• felle3

    Någon som blivit igångsatt innan Bf pga jobbig graviditet?

    Någon som fått en igångsättning innan bf som inte berott på havandeskapsförgiftning eller liknade. Typ för att man inte orkar mer? Jag har i minst 8 veckor till å från besvärats av hög puls. Har varit inne å fått de kollat på förlossningen men dom kollar ju bara vilo puls. Detta är när jag står eller går som den rusar upp å ofta är 125. Då får jag hjärtklappning och känner mig tung andad å måste sätta mig ner. Sista veckan kommer de nästan jämt. Står inte ut. Är så påfrestande med hjärtklappningen å inte kunna Göra något samtidigt som vi har 3 barn redan och jag även har hemskt jobbig foglossning å kan knappt sova på nätterna. Är i v 38.4 idag. Var inne på ett tillväxt ultraljud idag för min bm hade fått samma mag mått vid 3 mätningar så man ville kolla att hon växer. Hon väger nu 3.8 kg. Men en igångsättning är inte aktuellt. Trots att jag mår skit. För barnet mår bra. Ska dom verkligen skita i Hur mamman mår? Ja rn igångsättning är stressande för barnet men Det måste de vara Att jag mår skit med.

  • Svar på tråden Någon som blivit igångsatt innan Bf pga jobbig graviditet?
  • Anonym (Jag blev)

    Jag blev igångsatt i vecka 37+5 mådde jätte dåligt och va jätte svullen i kroppen, va dock öppen 3-4 cm då när jag va på läkarbesök på spec-mvc

  • Anonym (Nnn)

    Jag kommer bli igångsatt i vecka 38, men inte pga jobbig graviditet utan pga snabba förlossningar tidigare.

Svar på tråden Någon som blivit igångsatt innan Bf pga jobbig graviditet?