• Anonym (Kluven)

    Han tittar på shemales

    För några år sedan ?upptäckte jag? att sambon gillade typ ett finger i analen under tiden jag sög honom. Är öppensinnad och nyfiken och pratar gärna om sex med honom så något år senare, under något sådant tilllfälle så erkände han att han använt en massagestav sedan han var jätteung, vid de tillfällen han runkat. Jag hakade på och använde en på honom. Han erkände att han tittar på pegging när han kollar porr och lite i taget, under väldigt lång tid, berättade han om sexuella fantasier vilket resulterade i att jag penetrerade honom med en strapon, stor som fan. Han njuter verkligen av detta och det har hänt många gånger. Han kollar mycket på porr, vilket jag vet men har ignorerat mer eller mindre. Som vanligt är, hade han glömt stänga med en sida en gång och då var det shemales som sattte på en snubbe. Kände efter ett tag att jag behövde prata me honom om detta, han erkände efter mycket lång tid o han grät o sa han mådde skutdåligt att han tänder på shemales. Han säger att han inte tänder på kollar men han skulle vilja bli påsatt av en snygg shemale och även suga hans kuk. Han säger han älskar mig osv osv.

    Så min fråga: är det möjligt att vara straight och känna så?

    Sen fattar jag att troheten inte ligger i om han är gay eller inte, men har en känsla av att han inte kan släppa kuk-grejen och jag har inte en kuk, känner mig som nåt han har som en fasad för hans ?riktiga? läggning. Vad tror ni? Kan det vara så att han är gay men inte törs erkänna det liksom och därför ?bara? kollar shemales? Om han nu vill utforska den här sidan av sig själv för att ta reda på hur det egentligen är fatt, var fan hittar man en snygg shemale som vill knulla honom? Viktigaste frågan är vad fan ska jag göra? Bör jag bara avsluta det. Är riktigt sårad över att jag känner att jag inte räcker till och inte kan göra något åt det. Vi har Både bar och företag gemensamt så det finns fler grejer att ta hänsyn till.

    Sist men inte minst ursäkta väldigt långt inlägg och att jag låter inskränkt. Egentligen borde det inte spela roll vad han gillar men det gör det för mig.

  • Svar på tråden Han tittar på shemales
  • Anonym (Kluven)
    Anders 386 skrev 2020-10-08 15:40:22 följande:

    Det beror på vilken dag du frågar. Spontansvaret idag är: Nej - hon fyller inte mina behov. Men det beror inte på att hon inte har kuk utan mer på att hon är så "snäv" när det kommer till sex. (Hon skulle aldrig ens få för sig att snudda vid mitt anus - det ligger utanför hennes syn på hur heterosexuell sex ska bedrivas.)

    Men det är nog svårt att bedöma din partner utifrån mig - din partner uttrycker tydligt behov som jag aldrig skulle våga ta upp ö.h.t. För mig är det inga problem att undertrycka vissa behov eftersom dom ändå inte går att nå - men din partners drift verkar vara väldigt starka.

    Jag lever i en sexuell roll som egentligen inte återspeglar mina behov - kompenserar det delvis genom egna privata sexuella lekar som hon inte känner till. Hon har uppfattningen att det bara är bögar som leker med dildo i analen t.ex. Jag delar inte hennes uppfattning men håller käften för husfridens skull.


    Men du låter som min i sina tidigare relationer, hur han beskrivit att han levt. Så inte nödvändigtvis starkare drift, men kanske han kunde ?släppa loss? mer efter att jag hakat på och inte tyckte han var störd med dildogrejen. Är rätt öppen och tycker att sex ska vara lustfyllt och det är ju trots allt bara knull likosm, som man ska njuta av. Men det är väl just att jag trodde det var mer ?lek? och fantasi, inte att jag kanske inte är tillräcklig. Jag är väl så ego så jag vill känna mig som den han åtrår mest osv. (Vet att det inte är så men med en riktig kuk i bilden kan jag ju inte ens låtsas att det bara är jag för honom liksom)

    Om din fru inte hade något emot att köra lite rollspel o anal-lekar med dig, skulle du känna dig 100 nöjd då?
  • Anders 386
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-08 15:48:42 följande:
    Men du låter som min i sina tidigare relationer, hur han beskrivit att han levt. Så inte nödvändigtvis starkare drift, men kanske han kunde ?släppa loss? mer efter att jag hakat på och inte tyckte han var störd med dildogrejen. Är rätt öppen och tycker att sex ska vara lustfyllt och det är ju trots allt bara knull likosm, som man ska njuta av. Men det är väl just att jag trodde det var mer ?lek? och fantasi, inte att jag kanske inte är tillräcklig. Jag är väl så ego så jag vill känna mig som den han åtrår mest osv. (Vet att det inte är så men med en riktig kuk i bilden kan jag ju inte ens låtsas att det bara är jag för honom liksom)

    Om din fru inte hade något emot att köra lite rollspel o anal-lekar med dig, skulle du känna dig 100 nöjd då?
    Törs jag inte svara på. Absolut närmare nöjd, det finns andra delar också. Önskar att hon kunde ha mera fantasier och önskningar så att jag kunde ge henne mer också - den biten är minst lika viktig.

    Blir man någonsin 100% nöjd? Är inte själva önskan att nå vidare en förutsättning för utvecklingen av sexlivet? Och där kanske det ligger något i ditt resonemang - genom att du har öppnat för möjligheten har det drivits vidare och kommit till ett läge du inte önskat? Inte lätt sånt här...  Obestämd
  • Anonym (Kluven)
    Anders 386 skrev 2020-10-08 16:02:03 följande:

    Törs jag inte svara på. Absolut närmare nöjd, det finns andra delar också. Önskar att hon kunde ha mera fantasier och önskningar så att jag kunde ge henne mer också - den biten är minst lika viktig.

    Blir man någonsin 100% nöjd? Är inte själva önskan att nå vidare en förutsättning för utvecklingen av sexlivet? Och där kanske det ligger något i ditt resonemang - genom att du har öppnat för möjligheten har det drivits vidare och kommit till ett läge du inte önskat? Inte lätt sånt här... 


    Nej det är skitsvårt. Och det handlar främst om mina känslor av otillräcklighet. Jag vill nog inte utveckla, snarare inte vara rädd för att testa nya grejer, både jag o han. Men om hon varit mer öppen då, hade du ändå saknat kuk tror du? Eller hade du varit nöjd tror du om hon varit mer öppen, både mot dig och om sig? Det jag frågar är, tror du han alltid kommer sakna en riltig kuk liksom? Eller kommer jag aldrig räcka till? Vad tror du? Ärligt alltså.
  • Anonym (Kluven)

    Ser vissa syftningars samt stavfel osv. Skriver från mobilen men antar att man förstår vad jag menar i alla fall. Ursäkta.

  • Anders 386
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-08 16:07:41 följande:
    Nej det är skitsvårt. Och det handlar främst om mina känslor av otillräcklighet. Jag vill nog inte utveckla, snarare inte vara rädd för att testa nya grejer, både jag o han. Men om hon varit mer öppen då, hade du ändå saknat kuk tror du? Eller hade du varit nöjd tror du om hon varit mer öppen, både mot dig och om sig? Det jag frågar är, tror du han alltid kommer sakna en riltig kuk liksom? Eller kommer jag aldrig räcka till? Vad tror du? Ärligt alltså.
    Jag hade definitivt aldrig hamnat i ett förhållande med en man. Tänder absolut inte sexuellt på en manskropp. Har alltid dyrkat kvinnokroppen - mjuk hud, mjuka former. Det är just det där intresset för kukar som jag själv tycker är lite skumt, nåt jag accepterar men inte själv förstår. (Iofs har jag sugit av en man i min ungdom - inget jag ångrar, kul erfarenhet.)

    OM det hade varit jag hade du slagit ut alla konkurrenter med hästlängder - trots fantasierna. För min del kan aldrig en kvinna bli utkonkurrerad av en kukbärare - kukar lämnar jag till mina fantasier. Eller till lekar med en analdildo i min ensamhet - men det är egentligen mera den fysiska njutningen det handlar om, inte en man jag längtar efter.)

    Jag tror inte din partner kan ha det bättre än han har det - möjlighet att leva ut sina fantasier - med en kvinna.

    Men jag kan ju bara säga hur jag själv fungerar..
  • Anonym (Kluven)
    Anders 386 skrev 2020-10-08 16:35:46 följande:

    Jag hade definitivt aldrig hamnat i ett förhållande med en man. Tänder absolut inte sexuellt på en manskropp. Har alltid dyrkat kvinnokroppen - mjuk hud, mjuka former. Det är just det där intresset för kukar som jag själv tycker är lite skumt, nåt jag accepterar men inte själv förstår. (Iofs har jag sugit av en man i min ungdom - inget jag ångrar, kul erfarenhet.)

    OM det hade varit jag hade du slagit ut alla konkurrenter med hästlängder - trots fantasierna. För min del kan aldrig en kvinna bli utkonkurrerad av en kukbärare - kukar lämnar jag till mina fantasier. Eller till lekar med en analdildo i min ensamhet - men det är egentligen mera den fysiska njutningen det handlar om, inte en man jag längtar efter.)

    Jag tror inte din partner kan ha det bättre än han har det - möjlighet att leva ut sina fantasier - med en kvinna.

    Men jag kan ju bara säga hur jag själv fungerar..


    Ok, jag är tacksam att du tagit dig tid att svara. Då skulle han kunna vara ungefär som du, eller bi eller faktiskt bög. Får fortsätta prata med honom. Önskar att han inte skämdes, känns som skammen står i vägen för att han är ärlig. Måste försöka reda i mina egna känslor också. Svårt för han vill ju givetvis inte att jag ska berätta detta för någon så jag kan inte prata med en kompis heller. Vill inte svika honom där.
  • Anonym (Kvartsbög?)

    Jag tror det finns ett mellanting mellan heterosexualitet och bisexualitet, där man tänder litegrann på män. Fast bara lite. Shemales, och snygga transvestiter, kanske någon väldigt androgyn. Kanske ha sex tillsammans med en annan man fast man har en kvinna emellan sig som "buffert". Men inte sex med "riktiga män". Annars kvinnor.

    Nu har jag inget bra ord för den läggningen, kvartsbög, semihomo, halvbi, lightgay? är bara förslag.

    Din kille är nog sådan.

  • Anonym (Kluven)
    Anonym (666) skrev 2020-10-08 17:11:01 följande:

    Hur träffades ni?


    Vi träffades faktiskt på en festival för massa år sen genom kompisar. Han var dock i ett förhållande då men det blev att vi umgicks i samma kretsar efter det. Tyckte alltid det fanns något mellan oss och när hans förhållande tog slut så började vi ses. Varför undrar du hur vi träffades?
  • Anonym (Kluven)
    Anonym (Kvartsbög?) skrev 2020-10-08 17:53:44 följande:

    Jag tror det finns ett mellanting mellan heterosexualitet och bisexualitet, där man tänder litegrann på män. Fast bara lite. Shemales, och snygga transvestiter, kanske någon väldigt androgyn. Kanske ha sex tillsammans med en annan man fast man har en kvinna emellan sig som "buffert". Men inte sex med "riktiga män". Annars kvinnor.

    Nu har jag inget bra ord för den läggningen, kvartsbög, semihomo, halvbi, lightgay? är bara förslag.

    Din kille är nog sådan.


    Ja det skulle ju kunna vara så. Låter rimligt.
  • Anonym (Kvartsbög?)
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-08 18:40:01 följande:
    Ja det skulle ju kunna vara så. Låter rimligt.
    Finns ju tex. ganska många män som älskar ladyboys i Thailand, men som aldrig ens skulle titta på en vanlig homosexuell man. Borde ju finnas ett ord för det tycker jag.
  • Anonym (Maskrosen)

    Är väldigt många killar som vill ha anal stimulans. Har inget med gay eller bi att göra utan för att det är skönt..

    Att tända på shemales betyder just att ...tända på shemales. Är faktiskt inte helt ovanligt.

    Kan ju vara svårt att ta in att ens kille vill bli påsatt av en shemale. Vet inte hur jag hade reagerat. Som ung hade jag blivit bestört men är lite mer öppen nu.

    Är kvinna, 50+

  • LadyThunder

    Förstår att det gör dig osäker,. Men man kan ju tända på allt möjligt egentligen, men mycket av det är även sånt man inte har minsta plan för att göra på riktigt. Din man kanske vill ha sex med flera tjejer samtidigt också, men han älskar dig och har inga planer på att agera på det heller. Jobbigt för honom att han blev så ledsen och skamsen, hoppas ni kan komma förbi det!


  • Anonym (Camilla)

    Ja du! Ser det som två delar här. Att du tvivlar på att din kvinnlighet inte räcker. Att du inte är gott nog för honom. Det är du. Du behöver inte tvivla ett dugg på det. Tycker du är väldigt öppen och ändå klarsynt. Att han öppnat sig och berättat för dig om sina sexuella fantasier och önskemål tyder ju helt klart att han litar på dig.

    Det andra är ju hur långt han vill gå. Kommer han ut nu som bisexuell? Hur rädd och skämsig känner han sig? Säkert också livrädd för att han är bög. Varför man nu ska behöva vara det.

    Frågan är ju om ni vill utveckla er lekar. Ta upp det till nya nivåer. Kan du tänka dig att ge honom den anala stimulansen han behöver eller bär det dig emot?

    Hans fantasier är just fantasier. Förstår att shemales är fascinerande. Att både ha och äta kakan. Kanske på nått sätt lite halvläge för honom. Ser ut som en kvinna men med ett attribut som han är nyfiken på.

    Jag tror ni löser det här om ni sätter er ner och pratar. Lyssnar till varandra med respekt.

    Ett alternativ är ju att ni bjuder in en man i er säng så ni får pröva. Eller ännu mer han. Förutsatt att ni båda känner er trygga. Att du inte känner att din kvinnlighet är hotad. Frågan är också om du klarar att se honom njuta med en man. Få suga och bli påsatt. Å tvärtom. Skulle du kunna tänka dig två män? Eller sätt dig bredvid och titta på.

    Hur som helst så löser ni det här tillsammans. Lycka till.

  • Anders 386
    Anonym (Kvartsbög?) skrev 2020-10-08 17:53:44 följande:

    Jag tror det finns ett mellanting mellan heterosexualitet och bisexualitet, där man tänder litegrann på män. Fast bara lite. Shemales, och snygga transvestiter, kanske någon väldigt androgyn. Kanske ha sex tillsammans med en annan man fast man har en kvinna emellan sig som "buffert". Men inte sex med "riktiga män". Annars kvinnor.

    Nu har jag inget bra ord för den läggningen, kvartsbög, semihomo, halvbi, lightgay? är bara förslag.

    Din kille är nog sådan.


    Det där är intressant - jag finns definitivt i den gruppen.

    När jag var ung så hade jag "kul" med ett par kompisar i mitt umgänge, vi runkade åt varandra och jag sög av en kompis. Om man ska se det statistiskt så var det kanske 30% i min omgivning av män som faktiskt tände på att leka med en annan mans kuk. Vi lever alla idag med en kvinna och betraktar oss som heterosexuella.

    Och hur många män finns inte som fantiserar om en trekant MMF med sin egen partner i en central roll? Troligen finns ett visst intresse där för att få se en annan man i aktion?

    Jag håller med - det finns en mellangrupp som saknas i kategoriseringen. En grupp som tänder på att fantisera om andra (kvinnliga?)  män och kukar - men samtidigt totalt saknar sexuell dragning till en "manlig" kropp. Jag tror heller inte att vi faller in i kategorin bisexuella - vi skulle aldrig tänka oss att leva med en man eftersom vi egentligen inte alls tänder sexuellt på en manlig kropp.

    Det här är riktigt intressant.


  • Anonym (Kluven)
    Anonym (Camilla) skrev 2020-10-09 08:21:05 följande:

    Ja du! Ser det som två delar här. Att du tvivlar på att din kvinnlighet inte räcker. Att du inte är gott nog för honom. Det är du. Du behöver inte tvivla ett dugg på det. Tycker du är väldigt öppen och ändå klarsynt. Att han öppnat sig och berättat för dig om sina sexuella fantasier och önskemål tyder ju helt klart att han litar på dig.

    Det andra är ju hur långt han vill gå. Kommer han ut nu som bisexuell? Hur rädd och skämsig känner han sig? Säkert också livrädd för att han är bög. Varför man nu ska behöva vara det.

    Frågan är ju om ni vill utveckla er lekar. Ta upp det till nya nivåer. Kan du tänka dig att ge honom den anala stimulansen han behöver eller bär det dig emot?

    Hans fantasier är just fantasier. Förstår att shemales är fascinerande. Att både ha och äta kakan. Kanske på nått sätt lite halvläge för honom. Ser ut som en kvinna men med ett attribut som han är nyfiken på.

    Jag tror ni löser det här om ni sätter er ner och pratar. Lyssnar till varandra med respekt.

    Ett alternativ är ju att ni bjuder in en man i er säng så ni får pröva. Eller ännu mer han. Förutsatt att ni båda känner er trygga. Att du inte känner att din kvinnlighet är hotad. Frågan är också om du klarar att se honom njuta med en man. Få suga och bli påsatt. Å tvärtom. Skulle du kunna tänka dig två män? Eller sätt dig bredvid och titta på.

    Hur som helst så löser ni det här tillsammans. Lycka till.


    Tack för snälla ord. Men jag är nog inte tillräcklig. Inte i det här förhållandet. Jag har ju gått så långt jag kan med strapon osv. Men fixar inte att vara med i någon situation där fler människor ingår. (Har inga problem med det egentligen, har gjort sånt förr, men är för känslig just nu) Har dock gett han tillåtelse att testa på egen hand, men då känner jag att jag nog vill ha någon bekräftelse på annat håll också, vilket han inte går med på. Men bara vi räcker ju inte. Mår dåligt och han verkar inte ha för avsikt ?att komma ut? som någonting, vilket hade varit lättare för då vet jag liksom. Istället för Som nu, han ljuger och säger att han blivit äcklad nu när han berättat. (Vilket han givetvis inte blivit för jag vet att han fortsätter kolla). Är helt trött och allt känns som en karusell av känslor. Sen i ärlighetens namn hade det varit lättare att ta att han ville testa med en man, inte en shemale, det känns av någon anledning mer sårande. Ja, jag förstår att jag låter elak eller så, men det är så jag känner. Mot honom försöker jag vara så förstående jag kan, men inombords bara snurrar allt.
  • Anonym (Kluven)
    Anders 386 skrev 2020-10-09 08:22:54 följande:

    Det där är intressant - jag finns definitivt i den gruppen.

    När jag var ung så hade jag "kul" med ett par kompisar i mitt umgänge, vi runkade åt varandra och jag sög av en kompis. Om man ska se det statistiskt så var det kanske 30% i min omgivning av män som faktiskt tände på att leka med en annan mans kuk. Vi lever alla idag med en kvinna och betraktar oss som heterosexuella.

    Och hur många män finns inte som fantiserar om en trekant MMF med sin egen partner i en central roll? Troligen finns ett visst intresse där för att få se en annan man i aktion?

    Jag håller med - det finns en mellangrupp som saknas i kategoriseringen. En grupp som tänder på att fantisera om andra (kvinnliga?)  män och kukar - men samtidigt totalt saknar sexuell dragning till en "manlig" kropp. Jag tror heller inte att vi faller in i kategorin bisexuella - vi skulle aldrig tänka oss att leva med en man eftersom vi egentligen inte alls tänder sexuellt på en manlig kropp.

    Det här är riktigt intressant.


    Jag har fattat att det kan vara så, han säger samma sak. (Inte att han testat med män dock, det förnekar han så det vet jag inte). Men att han inte har något intresse av att leva med en man och inte tänder på män. Jag tror ju dock att han inte ?tillåter sig? att göra det för att han är så skamsen över sig själv. Tror säkert att rätt kille, kanske en åt det feminina hållet, skulle funka. Men jag kan ju inte veta, än mindre tvinga honom. Problemet är ju att det inte är bara en fantasi, det upptar ju mycket av hans egentid med sig själv, vilket givetvis påverkar vårt samliv. Samtidigt som allt jag testat för att gå honom till mötes, uppenbarligen inte räcker likosm. Och det har tärt på min självkänsla. Om det här bara vore ?en fantasi?, så som jag fantiserar om att leka doktor eller att bli lite dominerad, så hade jag väl struntar fullständigt i det. För det påverkar ju inte mina förmågor som partner, mitt mående eller att jag ägnar massa tid att konsumera sån porr. Förstår du hur jag menar? Det här är något annat liksom. Jag är övertygad att han är bisexuell, men kanske föredrar kvinnor i vissa fall, men att kukar är en stor del av hans grej rent sexuellt. Men det känns som han kämpar emot så jävligt, istället för att bara speak it Out. Till mig då. Kräver inte att han ska göra det till omvärlden. Vilket också är varför jag skriver här för jag har absolut ingen att prata med då jag lovat honom att aldrig säga detta så jag pratar inte ens med min närmsta om det.

    Jag hjälpte honom att hitta sidor så han skulle kunna testa detta för att jag tänkte att han kanske kan landa i hur han känner, utan att vara så skamsen. Det enda jag sa var att jag ville han skulle vara ärlig om det, om han tänkte göra slag i saken. Och jag sade att om han ville fortsätta att bejaka den sidan av sig själv, med någon annan, så ville jag att han går med på att vi isåfall har en deal att vi båda kan sköta det snyggt men få något vid sidan av. Fast vi lever ihop för det vill vi båda. Då sa han att han kunde tänka sig testa, men att det kommer ?gå över då?. Och att vi bara skulle träffa andra om det var så att han fortsatte att ligga med shemales. Kändes lite som han ville få tillåtelse att testa, men inte ge mig samma möjlighet på mitt håll, för att sen säga att han är ?botad? och ändå fortsätta sin grej bakom min rygg. Så då föreslog jag att vi båda, vid ett tillfälle, fick förverkliga någon fantasi utan den andra. Då vägrade han och sa att han insett att han äcklas av shemales..... (skitsnack) lånade hans telefon ett par dagar senare och den första sidan som låg uppe var en Nedladdningssida av en sån app som används för att kontakta ?eskorter?...... Fattar fan inte varför han ljuger för mig. Jag är ju ärlig och försöker vara schysst och förstående, men han ger mig inte det tillbaka. Så jag är både arg och ledsen.

    Förlåt för novell.
  • Anonym (Förvirrad)

    Jag känner igen mig. Jag tittar på shemale porr och attraheras av snygga kvinnliga shemale men jag tänder inte alls på män. Det känns konstigt att bli kåt på män som ser ut som kvinnor trots att jag ser mig själv som hetero. Jag har tittat på Escort sidor med shemale och där finns det många fina men jag har inte kontaktat någon. Annars vet jag inte var man kan träffa en shemale. Jag behöver nog träffa en shemale för att veta om det bara är en fantasi eller om jag verkligen tänder på dem.

  • Anders 386
    Anonym (Kluven) skrev 2020-10-13 07:36:38 följande:
    Jag har fattat att det kan vara så, han säger samma sak. (Inte att han testat med män dock, det förnekar han så det vet jag inte). Men att han inte har något intresse av att leva med en man och inte tänder på män. Jag tror ju dock att han inte ?tillåter sig? att göra det för att han är så skamsen över sig själv. Tror säkert att rätt kille, kanske en åt det feminina hållet, skulle funka. Men jag kan ju inte veta, än mindre tvinga honom. Problemet är ju att det inte är bara en fantasi, det upptar ju mycket av hans egentid med sig själv, vilket givetvis påverkar vårt samliv. Samtidigt som allt jag testat för att gå honom till mötes, uppenbarligen inte räcker likosm. Och det har tärt på min självkänsla. Om det här bara vore ?en fantasi?, så som jag fantiserar om att leka doktor eller att bli lite dominerad, så hade jag väl struntar fullständigt i det. För det påverkar ju inte mina förmågor som partner, mitt mående eller att jag ägnar massa tid att konsumera sån porr. Förstår du hur jag menar? Det här är något annat liksom. Jag är övertygad att han är bisexuell, men kanske föredrar kvinnor i vissa fall, men att kukar är en stor del av hans grej rent sexuellt. Men det känns som han kämpar emot så jävligt, istället för att bara speak it Out. Till mig då. Kräver inte att han ska göra det till omvärlden. Vilket också är varför jag skriver här för jag har absolut ingen att prata med då jag lovat honom att aldrig säga detta så jag pratar inte ens med min närmsta om det.

    Jag hjälpte honom att hitta sidor så han skulle kunna testa detta för att jag tänkte att han kanske kan landa i hur han känner, utan att vara så skamsen. Det enda jag sa var att jag ville han skulle vara ärlig om det, om han tänkte göra slag i saken. Och jag sade att om han ville fortsätta att bejaka den sidan av sig själv, med någon annan, så ville jag att han går med på att vi isåfall har en deal att vi båda kan sköta det snyggt men få något vid sidan av. Fast vi lever ihop för det vill vi båda. Då sa han att han kunde tänka sig testa, men att det kommer ?gå över då?. Och att vi bara skulle träffa andra om det var så att han fortsatte att ligga med shemales. Kändes lite som han ville få tillåtelse att testa, men inte ge mig samma möjlighet på mitt håll, för att sen säga att han är ?botad? och ändå fortsätta sin grej bakom min rygg. Så då föreslog jag att vi båda, vid ett tillfälle, fick förverkliga någon fantasi utan den andra. Då vägrade han och sa att han insett att han äcklas av shemales..... (skitsnack) lånade hans telefon ett par dagar senare och den första sidan som låg uppe var en Nedladdningssida av en sån app som används för att kontakta ?eskorter?...... Fattar fan inte varför han ljuger för mig. Jag är ju ärlig och försöker vara schysst och förstående, men han ger mig inte det tillbaka. Så jag är både arg och ledsen.

    Förlåt för novell.
    Knepigt läge. Känner med dig men har tyvärr inga tips vad man ska göra..

    Även om jag tänder sexuellt på shemales i fantasin har jag aldrig sett det som en så stor grej. Jag skulle aldrig ens komma på tanken att "testa" när jag lever i ett förhållande. Men ni har tyvärr lite annat läge. Hoppas det löser sig på ett bra sätt.
Svar på tråden Han tittar på shemales