• Autentisk

    Vattenkokare med ställbar temp

    Ni som har eller haft vattenkokare med ställbar temperatur, vilken har/hade ni? Vad var ni nöjda/mindre nöjda med? Saknade ni någon funktion?

    Hur fort värmer er vattenkokare vattnet till ca 40°C?

    Vi har börjat ge sonen ersättning och jag vill alltså köpa en vattenkokare med ställbar temperatur, så att jag kan värma vattnet till t.ex 39°C, så fort som möjligt.

    Tillägger redan nu att jag är inte intresserad av att köpa en Babybrezza, eller få tips om bra termosar och sånt.

    Jag har tittat litegrann på Electrolux Expressionist, som verkar motsvara det jag söker. www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/koksapparater/vattenkokare/EEWA7800/electrolux-expressionist-vattenkokare-eewa7800-stal?&scid=SEM7520722487&utm_source=google_search&utm_medium=SEM&utm_campaign=google-pla&utm_content=sda&gclid=EAIaIQobChMI-ti7qJbp7QIVxBB7Ch0saQrWEAQYEyABEgIYnPD_BwE&gclsrc=aw.ds#

  • Svar på tråden Vattenkokare med ställbar temp
  • Nini

    Vi har en liknande den här, nu köpte vi våran för 5 år sedan så det är en lite äldre modell dock. Fungerar fortfarande superbra.

    Köpte den till äldst sonen som fick ersättning, den räddade våran tillvaro. När den var ny blev den 40 grader på ca 5 sekunder.

    www.tretti.se/hushall/kaffe-och-te/vattenkokare/product/philips-hd9359-90/&utm_medium=surfaces&gclid=Cj0KCQiAuJb_BRDJARIsAKkycUl0PAnUAJC8YJHY52EPQpiOCbqctvJphaJc5MmEaLWY3wLb4JQ74z4aAjT6EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

  • Autentisk
    Nini skrev 2020-12-25 15:09:31 följande:

    Vi har en liknande den här, nu köpte vi våran för 5 år sedan så det är en lite äldre modell dock. Fungerar fortfarande superbra.

    Köpte den till äldst sonen som fick ersättning, den räddade våran tillvaro. När den var ny blev den 40 grader på ca 5 sekunder.

    www.tretti.se/hushall/kaffe-och-te/vattenkokare/product/philips-hd9359-90/&utm_medium=surfaces&gclid=Cj0KCQiAuJb_BRDJARIsAKkycUl0PAnUAJC8YJHY52EPQpiOCbqctvJphaJc5MmEaLWY3wLb4JQ74z4aAjT6EALw_wcB&gclsrc=aw.ds


    Tusen tack för ditt svar. Satsar på den, tror det kommer bli jättebra. :)
Svar på tråden Vattenkokare med ställbar temp