• P1997

    BF Mars 2022

    Hej!!

    Här är en tråd för alla som försöker bli gravida denna månad!

    Jag själv hade ägglossning i onsdags och börjar nu känna kraftig molvärk samt växlande värk i båda äggstockarna. Hoppas och tror att det är tecken på graviditet.

    Någon annan som också försöker bli gravid denna månad?? Haka gärna på denna tråd och låt oss följas åt under resans gång ????

  • Svar på tråden BF Mars 2022
  • Jeto

    Här är en till som försöker. Hade stark ägglossning enligt stickan 4/6 å har väldigt lätt för att bli gravid.

    3 barnet.

  • P1997
    Jeto skrev 2021-06-07 14:01:31 följande:

    Här är en till som försöker. Hade stark ägglossning enligt stickan 4/6 å har väldigt lätt för att bli gravid.

    3 barnet.


    Vad roligt! Jag har också extremt lätt för att bli gravid, blir jag gravid nu blir det tredje gången för i år.. Femte gången totalt sett.

    Spännande att se hur det går för oss! ????
  • Jeto

    Ja ????

    Vi hade väl ägglossning samtidigt?

    Ska vi fortsätta skriva på Messenger?

  • P1997
    Jeto skrev 2021-06-07 16:11:30 följande:

    Ja ????

    Vi hade väl ägglossning samtidigt?

    Ska vi fortsätta skriva på Messenger?


    Ja, skicka pm till mig ????
  • Bopbopipop

    Vi har tänkt börja vår resa mot syskon denna månaden, har ett barn sedan innan som snart är 1,5 år.

    Just nu har jag mens men ser såå mycket fram emot äl runt den 22/6 ???? kul att följas åt och lycka till önskar jag alla som är med i tråden och även trillar in i tråden under tidens gång ????

  • Emmissss
    Bopbopipop skrev 2021-06-11 13:25:35 följande:

    Vi har tänkt börja vår resa mot syskon denna månaden, har ett barn sedan innan som snart är 1,5 år.

    Just nu har jag mens men ser såå mycket fram emot äl runt den 22/6 ???? kul att följas åt och lycka till önskar jag alla som är med i tråden och även trillar in i tråden under tidens gång ????


    Började läsa denna tråden och såg att våra barn eventuellt är lika gamla. Har en dotter född i januari. Vi har precis slutat skydda oss.

    Startade tråden "vi som planerar syskon 2022" om du även vill hänga med där :)
  • Bopbopipop
    Emmissss skrev 2021-06-11 13:54:44 följande:

    Började läsa denna tråden och såg att våra barn eventuellt är lika gamla. Har en dotter född i januari. Vi har precis slutat skydda oss.

    Startade tråden "vi som planerar syskon 2022" om du även vill hänga med där :)


    Jaha vad kul! Min son är också född i januari :)

    Kikar in den tråden också :)
  • ung92

    Hakar också på! Tror jag hade äl 26 juni och de tillkommer bara mer och mer symtom för mig. Kan vara skengravid eller bara en tuff månad psykiskt. Mått illa ikväll oxh vart helt sjukt trött sen igår. Har 5 dagae till BIM . Mina symtom är:

    Ägglossnings flytningar (syns ej i trosorna)

    Lätt illamående

    Sämre aptit

    Svettas

    TRÖTT

    Svårt att sova

    Humörsvängningar:)

  • eHellberg

    Hittade precis hit! Jag plussade för några veckor sen och tror bf är 7 mars som det ser ut just nu

    Grattis till dig!!

  • eHellberg

    Såg precis denna tråd! Jag plussade för några veckor sen och tror bf är 7 mars som det ser ut just nu

    Grattis till dig!!

  • thsa0295

    Hejsan!

    Vad kul att jag hittade denna tråd. Jag plussade för en vecka sedan. Beräknad förlossning 7 mars 2022. Det är första gången jag är gravid så allt e väldigt nytt och nervöst. Vore så kul och trevligt att ha lite kontakt med andra som också är gravida i ungefär samma vecka!

    Mvh

  • ZTE

    Hej!

    Hakar gärna på i denna tråd då jag plussade för någon timme sedan med CB men plussade svagt med rfsu stickor för några dagar sedan men vågade inte tro på det så tog ett CB test som visade starkt plus direkt! Kan ej fatta det än, är skakig och såklart jätte glad! :) Blir mitt tredje barn :)

    Grattis till er som också har plussat :)

    Har ni någon bra gravidapp som ni kan rekommendera?

    Bf 24/3-2022 :)

  • Trollskan

    Hoppar in här! Trots att det verkligen inte va planerat så börjar jag nästan hoppas på att jag är gravid. Har alla symptom nästan så det ska bli spännande att se vad testet visar vid BIM. Är dock osäker på när jag ska ha nästa mens men hade senaste mensen runt 25 juni.

  • Hönapöna94

    Hej, jag plussade i tisdags och har bf 20/3 och är gärna med i er facebook grupp ????

    Har skickat meddelande till trådskaparen ????????

  • Smörblomman933

    Hej! Grattis till alla som plussat!

    Jag plussade igår. Så himla glad! Första barnet så allt är nytt... BF 21 mars 2022, hakar gärna på fb-grupp.

    Har skrivit till trådstartare jsg med :)

  • Jenni1
    ung92 skrev 2021-07-05 22:58:14 följande:

    Hakar också på! Tror jag hade äl 26 juni och de tillkommer bara mer och mer symtom för mig. Kan vara skengravid eller bara en tuff månad psykiskt. Mått illa ikväll oxh vart helt sjukt trött sen igår. Har 5 dagae till BIM . Mina symtom är:

    Ägglossnings flytningar (syns ej i trosorna)

    Lätt illamående

    Sämre aptit

    Svettas

    TRÖTT

    Svårt att sova

    Humörsvängningar:)


    EXAKT SAMMA HÄR!!! ??
Svar på tråden BF Mars 2022