• Anonym (I)

    Är ni för eller emot vaccin mot covid-19?

    Ja som rubriken lyder? Jag är emot :) förklara gärna 

  • Svar på tråden Är ni för eller emot vaccin mot covid-19?
  • Anonym (U)

    För men för de som VILL ta det. Det är absolut inte rimligt att någon som inte vill ta vaccinet ska ta det för andras skull. Vill man vara skyddad får man själv se till att vaccinera sig. Så enkelt är det. Det är ju sjukt hur folk håller på mot de som inte vill vaccinera sig och då är jag själv
    vaccinerad. Vad hände med -min kropp, mitt val-? Hyckleri, jamen.

  • Anonym (I)

    Skyddad?? Haha asså ni vet väl att det inte skyddar. Alla jag känner som tagit de vaccinet har ändå blivit så sjuka och fått Corona. Även många som fått farliga biverkningar. globalisterna sätt att tjäna pengar Bland annat 

  • EpicF
    Anonym (I) skrev 2022-03-25 16:01:09 följande:

    Skyddad?? Haha asså ni vet väl att det inte skyddar. Alla jag känner som tagit de vaccinet har ändå blivit så sjuka och fått Corona. Även många som fått farliga biverkningar. globalisterna sätt att tjäna pengar Bland annat 


    Det skyddar mot allvarlig sjukdom och död. 
  • Anonym (Neutral)

    Ingetdera. Det finns och den som vill ta det får ta det.

  • Anonym (biologen)
    Anonym (I) skrev 2022-03-25 16:01:09 följande:

    Skyddad?? Haha asså ni vet väl att det inte skyddar. Alla jag känner som tagit de vaccinet har ändå blivit så sjuka och fått Corona. Även många som fått farliga biverkningar. globalisterna sätt att tjäna pengar Bland annat 


    Nu finns det ju väldigt omfattande studier på hur sjuk man blir av det ena och det andra, och vilka risker som är förknippat med vaccinet vs att bli sjuk. 

    Men såna som du biter inte fakta på ändå så jag nöjer mig med att konstatera att du har tokfel, som icke ämneskunniga tokar vanligen har.
Svar på tråden Är ni för eller emot vaccin mot covid-19?