• Cass123

    BIM -1 negativa tester

    Novis här då behöver er hjälp:)
    Vi har haft sex varannan dag under fertilitetsfönsterperioden. Testat med "testa tidigt" stickor från rfsu BIm -5 som varit negativa. Även testat med vanliga teststickor från rfsu och idag, BIM -1 också negativt med morgonurin.
    Mer trött, kissar mer och sugen på sötsaker..
    Brukar ha lätt mensvärk några dagar innan mensen, men inget nu. Haft lite vitgula flytningar några dagar nu.

    Är det kört för denna perioden om tester varit negativa från BIM-5 till BIM-1 när jag tom testat med testa tidigt stickor? Dessutom inga tydliga symptom som jag läser att folk har här?:/

    Ge mig all feedback och råd ni kan ????

  • Svar på tråden BIM -1 negativa tester
  • Jag är bara jag

    Inte alla gravida får plus 13 dagar efter äl- om det nu är 14 dagars lutealfas du har. Kört är det inte förrän mensen kommer.

  • Anonym (S)

    Är du säker på att ägglossning har skett när du trott? Om du är på bim -1 och det är negativt så har det nog inte tagit sig denna månad. symptomen du beskriver kan man även få vid pms 

  • Cass123

    Jag misstänker det också. Har rb menscykel 28 dagar och ÄL-symptom som stämmer överens med min menskalenderapp så utgått ifrån det. Borde man kanske testa med ÄL-stickor? Någon som har erfarenhet av detta och vill dela med sig? :)

Svar på tråden BIM -1 negativa tester