• lovi4567

    Spotting/bruna flytningar/mens bim+3

    Hej!

    Min mens är normalt väldigt regelbunden med en cykel på ca 28 dagar (+/- 1 dag), kommer alltid riktigt direkt med klarrött blod vilket håller i sig i ca 4 dagar. Har aldrig missat en mens tidigare. Idag är jag inne på cykeldag 33. För några dagar sedan har jag upplevt rikliga flytningar och igår vattniga flytningar. Igårkväll kom ljusbruna/rosa flytningar och sen har jag haft som koagulerad/brun mens men inte mycket, trosskydd räcker. Brukar se ut såhär dagen efter mens liksom. Försöker bli gravid och var denna månad rätt säker på att jag var det då jag upplevt en ny typ av smärta i brösten m.m. men tog igår ett test (dock på kvällen) samt ett på morgonen men hann bara få några droppar kiss på stickan.. Båda test negativa dock! Antar att jag letar symtom men aldrig upplevt detta tidigare! Om jag var gravid borde väll test ge utslag såhär sent? Kan det vara en NA? 

  • Svar på tråden Spotting/bruna flytningar/mens bim+3
  • Gasellen87

    Har vart gravid 5 gånger. Vid 4 av graviditeterna ( de som gått bra) har jag haft röda, bruna, rosa småblödningar vid tiden för mens. Har dock aldrig tagit ett test förens jag vart på bim + 5 och de har då vart starkt positiva. 

    Om mensen inte kommer igång så testa igen om några dagar. 

  • lovi4567

    Åh tack för svar, även om det säkert är önsketänkande finns det ännu finns lite hopp!  man blir lite knäpp av väntan men får hålla ut och testa igen om några dagar :) 

  • Gasellen87

    Förstår det. man blir lätt lite knäpp när man försöker bli gravid. Hoppas på det bästa för dig. 

Svar på tråden Spotting/bruna flytningar/mens bim+3