• Anonym (Otippat)

    Har er partner gjort något otippat?

    Har eran partner överraskat er med något snuskigt ni inte var beredd på? Förra året satt jag och min tjej ute och solade. Helt plötsligt tog hon fram en porrtidning (vet inte vart hon fick tag i den) och började runka min kuk. Hela vägen. Det är det mest otippade och snuskigaste jag varit med om. Ingen såg oss för vi var på en plats med begränsad insyn och inget folk i närheten. 

  • Svar på tråden Har er partner gjort något otippat?
  • Anonym (Hell no!)

    Min expojkvän överraskade mig en dag med att ha bjudit in sina kompisar till ett gangbang. En drös nakna snubbar satt och runkade i lägenheten, jag gick därifrån.

    Borde sett det komma men jag var väldigt tolerant. Han pratade ofta om såna saker att han ville se mig med andra män, "njuta av massor av kukar". Tyckte det var äckligt men tänkte att det är ju bara hans fantasier, jag har själv en del störda sexfantasier så vem är jag att döma? Men det blev gå därifrån och totalt ghosta honom efter det.

  • Anonym (Jag)

    Har blivit överraskad och har själv överraskat. 

    Stod i duschen när frugan kommer in i duschen suger så jag kommer i munnen och tror hon sväljer men istället så har hon allt i munnen och kysser mig länge så båda får svälja. Just där o då va de en väldigt erotisk händelse. 

    Sen har jag överraskat frun när jag slickade henne samtidigt som hon onanerade så tryckte jag in tungan i hål nr 2 utan nån förvarning och de gjorde att hon kom nästan direkt.

    Så vi överraskar varandra lite då o då.

  • zz22zz

    Sambon sedan 8 år som inte velat komma i närheten av min sats annat än i fittan har nu vid två tillfällen från ingen stans velat att jag ska komma på hennes mage.

  • Anonym (N)

    Min nuvarande verkade pryd och fin till en början, vilket hon även är på ett sätt. Men när hon blev bekväm med det intima mellan oss började hon vilja att jag kör hårt i hennes mun och kommer i djup i hennes mun. Hade aldrig berättat det men innan vi gjorde det första gången var det enbart något jag gått i gång på i fantasin.

    Mitt ex hade sina föräldrar över en vecka en gång när de skulle flytta till en lägenhet. Hennes föräldrar var ett helvete att ha att göra med. De har säkert 100 styrelseuppdrag tillsammans och är felfria, tror dom i alla fall. Oavsett så skötte jag mig fint och mitt ex såg hur obekväm detta gjorde mig så vi hade en massa riskabelt sex när de var där. De var bland annat hos oss och jag och mitt ex skulle gå in och fixa med maten. Då lutar hon sig över diskbänken och säger att hon vill att jag tar henne där och då. Kom på 1 minut och spruta i henne sen gick vi ut till hennes föräldrar. Sen när vi hjälpte dem flytta in gick vi in i brandtrappan och körde doggy där med innan vi tog hissen upp till hennes föräldrar. Oj om de visste vad jag gjorde med deras perfekta dotter precis innan...

    Ett annat ex hade bestämt sig för att förlora oskulden när hon gifte sig. Men så en kväll hade hon ändrat sig och vi hade väldigt passionerat sex

  • Anonym (sexy)

    Jag och tjejen hade sex i sängen hon har aldrig velat pröva något kinky.
    Jag har ofta smekt hennes anus när hon ridigt mig men hon har alltid slingrat sig.
    Men den här gången lät hon mitt finger glida in några centimeter och stönade högt.
    Jag frågade om jag skulle fortsätta "pilla" hon stönade att jag fick pilla hur mycket jag ville.
    Efter en stund bytte vi ställning till missionären och plötsligt satte hon sitt finger mot mitt anus och tryckte in det samtidigt som hon sa jasså du gillar det här.
    Jag tappade helt kontrollen och sprutade i henne.

  • Anonym (Kinky ex)

    Mitt ex ville jag skulle förföra hennes mor. Inte så det ledde någonstans men detta var en kväll på släktsemester. Vi buggade och det blev mycket komplimanger och tjuvnyp. Allt i glada lag. 

    Senare på kvällen när jag och tjejen knullade så hade hon dirty talk och låtsades vara sin mamma. Sjukt underligt men samtidigt tändande. Tror bakgrunden till det var ett tveksamt förhållande till din pappa och hennes sätt att göra honom illa i fantasin 

  • Anonym (Markizen)

    Min fru red mig, Fan flög i mig i upphetsningen, och jag gav hennes skinkor en smiskning. Då viskade hon: "du får..." Det gjorde mig galen, och sedan dess är lagom smisk en av våra ingredienser.

    Man bör våga.

  • Meddelande borttaget
  • MrLovely

    Mitt livs första och hittills enda djupsugning som jag fick av en tjejkompis. Det var mörkt i sovrummet så jag såg inte vad hon gjorde, men plötsligt inser jag att hennes läppar är ända ner vid roten och att jag är nere i halsen på henne.

    Behöver jag tillägga att vi var ganska packade bägge två?

  • Anonym (Naturen)

    Min fru är generellt ganska försiktig men gillar ibland sex utomhus och då ska det ju vara en plats där garanterat ingen kan se. Ofta i samband med skogspromenader. Hon brukar ändå vara lite nervös för att någon ska dyka upp. I somras när hon låg där med naken underkropp dök det upp en kille en bit bort. Istället för att krafsa åt sig kläderna låg hon kvar och särade lite på benen. Jag blev så överraskad men det var en häftig känsla.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Har er partner gjort något otippat?