• Gurkan25

    Hur lång tid i förväg får man en kallelse?

    Kanske en jättedum fråga, men jag väntar på en tid på VC och undrar hur lång tid i förväg man brukar få en kallelse? Är det två veckor innan eller hur är det? Var länge sedan jag var där.


    Benjamin 24/12-2017 Zakaria och Adam 9/3-2019
  • Svar på tråden Hur lång tid i förväg får man en kallelse?
  • Jag är bara jag

    Det enda jag blivit kallad till är 40-och 50årskollerna. Allt annat har jag bokat själv och då får man ju tid inom nån dag.

  • Anonym (nångång så där)

    Jag har fått kallelser allt mellan två veckor i förväg till två dagar för sent. 

  • Gurkan25
    Jag är bara jag skrev 2021-04-04 21:49:46 följande:

    Det enda jag blivit kallad till är 40-och 50årskollerna. Allt annat har jag bokat själv och då får man ju tid inom nån dag.


    Jag ringde och bokade tid, då sa de att det skulle kommunen kallelse på posten, de kunde inte säga datum.
    Benjamin 24/12-2017 Zakaria och Adam 9/3-2019
  • Jag är bara jag
    Gurkan25 skrev 2021-04-05 20:41:35 följande:
    Jag ringde och bokade tid, då sa de att det skulle kommunen kallelse på posten, de kunde inte säga datum.
    Det var en ny variant. Vi har fått tid direkt över telefon. Men då dyker den väl upp vad tiden lider.
  • Anonym (Åsa)
    Jag är bara jag skrev 2021-04-04 21:49:46 följande:

    Det enda jag blivit kallad till är 40-och 50årskollerna. Allt annat har jag bokat själv och då får man ju tid inom nån dag.


    40- och 50-årskollerna? Har alla landsting det? De har missat mig i så fall. 
  • Jag är bara jag
    Anonym (Åsa) skrev 2021-04-05 21:33:33 följande:
    40- och 50-årskollerna? Har alla landsting det? De har missat mig i så fall. 
    Vår region har, men kanske inte alla. Man blir erbjuden en koll, men det är ju högst frivilligt.
Svar på tråden Hur lång tid i förväg får man en kallelse?