• Belymely

    Mellanblödning efter klamydia

    Hej!

    Testade positivt för klamydia för en mån sen, behandlades och provet visade negativt..

    Jag fick min mens under behandlingskuren, normalt har jag mens i Max 5 dagar därefter får jag normala flytningar igen.

    Nu har det gått 10 dagar sedan ja fått mens, de 4 första Mensdagarna hade jag ju blödning men efter 5-6 dagen började jag få sparsamma väldigt mörka blödningar, nu dag 10 så är de mer grumlig mörkbrun och en nyans av röd flytning.

    Har någon varit med om att ni fått mellanblödnkngar efter avslutad behandling?

    Jag har begärt om en tid och väntar svar, lär ju dröja men kan inte låta bli o vara orolig. Någon som har erfarenhet av det?

  • Svar på tråden Mellanblödning efter klamydia
  • Anonym (Anonym)

    Fast det du beskriver är ju bara en utdragen mens, inte mellanblödning, vilket i sig är helt normalt och inte beror på klamydia utan på ägglossning.

  • Belymely

    Aa, fast ja får aldrig en mellanblödning, vänder mig hit för det känns inte riktigt normalt. Häromdagen började det även lukta illa, är det vanligt att få vaginos efter behandlad klamydiainfektion? Är så rädd att jag insjuknat igen. :/

  • Anonym (Anonym)

    Kan tyvärr inte besvara hur vanligt det är med bv efter klamydia! Jag har ingen koll på den behandlingen nämligen så det är svårt att säga. Att det luktar beror sannolikt på någon slags obalans i ph iaf, det kan man säga. Avvakta ett tag till och kontakta ungdomsmottagningen om det inte blir bättre.

Svar på tråden Mellanblödning efter klamydia