• Rullgardin

    Hjälp med pojknamn ????

    Jag är gravid med pojke nummer 4 och har helt slut på pojknamn. Mina söner har vars tre namn vilket innebär att jag redan förbrukat 9 av mina favorit pojknamn och nu kan jag inte hitta ett enda som jag gillar och bebisen kommer nästa månad ???? Dessutom har barnen 8 pojkkusiner, så det är rena öken med namn fantasin här hemma.

    Är där någon som möjligtvis sitter på en gömd skatt av namn som jag kanske har missat? Jag gillar mjuka namn men alla namnförslag är välkomna. Kan tillägga att mina barn heter, Liam, Elias och Melwin.

  • Svar på tråden Hjälp med pojknamn ????
  • fluu

    Noam, Vide, Tuve, Troy, Levi, Jonah, Josias, Ian, Alve, Dante, Isak, Elton, Matteus.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • trollhona
    Rullgardin skrev 2021-07-13 06:40:42 följande:

    Jag är gravid med pojke nummer 4 och har helt slut på pojknamn. Mina söner har vars tre namn vilket innebär att jag redan förbrukat 9 av mina favorit pojknamn och nu kan jag inte hitta ett enda som jag gillar och bebisen kommer nästa månad ???? Dessutom har barnen 8 pojkkusiner, så det är rena öken med namn fantasin här hemma.

    Är där någon som möjligtvis sitter på en gömd skatt av namn som jag kanske har missat? Jag gillar mjuka namn men alla namnförslag är välkomna. Kan tillägga att mina barn heter, Liam, Elias och Melwin.


    Jonah  Noel   Noah   Malcolm   Julian  Hugo   Oliver  William  Declan  Sune    Albin   Nicholas  Constantin   Amadeus   Otis   Nicodemus  
  • Spucks

    Jonas, Jonathan, Emil, Leo, Leon, Valentin, Samuel, Joel, Albin, Alvin, Theo, Adam.

  • Hemligafiler

    Leo

    Noah

    Theo

    Oliver

    Elliot

    Julian

    Felix

    Love

    Edvin

    Neo

    Leon

    Linus

    Milo

    Emilio

    Melker

    Noel

    Samuel

    Jonah

    Jonathan

    William

    Walter

    Julius

    Malte

    Ludvig

    Sixten

    Isak

    Milton

  • Syrene

    Vincent, Enzo, Julian, Matteo, Colin, Joel, Sam, Sammy, Adam, Simon, Elias, Theo.

  • mimmi44

    Liam, Elias, Melwin och.. 

    Noah
    Moltas
    William 
    Adam
    John 
    Otto 
    Walter
    Axel 
    Emil 
    Alve
    Wide 
    Edin
    Sven 
    Tom

Svar på tråden Hjälp med pojknamn ????