• Lindasusu

    Porrfilm

    Hej! Jag behöver hjälp och rådet

    Jag är 39 år gammal och min sambo är 68 år gammal. Vi har bott ihop för 10 år. Jag granska sött snygg och har en fint kropp.. och gillar sex. Men han ville inte göra sex med mig. Jag frågade honom varför ibland sa han att han vill sova ibland han hjälper själv, jag gråter nästan varje natt. Jag frågade honom vad har jag gjort fel! Älskar du inte mig längre..han var tyst. Det har varit för 2 år nu. Jag försöker googla varför det blev så.. jag har ingen aning. Jag sitter och funderar dag efter dag. Jag minns att han är ofta titta andra ung tjej när vi går ute. Senare upptäckte jag att han tittar på porrfilm varje vecka både på eftermiddagen och på natten. Jag blev chockad första gången när jag vet. Jag var så ledsen svårt att andas och blev arg på mig att en man som jag ville bor och lever hela mitt liv. Han är så. Jag klarade inte detta och gick till honom och fråga om det. Han sa varför måste jag ta in mycket han bara titta inte har sex med någon. Jag sa att jag har inte lärt mig att man ska titta på porrfilm och inte har sex med sin partner. Jag funderar mycket vad ska jag göra vill fortsätta leva med honom.. Han inte bryr sig om mig vad jag känner. Jag försöker hjälpa honom göra som på porrfilm gör. Men jag såg att han titta igår natt för 2 timmar ...olika unga tjejer pussy bilder.. Jag älskar honom men andra sidan jag har så ont i mitt hjärta. Jag vet inte vem jag ska prata med och får hjälp. Varför livet är så svårt varför någon inte känner eller ser min kärleksfull som jag get..

    Varför kan du inte uppskattar den kärlek som jag har gett dig för 11 år? Jag har kämpa mycket att bor här i Sverige, lära mig allt. Varför jag har inte tur som andra som har sin partner håller i handen pussar och kramar och säga ?Jag älskar dig?

  • Svar på tråden Porrfilm
  • Anonym ((1))

    Du får helt enkelt leta en ny sambo. Han är för gammal för dig. Du behöver träffa en yngre som orkar ha sex.

  • Anonym (A)

    Det skiljer nästan 30 år på er, ni har olika sexdrift. Har han potensproblem? Kan ju vara så att han kollar på porr men inte kommer? 

  • Anonym (Julia)
    Lindasusu skrev 2021-08-08 20:17:13 följande:

    Hej! Jag behöver hjälp och rådet

    Jag är 39 år gammal och min sambo är 68 år gammal. Vi har bott ihop för 10 år. Jag granska sött snygg och har en fint kropp.. och gillar sex. Men han ville inte göra sex med mig. Jag frågade honom varför ibland sa han att han vill sova ibland han hjälper själv, jag gråter nästan varje natt. Jag frågade honom vad har jag gjort fel! Älskar du inte mig längre..han var tyst. Det har varit för 2 år nu. Jag försöker googla varför det blev så.. jag har ingen aning. Jag sitter och funderar dag efter dag. Jag minns att han är ofta titta andra ung tjej när vi går ute. Senare upptäckte jag att han tittar på porrfilm varje vecka både på eftermiddagen och på natten. Jag blev chockad första gången när jag vet. Jag var så ledsen svårt att andas och blev arg på mig att en man som jag ville bor och lever hela mitt liv. Han är så. Jag klarade inte detta och gick till honom och fråga om det. Han sa varför måste jag ta in mycket han bara titta inte har sex med någon. Jag sa att jag har inte lärt mig att man ska titta på porrfilm och inte har sex med sin partner. Jag funderar mycket vad ska jag göra vill fortsätta leva med honom.. Han inte bryr sig om mig vad jag känner. Jag försöker hjälpa honom göra som på porrfilm gör. Men jag såg att han titta igår natt för 2 timmar ...olika unga tjejer pussy bilder.. Jag älskar honom men andra sidan jag har så ont i mitt hjärta. Jag vet inte vem jag ska prata med och får hjälp. Varför livet är så svårt varför någon inte känner eller ser min kärleksfull som jag get..

    Varför kan du inte uppskattar den kärlek som jag har gett dig för 11 år? Jag har kämpa mycket att bor här i Sverige, lära mig allt. Varför jag har inte tur som andra som har sin partner håller i handen pussar och kramar och säga ?Jag älskar dig?


    Jag har ingen egen erfarenhet av det du går igenom, men ett råd är att ni måste prata om eran situation ordentligt!
    Låt honom inte slingra sig innan du fått dom svar du behöver!

    Hade ni sex i början av erat förhållande, men inte längre på 2 år?

    Ni borde prata om vad han verkligen vill och känner och vad du vill- när det kommer till både sex och erat förhållande!
    Ni kanske kunde gå och prata med någon psykolog tex om detta tillsammans?

    Annars finns det läkare/psykologer/medmänniskor du kan prata med själv och få råd/hjälp av i Sverige både online och offline om han inte vill och om ni inte kommer fram till en lösning själva!
  • Lindasusu
    Tack för din råd. Om det var så enkelt som du sa, skulle det vara bra. 
    Känslor utvecklades till kärlek. Det är mer än bara kärlek, vi har en djup koppling Och leva många år tillsamman. och levet inte man bara tänker om sex. Allt man behöver också. Jag ville succé med förhållande ,vill inte lämna jag ville lösa problemet. Mennnnnn?det är svårt att bara en som ville lösa problemet. Jag undra andra par hur gjorde dem..
    Anonym ((1)) skrev 2021-08-08 20:37:10 följande:

    Du får helt enkelt leta en ny sambo. Han är för gammal för dig. Du behöver träffa en yngre som orkar ha sex.


  • Lindasusu

    det kommer men tog tid..om han tittar på porr jag visste inte att han fick komma.


    Anonym (Julia) skrev 2021-08-08 21:43:47 följande:
    Jag har ingen egen erfarenhet av det du går igenom, men ett råd är att ni måste prata om eran situation ordentligt!
    Låt honom inte slingra sig innan du fått dom svar du behöver!

    Hade ni sex i början av erat förhållande, men inte längre på 2 år?

    Ni borde prata om vad han verkligen vill och känner och vad du vill- när det kommer till både sex och erat förhållande!
    Ni kanske kunde gå och prata med någon psykolog tex om detta tillsammans?

    Annars finns det läkare/psykologer/medmänniskor du kan prata med själv och få råd/hjälp av i Sverige både online och offline om han inte vill och om ni inte kommer fram till en lösning själva!
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-08-11 01:41:12 följande:
    Anonym (Undrande) skrev 2021-08-09 13:27:28 följande:

    Är TS thai?



    Ja du...
    Tack för insiktsfullt och uttömmande svar. Pajas.
  • Anonym (Undrande)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-08-11 01:51:48 följande:
    Hon kan ju vara från Indonesien eller Vietnam också 
    Jag frågar ju dumjävel. Påstår inget. Sluta supa.
  • Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2021-08-11 01:49:24 följande:
    Tack för insiktsfullt och uttömmande svar. Pajas.
    pajas kan du vara själv
  • Anonym (Undrande)
    Anonym skrev 2021-08-11 02:03:05 följande:
    pajas kan du vara själv

    Wow. Vuxnaste comebacken ever. Från ett nytt anonymt nick dessutom. Tuffing!


    Min fråga till TS har relevans. 

  • Anonym (Julia)
    Lindasusu skrev 2021-08-11 01:40:57 följande:

    det kommer men tog tid..om han tittar på porr jag visste inte att han fick komma.


    Jag ber om ursäkt, men jag förstår inte vad du menar!?
  • Anonym (tja)

    jag har sådana fördomar. när det skiljer 30 år mellan er. då känns det som att hon valde honom för något äckligt som pengar.

  • Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2021-08-11 01:59:30 följande:
    Jag frågar ju dumjävel. Påstår inget. Sluta supa.
    Sluta supa kan du göra själv
Svar på tråden Porrfilm