• Swave

    Babyplan graviditetstest - Erfarenheter

     


    Hej,


     


    Vad har ni för erfarenheter av Babyplan's graviditetstester?


    Jag tycker jämt att jag får spökstreck/torkstreck (som syns tydligt).


     


    Lägg gärna upp era egna bilder på både positiva/negativa resultat.


    *Ni som lägger ut positiva resultat -skriv gärna med hur många dagar efter ÄL ni pussade PlusGravid

  • Svar på tråden Babyplan graviditetstest - Erfarenheter
  • ametisten91

    För mig har Babyplans stickor funkat ypperligt. Har använt deras Äl-stickor och deras "Testa tidigt". Har alltså inte använt deras vanliga gravtest. När grav-testen varit negativa har de varit tokblanka. Plussade i tisdags på Äl+12 och bekräftade med ett Clearblue digitalt. Såg direkt att där var ett streck på stickan när de 3 minuterna man ska vänta hade gått.

    Så kan lägga in bild på de där jag precis plussat 😊 Nu pajar ju tyvärr familjeliv bildkvalitén väldigt för strecken syns egentligen tydligare än vad det verkar här. 

  • Swave
    ametisten91 skrev 2022-11-03 14:53:38 följande:

    För mig har Babyplans stickor funkat ypperligt. Har använt deras Äl-stickor och deras "Testa tidigt". Har alltså inte använt deras vanliga gravtest. När grav-testen varit negativa har de varit tokblanka. Plussade i tisdags på Äl+12 och bekräftade med ett Clearblue digitalt. Såg direkt att där var ett streck på stickan när de 3 minuterna man ska vänta hade gått.

    Så kan lägga in bild på de där jag precis plussat 😊 Nu pajar ju tyvärr familjeliv bildkvalitén väldigt för strecken syns egentligen tydligare än vad det verkar här. 


    Tusen tack för att du svarar ❤️

    Hur såg det ut på ÄL+11, var det tokblankt då och blev sådär starkt dagen efter? 😊
  • ametisten91
    Swave skrev 2022-11-03 15:52:04 följande:
    Tusen tack för att du svarar ❤️

    Hur såg det ut på ÄL+11, var det tokblankt då och blev sådär starkt dagen efter? 😊
    Jag testade inte på äl+11 men på äl+10 var det tokblankt 🙂
  • Swave
    ametisten91 skrev 2022-11-03 16:02:41 följande:
    Jag testade inte på äl+11 men på äl+10 var det tokblankt 🙂
    Nu syns det säkert dåligt pga familjelivs bildkvalité men jag får såna här streck:

  • PrettyTiedUp

    Hur gick det swave? 


    Jag vet inte om jag heller har fått positivt eller negativt, har testat med babyplans tester sedan ÄL+6, idag ÄL+11, bifogar bild på morgonens test. 
    Så vitt som det kan bli alla dagar utom idag, men jag vågar inte hoppas än. 

  • Swave
    PrettyTiedUp skrev 2022-11-07 11:26:36 följande:

    Hur gick det swave? 


    Jag vet inte om jag heller har fått positivt eller negativt, har testat med babyplans tester sedan ÄL+6, idag ÄL+11, bifogar bild på morgonens test. 
    Så vitt som det kan bli alla dagar utom idag, men jag vågar inte hoppas än. 


    Spökstreck på alla tester, så man får hålla koll ifall spökstrecken någon gång skulle vara lite starkare, isåfall är det ett tidigt plus :)


    Om man lyser igenom testen med t.ex en mobilkamera så kan man se om strecket är grått eller om det är färg i det.

  • H0nd3ndär

    Jag har aldrig fått spökstreck på babyplans. Antingen har de vart helt blanka eller positiva. Aldrig testat före äl+10.

    Senaste plusset äl+10 den 31 aug i år.

    Dagen efter äl+11

Svar på tråden Babyplan graviditetstest - Erfarenheter