• Anonym (Micke)

    Ska vara med en man för första gången

    Jag har länge varit nyfiken på att vara med en man. Speciellt vill jag känna på hur det är att suga kuk. Efter mycket velande så har jag nu stämt träff via Grindr. Vi ska träffas idag.

    Nu börjar jag bli rätt så nervös. Finns det något jag bör tänka på? Hur kan jag göra bra ifrån mig och inte verka som en total nybörjare?

  • Svar på tråden Ska vara med en man för första gången
  • Anonym (...)

    Haha i tidiga tonåren brukade jag och en kompis runka varandra och provade även på att smaka på den andras kuk utan att det blev utlösning i munnen. Nu tretti år senare så har jag börjat fantisera om att suga kuk pånytt.
    Fast nu skulle jag gärna hålla på tills det går för honom, måste vara en speciell känsla...

  • Anonym (Micke)
    Robert 832 skrev 2020-06-14 16:39:35 följande:
    Grattis! ????
    Tack!
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-14 16:44:43 följande:

    Var det ömsesidigt? Gick det för båda?


    Ömsesidigt? Som i att båda ville? Jo så var det. Båda kom också.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Alnico) skrev 2020-06-16 09:37:24 följande:
    Var i samma sits för många år sen. Var nervös, men det gick bättre än jag trodde. Kändes naturligt för mig att suga kuk. Det är härligt att vara lite slampa Flört
    Tror inte någon av oss satte oss i rollen som slampa, var mer att vi gjorde det skönt för varandra utan några direkta roller eller så. Men gillar du det så kör på :)
  • Anonym (Micke)
    Anonym (...) skrev 2020-06-16 11:44:47 följande:

    Haha i tidiga tonåren brukade jag och en kompis runka varandra och provade även på att smaka på den andras kuk utan att det blev utlösning i munnen. Nu tretti år senare så har jag börjat fantisera om att suga kuk pånytt.
    Fast nu skulle jag gärna hålla på tills det går för honom, måste vara en speciell känsla...


    Ja det var det sannerligen, det rekommenderas.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Micke) skrev 2020-06-16 17:46:28 följande:

    Ömsesidigt? Som i att båda ville? Jo så var det. Båda kom också.


    Jag menade att ni båda sög varandra. Tog ni båda sperman? Hur kändes det i så fall? Har du blivit sugen av någon kvinna också? Var det någon skillnad?
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-16 17:54:54 följande:
    Jag menade att ni båda sög varandra. Tog ni båda sperman? Hur kändes det i så fall? Har du blivit sugen av någon kvinna också? Var det någon skillnad?
    Aha, ja såklart, får skylla på att jag är trött.

    Vi sög båda varandra, både att vi turades om och i en 69. Jag fick även testa att sätta på honom en stund.

    Ja jag tog först hans sen tog han min, båda svalde. Det kändes väldigt härligt och något jag blir upphetsad av att tänka tillbaka på.

    Jag skulle säga att han var bättre, men jag har inte jättestor erfarenhet av att få avsugningar av tjejer.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Micke) skrev 2020-06-16 18:20:43 följande:

    Aha, ja såklart, får skylla på att jag är trött.

    Vi sög båda varandra, både att vi turades om och i en 69. Jag fick även testa att sätta på honom en stund.

    Ja jag tog först hans sen tog han min, båda svalde. Det kändes väldigt härligt och något jag blir upphetsad av att tänka tillbaka på.

    Jag skulle säga att han var bättre, men jag har inte jättestor erfarenhet av att få avsugningar av tjejer.


    Har han prövat förut? Ni hade samlag också alltså? Kom ni av det också?
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-16 19:03:35 följande:
    Har han prövat förut? Ni hade samlag också alltså? Kom ni av det också?
    Ja, han var mer erfaren än mig, hade provat lite mer saker.

    Ja alltså jag fick prova sätta på han, bara en liten stund. Var helt okej, men ingen som kom av det.
  • Anonym (Alnico)
    Anonym (Micke) skrev 2020-06-16 17:47:17 följande:
    Tror inte någon av oss satte oss i rollen som slampa, var mer att vi gjorde det skönt för varandra utan några direkta roller eller så. Men gillar du det så kör på :)
    Nej, det gjorde inte jag heller. Det är nåt som kommit de senaste åren, jag har insett att jag är en slampa med män.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Alnico) skrev 2020-06-17 08:15:16 följande:
    Nej, det gjorde inte jag heller. Det är nåt som kommit de senaste åren, jag har insett att jag är en slampa med män.
    Okej va kul, låter som du har en helt ny värld att upptäcka. Jag vet att jag har det iallafall.
  • Nyfiken61

    Det är en fantastisk känsla att ta en annan mans grej i munnen och känna när den växer och blir hård, och sen belöningen när man gjort rätt...mmm

  • Tobben
    Anonym (Alnico) skrev 2020-06-17 08:15:16 följande:

    Nej, det gjorde inte jag heller. Det är nåt som kommit de senaste åren, jag har insett att jag är en slampa med män.


    Det är sjukt vad slampig jag blir när det gäller kuk. I vanliga fall är jag rätt straightacting, men om någon fin kuk dyker upp mjuknar jag direkt och kan inte säga nej.
Svar på tråden Ska vara med en man för första gången