• SweeneyToad

    Storylines som vi ogillar(böcker, filmer, tv-serier)

    Denna tråd skriver vi om storylines som vi ogillar.

    Själv ogillar jag att Gabrielle i ''Desperate Housewives'', fick missfall i säsong två. Visst, jag gillar att säsongsavslutningen på fjärde säsongen så fick vi plötslig se henne som utsliten tvåbarnsmamma, men jag stör mig verkligen på missfallet i säsong två. 

    Jag ogillar också att Gabrielle Solis blev tillsammans med hennes abusive make igen. Och att dem gjorde Victor Lang till en villain. Jag skulle älska om hon förblev tillsammans med Victor. 

    Ogillar att Mike Delfino, och Edie Britt dör. Jag vet att Nicole Sheridan(hon som spelar Edie), hade en beef med seriens skapare Marc Cherry, men avskyr verkligen att både Edie och Mike dör. Stör mig också på att Felicia dör. Ja, hon är en villain, men att hon dör är så sloppy script writing. 

    Dåligt att Katherine och Robin inte förblir ett par(också DH). Katherine förtjänar verkligen lycka, då hennes första make misshandlade henne, hennes andra make var otrogen, och Mike var ett svin mot henne. 

    Finns mer jag stör mig på i DH, men detta var det jag kom på spontant.

    När det gäller How I met your Mother, så stör jag mig på att Robin och Barney skiljer sig. Nästan hela säsong nio handlar om deras kommande bröllop, så dåligt att de skiljer sig då. 

    Dåligt att Luke och Peyton försvinner från One tree hill. Samt att serien spelar inte handlar om karaktärerna i gymnasieålder längre. 

  • Svar på tråden Storylines som vi ogillar(böcker, filmer, tv-serier)
  • Anonym (Anonym)

    Hördu Sweeney, när jag klickade in i tråden så lät den väldigt intressant men jag trodde det skulle vara mer allmänt vad man inte tyckte om för typer av storylines, inte att du skulle spoila serier! Följer inte DH och har tack och lov sett klart HIMYM, annars hade jag varit riktigt sur och besviken. Tänk dig för vad du skriver om är du snäll, ok?

Svar på tråden Storylines som vi ogillar(böcker, filmer, tv-serier)