• Anonym (l.s)

    RÅD KRING Liten penis annorlunda sex

    Jag har träffat en kille i drygt 6 månader som är jätte fin och snäll men han har en micropenis. Den är verkligen minimal och han skäms över den. Man får inte titta på den eller ta på den, har aldrig gett han oralt heller medans han har fått göra det mesta på mig. Till svars säger han att han inte kan få upp den speciellt när vi dricker. Jag vet inte om jag ska tro på detta men det känns väldigt annorlunda. Har försökt ta på han en gång och då drog han mig snabbt undan i armen. Jag vill veta om det är fler som har varit med om detta. När vi väl har sex utan penetrerande sex så använder han leksaker på mig i alla möjliga slag och vill se mig lida genom att binda fast mig så jag inte kan röra honom. Jag har aldrig varit med om detta innan och behöver tips. Finns det killar därute som skäms så mycket över sin penis och hur kompenserar ni det?

  • Svar på tråden RÅD KRING Liten penis annorlunda sex
  • Pantieboy

    Du har inte funderat på cuckolding? Min flickvän fick in mig på det när vi började dejta pga min mikropenis.hon får ha så mycket sex med andra som hon vill medans jag är trogen till henne och förblir oskuld.

    Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är när jag ser min flickvän med en riktigt stor kuk, är jag duktig och lyder henne så får jag även slicka i min hennes creampie

  • Anonym (Nej betyder nej)
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-02 22:49:15 följande:

    Jag har träffat en kille i drygt 6 månader som är jätte fin och snäll men han har en micropenis. Den är verkligen minimal och han skäms över den. Man får inte titta på den eller ta på den, har aldrig gett han oralt heller medans han har fått göra det mesta på mig. Till svars säger han att han inte kan få upp den speciellt när vi dricker. Jag vet inte om jag ska tro på detta men det känns väldigt annorlunda. Har försökt ta på han en gång och då drog han mig snabbt undan i armen. Jag vill veta om det är fler som har varit med om detta. När vi väl har sex utan penetrerande sex så använder han leksaker på mig i alla möjliga slag och vill se mig lida genom att binda fast mig så jag inte kan röra honom. Jag har aldrig varit med om detta innan och behöver tips. Finns det killar därute som skäms så mycket över sin penis och hur kompenserar ni det?


    Varför vill du våldföra dig på någon som säger nej? Vi har en samtyckeslag när det gäller sex i Sverige. Om han säger nej till det du vill göra med honom så är det nej - och om du inte accepterar det är så är det kriminellt. Jag tror snarare det är du som behöver hjälp faktiskt.
  • Anonym (sorgligt)

    Så många konstiga svar du får TS. Men det blir väl så när det handlar om snoppar kanske. Min spontana tanke är att ett sex inte låter vidare sunt. Han är säkert jättemysig på många sätt, men om han inte kan ha ett normalt samliv utan våldsinslag mm så tycker jag att du kan kräva att han söker hjälp och få till en förändring. Och annars borde du lämna relationen. Såklart helt ok att ha komplex för grejer, men inte ok att vända det mot sin partner. Ledsamt att han inte fattar att det inte är hans lilla kuk du har problem med, utan hans inställning till den och till ett sexliv.

  • Anonym (l.s)

    Tack till er som har svarat med tips och funderingar. Uppskattar det! Ville bara se ifall någon har befunnit sig i liknande situation eller hört något liknande.

  • Anonym (Nej betyder nej)
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-04 11:05:31 följande:

    Tack till er som har svarat med tips och funderingar. Uppskattar det! Ville bara se ifall någon har befunnit sig i liknande situation eller hört något liknande.


    Jo, det är många. För några år sen lanserades en hel kampanj med människor som utsattes för sexuella trakasserier från såna som dig. "Mee too" kallas den. Du borde bara acceptera att killen inte är intresserad, be om ursäkt för ditt vidriga beteende och hoppas att han inte polisanmäler eller hänger ut dig. Kanske det finns nån stödgrupp du kan vända dig till också.
  • StudierKemi

    Du verkar vara en FIN tjej TS, eftersom Du gav killen en chans och inte bara dumpade honom omedelbart trots hans komplex. Jag respekterar Dig för detta att Du ser bortom utseendet/storlek på penis. All respekt till Dig. Annars om Du inte vill ha honom så tar jag honom mer än gärna om han gör valet att bli doktorand i kemi. ;) Jag lovar och svär min trohet till en sån kille då!

    Dessutom är han visst intresserad av Dig, detta trots att Du inte får beröra hans kön. Jag har också mina komplex. Mig får man inte röra på min mage när man har doggy-style, eftersom jag har mycket lös hud där (har både varit gravid och överviktig, men jag är inget utav dessa i nuläget). Absolut förbjudet att röra där när jag är framåtböjd. :( Men med det sagt, det betyder inte att jag inte VILL göra doggy-style, självklart vill jag kn***a ändå TROTS obotligt komplex, vilket jag även gör också utan att förvarna om löshud innan:

    www.familjeliv.se/forum/thread/81271477-det-ar-fullt-naturligt-att-man-attraheras-av-yngre-kvinnor

    Om Du väljer att stanna med honom TS, så rekommenderar jag 1) Låånga, kreativa förspel. Gör Er sex till teater där ni är främlingar på stan? Dansa för varandra. Läs sexnoveller för varandra. Utveckla kyss-tekniker tillsammans. Fransk-kyss, bli proffs på denna. Han gör oralsex på Dig och långt i framtiden gör Ni rimming på varandra: sexperterna.org/sex/rimmiing/ Man kan även spara pengar till en sexdocka eller två. En manlig och en kvinnlig. Du kan ligga och onanera till när han slickar en docka som ser ut som en riktig 16-årig kines. Sedan kan han njuta av att se Dig rida en manlig docka med lång penis samtidigt som Du stönar högt. MEN DÖDA INTE KÄRLEKEN. Stanna med varandra och gör inga trekanter, var monogama och rena! Håll kärleken Helig!

    TS, han behöver Dig...

  • Anonym (l.s)

    Anonym (nej betyder nej) sluta skriv i tråden din råtta.

  • Anonym (Nej betyder nej)
    Anonym (l.s) skrev 2021-08-04 12:19:38 följande:

    Anonym (nej betyder nej) sluta skriv i tråden din råtta.


    Sluta utsätta folk för sexuella trakasserier, ditt kräk.

    Som om: "Men hon hade bara komplex för sina små pattar" skulle vara en ursäkt att antasta kvinnor som tydligt har klargjort att de inte vill. Skärp dig.
  • Anonym (l.)
    Anonym (Nej betyder nej) skrev 2021-08-04 08:04:11 följande:
    Varför vill du våldföra dig på någon som säger nej? Vi har en samtyckeslag när det gäller sex i Sverige. Om han säger nej till det du vill göra med honom så är det nej - och om du inte accepterar det är så är det kriminellt. Jag tror snarare det är du som behöver hjälp faktiskt.
    Det är inte ett dugg konstigt att försöka ta på en kuk åtminstone en gång när man börjar ha sex och att se den kan vara svårt att undvika, jisses. Hur ska man ens veta att det är ett nej i förväg? Men antar att du driver. Om jag har sex så får skulle inte en partner fråga om denne får ta mig på pattarna men om jag säger nej ska denne givetvis sluta. Vilket TS verkar ha gjort.
  • Anonym (Nej betyder nej)
    Anonym (l.) skrev 2021-08-04 12:39:22 följande:
    Det är inte ett dugg konstigt att försöka ta på en kuk åtminstone en gång när man börjar ha sex och att se den kan vara svårt att undvika, jisses. Hur ska man ens veta att det är ett nej i förväg? Men antar att du driver. Om jag har sex så får skulle inte en partner fråga om denne får ta mig på pattarna men om jag säger nej ska denne givetvis sluta. Vilket TS verkar ha gjort.
    TS har redogjort att offret i den här situationen snabbt drog undan hennes hand när den placerades på oönskade ställen. Ett "nej" kan knappast bli tydligare och mer demonstrativt än så. Och det finns inga "om" eller "men" när det gäller att någon inte vill. Då är det bara så.

    Sen kan vem som helst med någon kunskap i beteendevetenskap läsa mellan raderna att det här inte handlar om storleken på några kroppsdelar. Det är uppenbart att TS har fått nobben av en kille och känner sig kränkt så att hon måste hitta på en lång historia om varför det är fel på honom och inte henne.
  • Anonym (l.)
    Anonym (Nej betyder nej) skrev 2021-08-04 12:48:24 följande:
    TS har redogjort att offret i den här situationen snabbt drog undan hennes hand när den placerades på oönskade ställen. Ett "nej" kan knappast bli tydligare och mer demonstrativt än så. Och det finns inga "om" eller "men" när det gäller att någon inte vill. Då är det bara så.

    Sen kan vem som helst med någon kunskap i beteendevetenskap läsa mellan raderna att det här inte handlar om storleken på några kroppsdelar. Det är uppenbart att TS har fått nobben av en kille och känner sig kränkt så att hon måste hitta på en lång historia om varför det är fel på honom och inte henne.

    TS har inte fortsatt ta på kuken efter att han "sa nej". Så ditt resonemang är väldigt konstigt.


     


    Ok där gick det till skogsSkål

  • Anonym (l.)

    Sen köper jag inte allt i tråden men visst vissa kan säkert låta tiden gå utan att kunna kommunicera alls om viktiga delar i förhållandet. Jag hade blivit galen av det.

  • Anonym (l.s)

    Allting jag har skrivit i tråden är iaf 100% sanning.

  • Anonym (l.s)

    Skapar inte en tråd för att utmåla mig som ett offer. Jag skapade en tråd för att jag är nyfiken och försökte se ifall någon har befunnit sig i liknande sits samt få lite råd&tips. Har ni negativa skojare inget klokt att skriva så låt bli att kommentera ens. Ni måste må fruktansvärt dåligt själv eftersom ni ser ner och kränker trådskapare på familjeliv.se

  • Anonym (l.s)

    Exakt Anonym(L) förstår inte vart personen får allt ifrån.

  • Anonym (Nej betyder nej)
    Anonym (l.) skrev 2021-08-04 12:54:54 följande:

    TS har inte fortsatt ta på kuken efter att han "sa nej". Så ditt resonemang är väldigt konstigt.


    Det anmärkningsvärda är att TS kommer hit och ber om "råd" efter att han tydligt har demonstrerat att han inte vill. Men den patetiska bruden fattar inte det. Bara acceptera att samtycket inte finns där. Punkt slut.
  • Anonym (l.)
    Anonym (Nej betyder nej) skrev 2021-08-04 13:11:32 följande:
    Det anmärkningsvärda är att TS kommer hit och ber om "råd" efter att han tydligt har demonstrerat att han inte vill. Men den patetiska bruden fattar inte det. Bara acceptera att samtycket inte finns där. Punkt slut.
    Ja för att råd om hur man ska hantera en situation är väldigt sällsynt att folk vill ha. Precis.
  • Anonym (Nej betyder nej)
    Anonym (l.) skrev 2021-08-04 13:14:53 följande:
    Ja för att råd om hur man ska hantera en situation är väldigt sällsynt att folk vill ha. Precis.
    Hon ska inte hantera någon situation. Killen har sagt nej och därmed är det stopp.
Svar på tråden RÅD KRING Liten penis annorlunda sex