• Anonyym12

    Ägglossningstest



    Kan man se på ägglossningstest när det äl är på g eller är test strecket alltid såhär starkt? ??
  • Svar på tråden Ägglossningstest
  • Solnel
    Anonyym12 skrev 2022-04-12 19:48:43 följande:

    ?


    Jag tycker det ser ut som om ÄL är nära, kanske positivt test om 1-2 dagar? 
  • Anonyym12

    Idag ser man knappt strecket så fattar ingenting, från att vara så starkt till att knappt synas dagen efter. Testade även 2 gånger igår så borde väl inte missat stegringen? Blöder också så är väl ingenting! 

  • Anonyym12

    Vet att det står att strecken inte betyder något i digitala och att man inte ska kolla på dem för att avgöra men strecket är rätt starkt och var svagare igår. Dock syns det svagt bara på rfsu så känns som att det inte är något på g? 

  • nathalie85

    men skrev du att du blöder? vid
    mens har mina äl test varit positiva. 


    använder su testet vid rätt
    tidpunkt:
    man brukar ha äl ca 14 dagar innan mens.

  • Anonyym12

    Blödde innan det positiva, borde ju visat positivt hela tiden då om det vore så? För fick negativt dagarna innan och sen positivt och har blött hela tiden. Men tror inte blödningen var mens. 

  • nathalie85
    Anonyym12 skrev 2022-04-19 13:07:39 följande:

    Blödde innan det positiva, borde ju visat positivt hela tiden då om det vore så? För fick negativt dagarna innan och sen positivt och har blött hela tiden. Men tror inte blödningen var mens. 


    men du borde nog ta reda på vad blödningen var om det inte var mens?
  • Anonyym12

    Men lär ju varit ägglossning känner jag, varför skulle det visat positivt annars? Obestämd har bara hört att graviditet kan visas på ägglossningstest men inte mens, men vad vet jag för har aldrig varit med om något av detSkrattande

Svar på tråden Ägglossningstest