• lonleygirl

    Jobba hemifrån

    Ni som jobbar hemifrån, vad jobbar ni med? Jag drömmer om att jobba hemifrån med vet inte med vad. Jag vet att jag gillar administrativa arbetsuppgifter och har tidigare arbetar i reception (som väktare) och haft hand om bokningar på ett privat gym. Tar tacksamt emot alla tips jag kan få för att nå min dröm om att ha möjlighet att arbeta hemifrån =)

  • Svar på tråden Jobba hemifrån
  • Antigone

    Jag jobbar som skulptör. Det funkar bra att arbeta med hemifrån, så länge jag inte går upp för mycket i format.

  • Anonym (IT)

    Kommer börja jobba hemifrån efter sommaren. Kommer ge support till kunder på ett av företagets IT-system

  • Anonym (Projektledare)

    Jobbar som projektledare, kan jag göra var som helst ifrån. Åker bara in till kontoret om jag måste, ca en eller ett par gånger i månaden. 

  • TeresB

    Jag arbetar på revisionsbyrå och arbetar mest hemifrån. Vi är digitala så jag kan jobba bara jag har min dator och ok uppkoppling. Åker in någon gång per vecka och träffar lite kollegor. 

  • Anonym (FK)

    Jag jobbar på försäkringskassan och jobbar hemifrån ca 3 dar i veckan. Skulle kunna jobba hemifrån 100% men min chef vill att vi är på kontoret för möten och så varje vecka :)

  • StrawberryKiss

    Jobbar som konsultchef/account manager, har jobbat med det sen april och kanske varit inne på kontoret max 5 gånger mest för att jag har velat Solig 

Svar på tråden Jobba hemifrån