• SaraSilverbeerg

    Kan man få feedback på sit mammaledighets projekt?

    Hej!

    Jag här i min mammaledighet och jobbar framfor datorn. Jag miste jobbet på grund av corona och försöker nu hitta en väg fram till att starte eget och förvärklige min dröm att bli självständig webbdesigner.

    Jag har kommit rätt långt med min hemsida på danska och ska snart börja översätta den.. Men innan jag börjar med översättning så skulle jag kunna använda mig av andras meningar om den.

    Min hemsida heter; silverbeerg.com

    Hoppas ni vill hjälpa med lite feedback (bara på designet)

    Ser ni något som jag kan göra bättre som jag har sett förbi?

    Tacksam för hjälp

    Vh Sara

  • Svar på tråden Kan man få feedback på sit mammaledighets projekt?
  • S23

    Vill uppmärksamma dig på att om du tar ur föräldrapenning från försäkringskassan så måste du vara noggrann med hur mycket du arbetar i ditt företag. Tar du ut en hel dag föräldrapenning kan du inte arbeta i ditt företag alls den dagen. Kan vara bra att tänka på så att du inte får återbetalningskrav från försäkringskassan

  • SaraSilverbeerg

    Tack för info Jag bor i danmark och har dansk "mammaledighet", så det är lite annorlunda, men jag tänker inte ta några betaljobb för än efter mammaledigheten, 

  • Charlieflower

    Jag gillar designen på sidan. Den ger ett tydligt och modernt intryck. Fungerar bra på mobil. Nu var jag bara inne på den svenska sidan men det jag spontant saknade var exempel på tidigare arbeten.

    Texten är också ganska generell (nu vet jag att du inte ville ha synpunkter på den men ändå :). Jag hade nog skrivit ut tydligare vad du kan bidra med mer konkret än "uppnå era online-mål". Kanske fler träffar via sökmotorerna osv. Språkligt finns det dessutom särskrivningar och felaktiga meningsbyggnader men det ordnar du kanske med översättningen?

    På det hela taget snyggt och proffsigt.

Svar på tråden Kan man få feedback på sit mammaledighets projekt?