• Elisabethja

    Ägglossningssticka och väntan på bim

    Hej, 
    Hur ska jag tänka kring ägglossningstest?
    Jag fick positivt på ägglossningstestet 27/5 18.17 , men dagen efter kl 15.00 var det ingenting.  Hade jag ägglossning 27/5 . Tycker det verkar jobbigt att försöka hitta en stegring samtidigt som jag vill förstå mim cykel ..

    Haft sjukt mycket stickningar I magen och brösten de senaste dagarna 8/6 och det är säkert mens jag fick idag men värken är inte alls som tidigare.  
    Någon som vill hjälpa mig att förklara ägglossningen och hur det funkar?

  • Svar på tråden Ägglossningssticka och väntan på bim
  • midnattsängel
    Elisabethja skrev 2022-06-09 20:07:26 följande:
    Ägglossningssticka och väntan på bim

    Hej, 
    Hur ska jag tänka kring ägglossningstest?
    Jag fick positivt på ägglossningstestet 27/5 18.17 , men dagen efter kl 15.00 var det ingenting.  Hade jag ägglossning 27/5 . Tycker det verkar jobbigt att försöka hitta en stegring samtidigt som jag vill förstå mim cykel ..

    Haft sjukt mycket stickningar I magen och brösten de senaste dagarna 8/6 och det är säkert mens jag fick idag men värken är inte alls som tidigare.  
    Någon som vill hjälpa mig att förklara ägglossningen och hur det funkar?


    Vilket test var det?
  • midnattsängel
    Elisabethja skrev 2022-06-09 20:23:32 följande:

    Graviditeskollens ägglossningstest


    Ok! Jag har bara använt clearblue advanced, och då ska man ju inte testa mer när man har fått lh-stegringen. Jag har hört att med andra test har man ägglossning inom 24 timmar om det är negativt dagen efter, men jag vet inte om det stämmer...
  • midnattsängel

    Jag menar att när man har fått fast gubbe är den kvar på skärmen i 48 timmar

Svar på tråden Ägglossningssticka och väntan på bim