• Anonym (LOFten)

    Gått från homo till bi

    Hallå!


    Så jag har varit lebb i 24 år. Nu på senaste har jag träffat en kille. Jag hade släpat med han på efterfest sen låg vi mer eller mindre. Han gick ner på mig och sen gick jag med på att ligga med honom utan att säga att jag bara varit med tjejer tidigare. Hur som helst fortsatte jag träffa honom och vi ligger rätt ofta nu. 

    Till och med har vi gått på luncher och brunchat med hans föräldrar!?!? Hur som helst är jag kär i honom, jättekär! Jag har inte sagt det till honom för jag är så osäker på min läggning. Sex med tjejer har jag alltid älskat det är betydligt bättre än sex med killen. Relationen däremot den är underbar. Inga bråk inget tjafs. Jätteskönt jag älskar att spendera tid med honom det är inte längre bara sex.


     


    Tjejer har jag alltid haft svårt med när det kommer till relationer. Mycket tjafs. Oftast har relationerna inte varit långvariga. Efter att jag legat med tjejer brukar jag vilja lämna dem och se dem om en vecka igen. 


     


    Kan det vara så att jag bara är sexuellt attraherad av kvinnor och romantiskt attraherad av män?

  • Svar på tråden Gått från homo till bi
  • Anonym (lust)

    Hej!
    Jag tror inte det finns några tydliga gränser vad avser kön för vem man blir attraherad av. Jag kallar mig själv "sexuell", inte homo-, bi eller heterosexuell. Om jag kallar mig istället "sexuell" så tillåter det mig att ligga med vilket kön jag vill. 
    Vilket frihet eh?
    Det är samma även vem man gillar och trivs med. Det glider mellan könen, jag har mer utbyte med kvinnor än med män (jag är man) när jag diskuterar eller lever tillsammans med denne. Samtidigt dricker jag med stort nöje öl med män och har riktigt roligt. 
    Så jag vill mena att det inte finns nåt rätt eller fel. Allt är rätt och allt är möjligt. 
    Du gillar att ha sex med kvinnor. Fine. Du gillar att vara tsm med en kille pga er själsliga kontakt. Va bra! Du trivs med att ha sex med honom också. Kul!


    Du verkar vara bisexuell om man nu ska kategorisera din sexuella preferens. 

  • Anonym (Unusual)
    Anonym (LOFten) skrev 2020-11-11 00:27:19 följande:

     


     


    Tjejer har jag alltid haft svårt med när det kommer till relationer. Mycket tjafs. Oftast har relationerna inte varit långvariga. Efter att jag legat med tjejer brukar jag vilja lämna dem och se dem om en vecka igen. 


     


     


    Du är i minoritet att tycka att relationer med män är enklare. De flesta kvinnor tycker att män är svin.
  • Anonym (33)

    Man kan inte lita på lesbiska kvinnor. Ena stunden har dom lila hår och gapar o skriker om LBTQWKL sen nästa gång man träffar dom är det tre barn radhus och en liten tjock gubbe vid deras sida,

  • Anonym (LOFten)
    Anonym (Unusual) skrev 2020-11-11 14:29:17 följande:
    Du är i minoritet att tycka att relationer med män är enklare. De flesta kvinnor tycker att män är svin.
    Ja kanske är jag en minoritet. Har inte träffat många män. Har träffat en man och han och jag kommer riktigt bra överens. Kvinnorna jag varit med har inte varit svin men de har 1. aldrig haft körkort 2. sällan heltidssysselsättning och 3. psykiskhälsosamma. 

    Mannen jag träffat nu är precis som jag. Vi vill ses 2-3 gånger i veckan, tar det lugnt ingen hets att flytta ihop. Ingen som slåss, skriker eller gråter. UNDERBART
  • Anonym (LOFten)
    Anonym (LOFten) skrev 2020-11-13 15:31:52 följande:
    Ja kanske är jag en minoritet. Har inte träffat många män. Har träffat en man och han och jag kommer riktigt bra överens. Kvinnorna jag varit med har inte varit svin men de har 1. aldrig haft körkort 2. sällan heltidssysselsättning och 3. psykiskhälsosamma. 

    Mannen jag träffat nu är precis som jag. Vi vill ses 2-3 gånger i veckan, tar det lugnt ingen hets att flytta ihop. Ingen som slåss, skriker eller gråter. UNDERBART

    PREACH så sant så sant. 


     


    Har varit med om så många som "vill ta det lugnt, inte binda sig till någon" sen hips vips ska de flytta in och settle down.

  • Anonym (Unusual)
    Anonym (LOFten) skrev 2020-11-13 15:31:52 följande:
    Ja kanske är jag en minoritet. Har inte träffat många män. Har träffat en man och han och jag kommer riktigt bra överens. Kvinnorna jag varit med har inte varit svin men de har 1. aldrig haft körkort 2. sällan heltidssysselsättning och 3. psykiskhälsosamma. 

    Mannen jag träffat nu är precis som jag. Vi vill ses 2-3 gånger i veckan, tar det lugnt ingen hets att flytta ihop. Ingen som slåss, skriker eller gråter. UNDERBART
    Ja, fördelen med män är att vi inte är psykiskt instabila som kvinnor är. Även om vi är svin.
  • Anonym (Unusual)
    Anonym (LOFten) skrev 2020-11-11 00:27:19 följande:

     Han gick ner på mig och sen gick jag med på att ligga med honom utan att säga att jag bara varit med tjejer tidigare. Hur som helst fortsatte jag träffa honom och vi ligger rätt ofta nu. 


    Sex med tjejer har jag alltid älskat det är betydligt bättre än sex med killen. 


     


     


    Har du börjat att uppskatta att ligga med honom mer nu när ni hållit på ett tag?
  • Anonym (LOFten)
    Anonym (Unusual) skrev 2020-11-13 22:28:35 följande:
    Har du börjat att uppskatta att ligga med honom mer nu när ni hållit på ett tag?
    Ja det skulle jag säga. Är mer bekväm och vågar göra mer nu än vad jag gjort tidigare. Sexet blir bättre och bättre. 
Svar på tråden Gått från homo till bi