• Anonym (Osäker)

    Skicka video till man där jag onanerar?

    Hej!

    Det är som så att jag vill krydda till sexlivet lite och tänkte att man kanske kan störa mannen när han är och jobbar med lite bilder/videor där man gör det skönt för sig själv, min man skulle uppskatta detta då vi varit tillsammans i 7 år och jag har ännu inte ens skickat en bild på mig själv.

    men då kommer jag till det att jag har inte en aning om hur jag ska filma mig själv för att det ska bli så bra som möjligt?

    Direkt framifrån känns inte jättebra då jag är lite osäker i mig själv och alla mina imperfektioner.

    Är det någon som ligger inne med några tips?

  • Svar på tråden Skicka video till man där jag onanerar?
  • Sharpshooter

    Hej!

    Om du ligger i sängen och tar snett uppifrån från sidan blir nog en bra vinkel.

    Testa dig fram och experimentera.

    Går ju att ställa mobilen och filma så att du får fria händer...

  • SBlovelyMan

    Yes, ställ telefonen så vinkeln blir bra. Behöver inte vara perfekt, bara han ser ungefär vad du gör och skaffa er ett separat konto på whatsapp eller signal så du vet att du inte råkar skicka till fel person. Lycka till :)

  • Anonym (Korvspad)

    Självklart rakt framifrån, det enda han behöver se är ju musen ändå.

  • Anonym (Osäker)
    Anonym (Korvspad) skrev 2021-08-24 10:45:09 följande:

    Självklart rakt framifrån, det enda han behöver se är ju musen ändå.


    Okej, som sagt är jag inte jätteglad för att filma rakt framifrån, har försökt men blev ju inte jättenöjd. Och Att se lite mer är väl ändå roligare samt att se att det är jag ..
  • Anonym (1178)
    Anonym (Osäker) skrev 2021-08-24 11:04:14 följande:

    Okej, som sagt är jag inte jätteglad för att filma rakt framifrån, har försökt men blev ju inte jättenöjd. Och Att se lite mer är väl ändå roligare samt att se att det är jag ..


    Just det jag menar med att det är tanken som räknas, att det är du och att du längtar efter honom.
  • Anonym (Korvspad)
    Anonym (Osäker) skrev 2021-08-24 11:04:14 följande:
    Okej, som sagt är jag inte jätteglad för att filma rakt framifrån, har försökt men blev ju inte jättenöjd. Och Att se lite mer är väl ändå roligare samt att se att det är jag ..
    Jag tror han förstår att det är du ;) Det är ju ändå dig han kommer att tänka på när han ser videon.

    Men om du inte vill närfilma musen får du ställa kameran en bit ifrån och filma dig själv från sidan istället.
  • Anonym (Osäker)
    Anonym (1178) skrev 2021-08-24 11:09:14 följande:

    Just det jag menar med att det är tanken som räknas, att det är du och att du längtar efter honom.


    Ja men precis! Det är ju det jag vill få fram! Men då till andra frågan, kan det bli för mycket och ta in leksaker och kläder efter väder så att säga? Har väl alltid varit lite fjantig när det kommer till sånthär haha! Men han vet ju att jag har hjälpmedel här hemma ????
  • Anonym (1178)
    Anonym (Osäker) skrev 2021-08-24 11:31:05 följande:

    Ja men precis! Det är ju det jag vill få fram! Men då till andra frågan, kan det bli för mycket och ta in leksaker och kläder efter väder så att säga? Har väl alltid varit lite fjantig när det kommer till sånthär haha! Men han vet ju att jag har hjälpmedel här hemma ????


    Gör det ni gillar men kanske börja med något diskret och fråga om han vill se mer. Han kanske säger nej och då "råkas" du skicka något lite mer vågat ändå, eller det gör du som du vill...
  • Nutid

    Du kan filma ditt ansikte när du onanerar, det behver inte vara närbild på kön för att vara oehört upphetsande.

  • Anonym (Jonas)

    En kollega öppnade ett SMS på lunchen för något år sedan. Utan att kolla så några var det var. Plötsligt hörde vi en tjej störa högt. Var hans flickvän som skickade snusk-SMS med onanifilm.

  • LadyThunder

    Brukar lägga telefonen på takfläkten i sovrummet och själv ligga på sängen, det blir en bra översikt och filmat lite nerifrån för lampan är inte rakt över sängen! Och försök att inte tänka på att kameran är där, gör din grej bara så ska du se att de blir toppen!


  • Anonym (www)
    Anonym (Jonas) skrev 2021-08-24 12:27:32 följande:

    En kollega öppnade ett SMS på lunchen för något år sedan. Utan att kolla så några var det var. Plötsligt hörde vi en tjej störa högt. Var hans flickvän som skickade snusk-SMS med onanifilm.


    Ja jag tänkte lite på sånt jag med. Nu har jag inte skickat något sånt, men jag skickade ett gulligt meddelande till min man via facebookchatten. Just då hade han sin dator uppkopplad via projektor (han är lärare) för att visa något för klassen, och chatten dök plötsligt upp i hörnet. Tur var det att det bara stod något gulligt. 
  • axxxel

    Ljuset är väldigt viktigt för att få snygga, sensuella bilder. Använd gärna dagsljus från ett fönster, förslagsvis snett från sidan. Kolla hur skuggorna faller. Skuggor och dagrar formar kroppen på bild, de skall vara mjuka med lång övergång mellan ljust och mörkt.
    Kom också ihåg att ljudet är nästan lika viktigt som bilden på film.
    Lycka till!

  • BAAM
    Anonym (Osäker) skrev 2021-08-24 09:13:44 följande:

    Hej!

    Det är som så att jag vill krydda till sexlivet lite och tänkte att man kanske kan störa mannen när han är och jobbar med lite bilder/videor där man gör det skönt för sig själv, min man skulle uppskatta detta då vi varit tillsammans i 7 år och jag har ännu inte ens skickat en bild på mig själv.

    men då kommer jag till det att jag har inte en aning om hur jag ska filma mig själv för att det ska bli så bra som möjligt?

    Direkt framifrån känns inte jättebra då jag är lite osäker i mig själv och alla mina imperfektioner.

    Är det någon som ligger inne med några tips?


    tjena! jag tycker du ska skita i det. OM det går år helvete. då kommer han säkert ladda upp dom på nätet i ren ilska och då kommer det aldrig försvinna på porrsidorna 
  • Anonym (Hmm)
    BAAM skrev 2021-08-26 17:56:43 följande:
    tjena! jag tycker du ska skita i det. OM det går år helvete. då kommer han säkert ladda upp dom på nätet i ren ilska och då kommer det aldrig försvinna på porrsidorna 
    Just så tänker jag också... finns det på film så kan det ju hamna på nätet ....
  • Anonym (A)
    Anonym (Jonas) skrev 2021-08-24 12:27:32 följande:
    En kollega öppnade ett SMS på lunchen för något år sedan. Utan att kolla så några var det var. Plötsligt hörde vi en tjej störa högt. Var hans flickvän som skickade snusk-SMS med onanifilm.
    Så genant.
  • Anonym (Jonas)
    Anonym (A) skrev 2021-08-26 21:07:13 följande:
    Så genant.
    "Aaaaah.......aaaaahh....åååååååååh"
Svar på tråden Skicka video till man där jag onanerar?