• Törstiga tuppen

    Når inte fram till frugan

    Igår tog min fru upp med mig att hon undrar varför vi inte kan ha samlag liggandes sked. Jag har aldrig funderat på detta men hon sa att det kan öka mina chanser till morgonsex då hon alltid är för trött. Vi diskuterade detta och undrar vad ni tror detta beror på och om det finns en lösning. Jag är ganska rund om magen och har en ca 12 cm lång snopp. Min frus rumpa är normalstor men hon blir väldigt våt och har en lite slapp mynning efter förlossningarna. Idag måste hon vika sig dubbelt annars ramlar den bara ut. Är det min mage eller är hon för slapp/ våt? Finns det något att göra? Är det någon som har liknande problem eller har löst det? Tack på förhand.

  • Svar på tråden Når inte fram till frugan
  • Anonym (H)
    Anonym (fredag) skrev 2020-07-31 23:18:24 följande:

    Kroppen förändras efter graviditet och förlossning. Det är inte förlossningsskador


    Vad vet du om det? Ts har inte redogjort för att hans fru INTE har urin eller avförinsläckage, har obefintlig knipförmåga eller framfall.

    Kroppen kan absolut förändras. Men många går med missade skador så det är absolut en relevant fråga. Kanske beror ts frus ?slapphet? på att varenda muskel i underlivet är av. Isf finns förhoppningsvis efter lite krigande hjälp att få. Men naturligtvis kan det handla om att musklerna helt enkelt bara är ?naturligt? slappa
  • Anonym (Kim)

    Det kanske inte funkar precis i sked men prova typ som ett X eller sjöstjärna. Lite halvt bakifrån och hon slänger benet över din höft. Vinklar in musen. Ligger lite halvvägs upp på dig. Sträcker du ut armen når du hennes bröst. Lyfter hon på benet eller om du böjer dig lite framåt kommer du åt att smeka klittan.

    Hur skönt som helst. En klar favorit. Prova!

  • Anonym (B)

    Tror tyvärr det kan ha mycket att göra med längden på din penis. Jag har en betydligt större och även vi har haft liknande problem även om det går med lite trixande, man behöver helt enkelt en del att jobba med i den ställningen. Men det skadar inte att testa gå ner i vikt och se om det hjälper.

    Kan det vara ett alternativ annars med henne på mage och dig ovanpå? Kräver väl dock att du orkar hålla dig uppe om hon nu är känslig för morgonandedräkt.

  • Anonym (Magen)

    Låter som att du har en av de absolut mest lockande möjligheterna en man kan få för att ha mer sex med sin kvinna.

    Jobba på att få ner magen människa så kommer du dels att få ha mera sex plus att du kommer GARANTERAT att må bättre fysiskt (och även psykiskt).

    Ifrågasätt inte så mycket - Just Do It!

  • Anonym (Mini Me)

    Jag har samma bekymmer trots en något längre penis.

    Jag jobbar precis som många säger på att bli av med kalaskulan, både för sexlivet men och för mitt eget välbefinnande.

    Dock provade vi precis som nån skrev "X-et"...funkade kanon!!
    Så prova på!

  • Anonym (Flogger)
    Anonym (Mini Me) skrev 2020-09-15 10:44:16 följande:

    Jag har samma bekymmer trots en något längre penis.

    Jag jobbar precis som många säger på att bli av med kalaskulan, både för sexlivet men och för mitt eget välbefinnande.

    Dock provade vi precis som nån skrev "X-et"...funkade kanon!!

    Så prova på!


    Blev en favorit för mig och exet också. Säger bara woaw till hennes orgasmer då, blev riktigt blött i sängen om jag säger så.
  • Törstiga tuppen

    Tack för alla tips. Vi skaffade en strapon som jag börjar med. När hon blir uppvärmd   Så bryr hon sig inte om andedräkten mer så då kan jag ta över i en annan ställning. Alla nöjda????

  • Anonym (Regn1)

    Testa att variera era positioner. Här finns ett gäng olika sexställningar där någon/några borde funka bättre för er

  • Anonym (Hon)

    Vi har liknande problem men skeden funkar ändå med liten korrigering. Min man sa nej till skeden först för han sa att han har för stor mage och för kort snopp men om jag drar upp mina ben och han lägger sig längsmed min rumpa istället för längs min rygg så funkar det fin-fint! Extra bonus om jag lyfter översta benet, jisses vad skönt! Kan vara värt att testa även om du tänkt träna bort magen. Fram tills den är borta alltså!

  • Anonym (Knepigt)

    Det är en lite knepig ställning. Jag är lite över 14 cm och har absolut ingen mage, är snarare ganska smal. Min fru har däremot en hel del rumpa, och vi har bara haft sex i skeden en gång, i början av vårt förhållande. Då var hennes rumpa mindre än vad den är nu, och numera upplever vi det som att jag inte "når fram" i skeden, dvs det är lite för mycket kropp i vägen. Det går inte att få in kuken särskilt långt, och det går inte att jucka ut och in för den trillar ut för lätt. Så vi har lagt ner försöken.

    Vi har, liksom andra ovan, valt att ligga i sjöstjärnan istället. Funkar grymt bra. Då kan jag både penetrera henne och smeka hennes klitoris samtidigt, vilket gör att jag har full kontroll över takten - känner jag att jag är på väg att komma så bara saktar jag in på penetrationen och smeker henne desto mer så jag kan vänta in henne tills hon kommer för jag vill oftast att hon kommer flera gånger innan mig. Precis som någon annan nämner blir det väldigt blött i sängen när hon kommer - hon får en kraftig sammandragning och pressar ut kuken, och sedan sprutar hennes fontänorgasm upp emellan oss, över hennes mage och över mitt ben/min höft. Men vi brukar torka av med en handduk och sedan tränger jag in i henne på nytt och vi fortsätter samlaget tills hon kommer igen. Och igen, ibland.

Svar på tråden Når inte fram till frugan