• Misse90

    Letrozol

    Hej alla där ute ????

    Jag och min sambo har försökt skaffa barn i 1,5 år och vi har börjat en utredning för två månader sen. Jag har först tagit provera för att framkalla en mens ( eftersom jag väldigt sällan får det) sedan har jag tagit letrozol i fem dagar och just nu är det inget mer vi kan göra än att sexa så mycket det går och hoppas på det bästa. Jag har googlat igenom hela internet om letrozol känns det som, men är så nyfiken. Vad är era historier kring letrozol? Blev ni gravida och hur många omgångar tog det ?

  • Svar på tråden Letrozol
  • Betrayed

    Åt omgång två och plussade igår!

    Med vår son blev jag gravid på första försöket med Pergotime (liknande som Letrozol men säljs inte längre).

  • Misse90

    Men ååh så underbart!! Stort Grattis! :)

    Fick du göra ultraljud för att se om äggen växte? Vi kommer inte få göra det, men har läst att många andra blivit erbjuden det. Vi kommer endast ta ett blodprov senare för att ?se? om ägglossning har skett. Så går helt ovetandes runt just nu om det ens händer något där nere.

  • Betrayed
    Misse90 skrev 2019-12-26 21:03:43 följande:

    Men ååh så underbart!! Stort Grattis! :)

    Fick du göra ultraljud för att se om äggen växte? Vi kommer inte få göra det, men har läst att många andra blivit erbjuden det. Vi kommer endast ta ett blodprov senare för att ?se? om ägglossning har skett. Så går helt ovetandes runt just nu om det ens händer något där nere.


    Vi fick göra det första omgången men inte andra, för då menade han på att han ser att det funkade.

    Fick göra blodprov och sedan nu ska vi göra ett tidigt ultraljud om 2-3 veckor!
Svar på tråden Letrozol