• Anonym (TS)

    Hur rider du?

    Guppar du upp och ner, eller liksom gnider du dig fram och tillbaka?

  • Svar på tråden Hur rider du?
  • Noname00

    Vad tycker ni tjejer om "reverse riding" dvs med ryggen mot killen?
    Nu är jag kille och gillar när tjejen sitter på huk å rider gärna så man kommer in med hela.

    Men bakotvänd vanlig kan också vara skönt vad säger ni ger det annan känsla?

  • Anonym (Lis)
    Noname00 skrev 2021-05-08 19:01:01 följande:

    Vad tycker ni tjejer om "reverse riding" dvs med ryggen mot killen?
    Nu är jag kille och gillar när tjejen sitter på huk å rider gärna så man kommer in med hela.

    Men bakotvänd vanlig kan också vara skönt vad säger ni ger det annan känsla?


    Jag rider hellre framåtvänd. Bakifrån ska det vara doggystyle. 
  • Anonym (Inte)
    Anonym (Himmelriket) skrev 2021-02-25 08:34:33 följande:

    Jag älskar att vara överst, men gissar att en del känner sig obekväma med att vara mer exponerad för partnerns blickar? Och beroende på vilken slags rörelse eller teknik såklart, om det känns krångligt eller inte ger rätt njutning.


    Vilken teknik använder du dig av
  • QueenInTheDark

    Föredrar att gnidknulla. När kuken ska in sätter jag mig och glider in genom att sakta sakta röra mig upp och ner. När jag sitter gnider jag åt sidorna och fram och tillbaka. Love It!

  • Freddie K

    Jag har aldrig ridit någon, men skulle nog börja med att gnida rumpan mot kuken och sen sakta sjunka ner över den och låta den fylla mig. .


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Hästtjej)
    Noname00 skrev 2021-05-08 19:01:01 följande:

    Vad tycker ni tjejer om "reverse riding" dvs med ryggen mot killen?

    Nu är jag kille och gillar när tjejen sitter på huk å rider gärna så man kommer in med hela.

    Men bakotvänd vanlig kan också vara skönt vad säger ni ger det annan känsla?


    Det är olika känslor tycker jag. Vanligt är hett för man kan kyssas, se på varandra, krama om varandra samtidigt, hålla hårt, hårt och jag roterar med mitt bäcken, han kan greja med brösten.

    Reverse är hett för han ser bra kan fota och filma om jag lutar mig framåt.

    Jag gnuggar helst men lyfter på mig ibland för att känna ollonet komma in i mig ingen..
  • QueenInTheDark
    Anonym (Hästtjej) skrev 2021-05-30 15:15:23 följande:
    Det är olika känslor tycker jag. Vanligt är hett för man kan kyssas, se på varandra, krama om varandra samtidigt, hålla hårt, hårt och jag roterar med mitt bäcken, han kan greja med brösten.

    Reverse är hett för han ser bra kan fota och filma om jag lutar mig framåt.

    Jag gnuggar helst men lyfter på mig ibland för att känna ollonet komma in i mig ingen..
    De är nice, lyfta så man känner att ollonet glider in och resten av kuken. Blir som en "omstart"
  • Anonym (Hästtjej)
    QueenInTheDark skrev 2021-05-30 15:29:33 följande:

    De är nice, lyfta så man känner att ollonet glider in och resten av kuken. Blir som en "omstart"


    Jaaa precis.
  • Anonym (Anonym)

    Hur rider man på rätt sätt, särskilt när folk berättar att vissa i värsta fall hamnar på akuten eller får penisen skadat, med rida menar jag åt båda hållen alltså både fram och bak?

  • Anonym (Måndagsfeeling)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-06-06 06:04:29 följande:

    Hur rider man på rätt sätt, särskilt när folk berättar att vissa i värsta fall hamnar på akuten eller får penisen skadat, med rida menar jag åt båda hållen alltså både fram och bak?


    Har då aldrig varit med om att skada nån eller att det gått snett.

    Eller snett och snett. Som jag skrivit tidigare så kan det vara lätt i en reverse att kuken glider ur beroende på storlek. Lite svårare med en mindre kuk. Jag älskar att rida just för att jag känner mig mer dominant då. Jag är den som styr takten. Blir omvänt eftersom jag ofta kan vara mer ug många gånger. Vanligast är att jag rider framifrån. Varierar mig till att rotera mitt bäcken, min fitta till att mera sitta på huk och guppa upp och ner. Funkar båda hållen. Och hålen med för den delen;)
  • Anonym (Anonym)

    Stämmer det när man ska slicka slidan så finns det ett område som man ska undvika, eftersom det kan vara skadligt och i värsta fall kan kvinnan dö och hur gör man så man inte råkar slicka där av misstag, jag kommer inte ihåg var någonstans det ligger, någon som kanske vet, det låter extremt men ligger det någon sanning i det?

  • Anonym (Dr Krall)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-06-08 07:02:47 följande:

    Stämmer det när man ska slicka slidan så finns det ett område som man ska undvika, eftersom det kan vara skadligt och i värsta fall kan kvinnan dö och hur gör man så man inte råkar slicka där av misstag, jag kommer inte ihåg var någonstans det ligger, någon som kanske vet, det låter extremt men ligger det någon sanning i det?


    Ja det är precis som med Fugu!
  • Noname00
    Anonym (Anonym) skrev 2021-06-08 07:02:47 följande:

    Stämmer det när man ska slicka slidan så finns det ett område som man ska undvika, eftersom det kan vara skadligt och i värsta fall kan kvinnan dö och hur gör man så man inte råkar slicka där av misstag, jag kommer inte ihåg var någonstans det ligger, någon som kanske vet, det låter extremt men ligger det någon sanning i det?


    Finns det någon källa till detta påstående, låter konstigt att en kvinnan kan dö av att bli slickad.
  • Anonym (Jag)

    Tycker det är skönt när tjejer gnider/glider fram och tillbaka på den, sittandes mot mig. Sen för den in i sig och börjar rida.

  • Anonym (Anonym)
    Noname00 skrev 2021-06-12 11:15:38 följande:

    Finns det någon källa till detta påstående, låter konstigt att en kvinnan kan dö av att bli slickad.


    Det var en länk på Redit till en hemsida på engelska, där gav de råd om bl. a. hur man slickar så bra som möjligt, om jag minns rätt så var det att undvika andas eller slicka i närheten där Urinen kommer och hemsidan verkade väldigt pålitligt.
Svar på tråden Hur rider du?