• Anonym (Sugen)

    Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?

    Vad föredrar ni? Själv är det olika från gång till gång :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?
  • Anonym (Småland72)

    Alltså..

    Vad var detta för val.

    Själv så är det mer 
    att ge sig hän åt sin partner och se henne njuta till max. Bygga upp hennes njutning och orgasm.

  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Småland72) skrev 2021-07-09 14:52:53 följande:

    Alltså..

    Vad var detta för val.

    Själv så är det mer 

    att ge sig hän åt sin partner och se henne njuta till max. Bygga upp hennes njutning och orgasm.


    Gillar man inte inlägget så behöver man inte svara. Jag skulle kanske formulerat frågan annorlunda eftersom det är så många här inne som inte verkar förstå. Vi ger varandra njutning båda två i vårat förhållande, alla gånger. Men det va inte frågan. Sen kan jag ärligt säga att ett redigt knull där man bara lägger ner henne, drar trosorna åt sidan och sedan knullar henne ordentligt är riktigt skönt emellanåt med! Sluta va så mjäkiga!
  • BAAM

    Hej

    jag skulle nog säga att jag gillar när en tjej säger mer ja än nej isängen så alla. 

  • Anonym (Sugen)
    BAAM skrev 2021-07-09 15:26:01 följande:

    Hej

    jag skulle nog säga att jag gillar när en tjej säger mer ja än nej isängen så alla. 


    Det gör jag med :) men det va ju inte frågan.
  • Jonnynilsson

    Att knulla en våt och varmt mottagande fitta är det bästa som finns.

  • Anonym (jaja)
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-09 15:12:57 följande:
    Gillar man inte inlägget så behöver man inte svara. Jag skulle kanske formulerat frågan annorlunda eftersom det är så många här inne som inte verkar förstå. Vi ger varandra njutning båda två i vårat förhållande, alla gånger. Men det va inte frågan. Sen kan jag ärligt säga att ett redigt knull där man bara lägger ner henne, drar trosorna åt sidan och sedan knullar henne ordentligt är riktigt skönt emellanåt med! Sluta va så mjäkiga!
    Överdriven moralpredikan när det finns noll anledning.
    Tycker din fråga var helt ok.
  • Guldnovan
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-09 15:12:57 följande:

    Gillar man inte inlägget så behöver man inte svara. Jag skulle kanske formulerat frågan annorlunda eftersom det är så många här inne som inte verkar förstå. Vi ger varandra njutning båda två i vårat förhållande, alla gånger. Men det va inte frågan. Sen kan jag ärligt säga att ett redigt knull där man bara lägger ner henne, drar trosorna åt sidan och sedan knullar henne ordentligt är riktigt skönt emellanåt med! Sluta va så mjäkiga!


    Lättare att hålla med dig nu
  • Anonym (Sugen)
    Guldnovan skrev 2021-07-09 15:38:28 följande:

    Lättare att hålla med dig nu


    Va bra ????
  • Anonym (Inga krusiduller)
    Anonym (Småland72) skrev 2021-07-09 14:52:53 följande:

    Alltså..

    Vad var detta för val.

    Själv så är det mer 
    att ge sig hän åt sin partner och se henne njuta till max. Bygga upp hennes njutning och orgasm.


    Och då kan man inte göra något av ovanstående? Vad gör du då i så fall? Ingen penetration av någon hål? Läser värdegrundsdeklarationer från myndigheter?


    Min partner njuter till max av att jag ger mig hän ibland. Knullar hårt och lite rough. Det har alla kvinnor uppskattat. Och jag uppskattar det omvända. Ibland.


    Det betyder ju inte att det alltid ser ut så. 


    Fifty Shades är väl 00-talets mest lästa och omtalade bok bland världens kvinnor? Tror du att det är för att de tänder på grabbar i mysoverall som behöver samtyckesblanketter i fyra ex för att kissa stående? 

  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Inga krusiduller) skrev 2021-07-09 15:53:45 följande:

    Och då kan man inte göra något av ovanstående? Vad gör du då i så fall? Ingen penetration av någon hål? Läser värdegrundsdeklarationer från myndigheter?

    Min partner njuter till max av att jag ger mig hän ibland. Knullar hårt och lite rough. Det har alla kvinnor uppskattat. Och jag uppskattar det omvända. Ibland.

    Det betyder ju inte att det alltid ser ut så. 

    Fifty Shades är väl 00-talets mest lästa och omtalade bok bland världens kvinnor? Tror du att det är för att de tänder på grabbar i mysoverall som behöver samtyckesblanketter i fyra ex för att kissa stående? 


    Haha bra skrivet! Håller precis med dig. Ibland vill frugan eller jag ge henne ett ordentligt knull. Hon njuter av det och jag ännu mer. Mitt x kunde jag göra ännu mer med. Hon tände på allt. Låg vi och kramades i sängen så kunde jag trycka ner henne och ?tvinga? henne att suga mig och hon blev asvåt av det. Samma med analsex, jag kunde vända på henne och trycka in den och bara köra på utan att värma upp och hon älskade det. Ibland måste man få tänka lite på sig själv med.
  • Anonym (Inga krusiduller)
    Anonym (Sugen) skrev 2021-07-09 16:03:01 följande:
    Haha bra skrivet! Håller precis med dig. Ibland vill frugan eller jag ge henne ett ordentligt knull. Hon njuter av det och jag ännu mer. Mitt x kunde jag göra ännu mer med. Hon tände på allt. Låg vi och kramades i sängen så kunde jag trycka ner henne och ?tvinga? henne att suga mig och hon blev asvåt av det. Samma med analsex, jag kunde vända på henne och trycka in den och bara köra på utan att värma upp och hon älskade det. Ibland måste man få tänka lite på sig själv med.

    Fast din egen frågeställning är ju faktiskt var man väljer att knulla och inte hur? Man kan ha velourmyssex där med.


    Problemet här är att man inte ens får föredra ett håll oavsett vad, det blir för mycket för snowflakes att man inte räknar med frukost på sängen, att man tagit disken i en vecka och slickat aldrig så länge och väl innan dina valmöjligheter kommer in i bilden. 


    Många gånger är det tvärtom för mig. Jag kan inte låta bli att känna att munknull är lite nedvärderande så jag kan inte göra det ordentligt även om jag blir ombedd. Fast det nedvärderande är ju just det tjejen efterfrågar när hon ber om det.
    Enligt "enkäten" verkar fler än jag känna så?

  • ungvard

    Kan minnas det varit vissa kvinnor jag varit mer sugen på att få stoppa kuken i munnen på. Önskar dock oftast både oral och vaginalsex :)

Svar på tråden Vilket föredrar ni killar att utföra på tjejen?