• Anonym (Tröttmamma)

    Porr

    Jag ser inte detta jag ska skriva om som otrohet. Men visste inte vilket forum jag skulle välja annars. Jag har en pojkvän som är arbetslös. Jag är hemifrån 9 timmar om dagen och jobbar. Han tar hand om barnen, lämnar på förskola och hämtar. Barnen går på förskola tisdag onsdag och torsdag 9-14. När han kommer hem så är han så trött skriver han till mig varje dag och ber mig ringa och väcka honom, men när det närmar sig tiden jag ska väcka honom så skriver han att nä jag kunde inte somna. Igår så valde jag att gå in på hans telefon då ja, jag visste redan vad jag skulle se på internethistoriken då jag vet att han gör detta ofta. Alltså sååååå många sidor med porr. Porr, porr och mera porr. När jag kommer hem från jobbet och jag stått och lagat mat, råddat med barnen och när vi väl ätit så lägger han sig i sängen för han är så trött och somnar, så då får jag ta hand om barnen fram till läggdags för han är så trött heeeeela jävla tiden. Alltså vad skulle ni känna??? 
    Kan tillägga att han sovit på soffan sedan första barnet föddes. "Han kunde inte sova bredvid oss för det blev för varmt" men egentligen vet jag att det är för när ska han annars kolla porr om inte mitt i natten när vi sover när vi båda är hemma dygnet runt under föräldraledigheten. Gäääääsppppppp

  • Svar på tråden Porr
  • Anonym (Jizz)
    Anonym (Lalle) skrev 2022-04-21 21:19:12 följande:
    Din porrskadade pojkvän sprutar i toaletten? Och spolar inte? 
    Då skickar han dig en signal syster.
    Håller med. Han vill att hon ska se. vill han visa att deras sexliv inte duger?
  • Anonym (man)
    Anonym (Lalle) skrev 2022-04-21 21:19:12 följande:
    Din porrskadade pojkvän sprutar i toaletten? Och spolar inte? 
    Då skickar han dig en signal syster.
    Ja och signalen säger... otroligt omogen snubbe som inte lärt sig kommunicera Drömmer
  • Anonym (Lalle)
    Anonym (Jizz) skrev 2022-04-21 21:45:11 följande:
    Håller med. Han vill att hon ska se. vill han visa att deras sexliv inte duger?

    jag tror mer, om man läser noga, att det står...


     


     


    Trolltråd

  • Anonym (Jizz)
    Anonym (Lalle) skrev 2022-04-21 22:21:02 följande:

    jag tror mer, om man läser noga, att det står...


     


     


    Trolltråd


    Varför trolla om detta?
  • Tom Araya
    Anonym (Lalle) skrev 2022-04-21 20:03:41 följande:

    Det är ju någon slags omvänd bevisföring. 
    Han tittar på porr >alltså måste han runka> han runkar inte på dagarna när jag är hemma> alltså måste han vara vaken på nätterna. 


    Och i verkligheten har du sett honom runka på natten en gång sedan 2019? Eller kommit på honom på toa på natten en gång?


    Det här är ingen brottsutredning!
    TS berättar om ett problem och ber om råd. Hon bär ingen bevisbörda inför någon om vad som orsakar problemet.
  • Anonym (Tröttmamma)

    Han spolar Men inte alltid det liksom följer med ner haha

  • Anonym (Tröttmamma)

    Och det vet jag ju eftersom när vi legat och resterna från honom kommer i toaletten efter och han spolar så ser det lika dant ut Drömmer

  • Anonym (Tröttmamma)
    Anonym (Lalle) skrev 2022-04-21 22:21:02 följande:

    jag tror mer, om man läser noga, att det står...


     


     


    Trolltråd


    Kan lova att det inte är någon trolltråd. Jag var arg och besviken på att han somnade efter maten och sedan såg vad han hade gjort istället för att vila på dagen när han hade chansen och lämnade mig själv med allting eftersom han var så trött. Bara irriterad nu och tagit upp det med honom och han skäms väl att han blir påkommen och pratar inte med mig nu. Mogen 39åring :) jag själv är en väldigt mogen 27 snart 28 åring :D 
  • Tukt

    Känns egentligen inte som detta i sig är en fråga om porr eller otrohet. Möjligen ett onanimissbruk.
    Annars känns det som att det är mycket i sig som inte fungerar, och att det finns en rätt ordentlig grad av omognad hos TS partner. Å andra sidan är sådana hr frågeställningar alltid filtrerat kraftigt av TS, så det kan ju också vara något helt annat.

  • Anonym (Tröttmamma)

    Jag lägger inte all skuld på min partner. Jag vet också att vi är kassa på att kommunicera och så fort jag säger nåt så är det jaha, och så ignorerar han mig tills det är "glömt" och så börjar det om. Jag ser det som sagt inte som otrohet eller att porren är själva problemet utan saker omkring. Frågar man honom så kanske det är jag som är kocko :) ;D


    Tukt skrev 2022-04-22 17:09:35 följande:

    Känns egentligen inte som detta i sig är en fråga om porr eller otrohet. Möjligen ett onanimissbruk.
    Annars känns det som att det är mycket i sig som inte fungerar, och att det finns en rätt ordentlig grad av omognad hos TS partner. Å andra sidan är sådana hr frågeställningar alltid filtrerat kraftigt av TS, så det kan ju också vara något helt annat.


  • Anonym (Tröttmamma)
    Tukt skrev 2022-04-22 17:09:35 följande:

    Känns egentligen inte som detta i sig är en fråga om porr eller otrohet. Möjligen ett onanimissbruk.
    Annars känns det som att det är mycket i sig som inte fungerar, och att det finns en rätt ordentlig grad av omognad hos TS partner. Å andra sidan är sådana hr frågeställningar alltid filtrerat kraftigt av TS, så det kan ju också vara något helt annat.


    Tack för svar förresten. Jag har ingen särskild kontakt med mina vänner längre pga flytt till annan stad så jag har bara mig själv att prata med, så det var skönt att bara få ventilera lite Hjärta
  • Tukt
    Anonym (Tröttmamma) skrev 2022-04-22 18:20:46 följande:

    Jag lägger inte all skuld på min partner. Jag vet också att vi är kassa på att kommunicera och så fort jag säger nåt så är det jaha, och så ignorerar han mig tills det är "glömt" och så börjar det om. Jag ser det som sagt inte som otrohet eller att porren är själva problemet utan saker omkring. Frågar man honom så kanske det är jag som är kocko :) ;D


    Jag tycker din partner antingen verkar vara väldigt omogen i relationer, eller så finns det någon NPF-liknande diagnos i botten.
    Tycker du ska släppa spermaslasket i toaletten och ställa krav på att hela er relation får en rejäl uppryckning i ett första försök. Funkar inte ett det, så är nästa steg terapeut, och i steg tre först "hot" om separation, sedan verkställande av den, om det inte blir bättre.
    För det verkar som ett rätt omfattande problem.
  • Anonym (Tröttmamma)

    Jag tror på väldigt omogen. Han har aldrig haft ett jobb särskilt länge. Inte gått ut gymnasiet. Bott hos sin mamma största delen av livet och kan bli sur för ingenting, tex på en sådan grej kan vara att jag varit i affären och missar att han skrivit och bett mig köpa nåt, då blir han så sur och ignorerar mig. Eller om jag äter en smörgås och efter frågar, hade du också velat ha? Då blir han så sur och säger du hade ju kunnat fråga innan, och kanske inte pratar med mig på ett dygn. Jag har ju liksom lärt mig leva med honom och försöker undvika såna situationer så mycket det går.

  • Stooler

    1.) Gör ni överhuvudtaget någonting tillsammans?
    2.) Vad är det som får dig att stanna kvar i relationen (förutom barnen)?

    Killen är alltså snart 40, har knappt haft ett jobb och använder sin vakna tid för att fly verkligheten (Porr och Gaming). Han går och lägger sig när du kommer hem från jobbet. För mig låter det som att relationen är totalt körd, någon förändring lär det inte bli om han själv inte tar tag i sitt liv och återkommer tiil IRL-världen!

  • Anonym (Konversera mera)

    Jag har själv varit i liknande situation som pojkvännen dock inte lika extrem. Jag tror att din pojkvän är deprimerad. Jag kan bara spekulera. Men det är nog saknaden av jobb, att känna sig värdelös för att han lever på dig. Det och att ert förhållande inte verkar må bra. Onaneradet har nog med det att göra. Att komma frisläpper endorfiner och gör honom lugn. En kort stund av dagen så får han ett hormon påslag och känner sig okej för stunden.
    Tröttheten är en enorm del av depressionen. Hjärnan är så full av negativa tankar så det suger musten ur honom. Han orkar helt enkelt inget vilket spär på mer negativitet i honom. 
    Han behöver hjälp. Komma ut och börja röra sig. Ni behöver jobba på förhållandet och hitta varandra igen. Det finns hjälp att få om man inte löser det själva. 

  • Anonym (Ansvar för sitt val)
    Anonym (Tröttmamma) skrev 2022-04-22 20:02:24 följande:

    Jag tror på väldigt omogen. Han har aldrig haft ett jobb särskilt länge. Inte gått ut gymnasiet. Bott hos sin mamma största delen av livet och kan bli sur för ingenting, tex på en sådan grej kan vara att jag varit i affären och missar att han skrivit och bett mig köpa nåt, då blir han så sur och ignorerar mig. Eller om jag äter en smörgås och efter frågar, hade du också velat ha? Då blir han så sur och säger du hade ju kunnat fråga innan, och kanske inte pratar med mig på ett dygn. Jag har ju liksom lärt mig leva med honom och försöker undvika såna situationer så mycket det går.


    Varför gjorde du ditt val och valde denna person som mannen i ditt liv?


    Och varför valde du honom till att bli pappa till dina barn?

  • Anonym (man)
    Anonym (Tröttmamma) skrev 2022-04-22 20:02:24 följande:

    Jag tror på väldigt omogen. Han har aldrig haft ett jobb särskilt länge. Inte gått ut gymnasiet. Bott hos sin mamma största delen av livet och kan bli sur för ingenting, tex på en sådan grej kan vara att jag varit i affären och missar att han skrivit och bett mig köpa nåt, då blir han så sur och ignorerar mig. Eller om jag äter en smörgås och efter frågar, hade du också velat ha? Då blir han så sur och säger du hade ju kunnat fråga innan, och kanske inte pratar med mig på ett dygn. Jag har ju liksom lärt mig leva med honom och försöker undvika såna situationer så mycket det går.


    Japp, men varför valde du honom som partner och varför valde du att skaffa barn med en sån person?
  • yyyyhej

    hahah alltså snälla vad är det för tomte du är tillsammans med?


     


    Vad är det för typ av porr han kollar på? ;) 

Svar på tråden Porr