden Man nyfiken på man