• alraospe84

    Rsfu

    Jag är på bim-5 och testade med rsfu och jag tycker att jag kan skymta något? Men testade senare med clerblu erly som visade negativt? Har fått två missfall nu och hoppas på ett plus snart. Någon som har erfarenhet av detta?

  • Svar på tråden Rsfu
  • Maymom

    Tycker också jag skymtar nåt på RFSU.
    mina test (också RFSU)var neg på bim-4 och positiva på bim.
    så testa igen om ett par dar.
    lycka till!

  • Smurfananna


    Någon som ser Något På mina? Bim -1 är taget idag & Bim -2 är taget igår. Jag tycker jag ser något på Bim -1? om någon vill tyda?
  • alraospe84
    Smurfananna skrev 2022-05-25 12:46:55 följande:
    Någon som ser Något På mina? Bim -1 är taget idag & Bim -2 är taget igår. Jag tycker jag ser något på Bim -1? om någon vill tyda?
    Ser något på den översta! Men köpte själv de testen för några månader sen och fick plussa på fler andra men testlagrets tog lite tid på sig. Man vill ju så gärna ????
  • Maymom
    alraospe84 skrev 2022-05-25 12:59:09 följande:
    Ser något på den översta! Men köpte själv de testen för några månader sen och fick plussa på fler andra men testlagrets tog lite tid på sig. Man vill ju så gärna ????
    Jag kan inte det där med vilka test som är känsligast, men känns ju hoppfullt att det syns nåt på ena sorten iallafall. :)
  • Smurfananna

    Det är testlagrets båda 2, vågar inte köpa CB förens det blir lite starkare plus. :) Okej då är det inte bara jag som stirrat mig blind, då håller jag tummarna nu då!!!!!!

Svar på tråden Rsfu