• MikNis

    Sluta vara så arga på oss män

    Jag tycker att kvinnor ska sluta vara så arga på oss otrogna män.

    Vi har bara svårt att säga nej.  
    Vi försöker göra vårt bästa...

  • Svar på tråden Sluta vara så arga på oss män
  • Anonym (Hin håle)

    ''Åh förlåt det var inte meningen'' eller ''det är inte som du tror''.....wow...

  • Anonym (Lottie)
    MikNis skrev 2022-11-04 10:10:24 följande:
    Sluta vara så arga på oss män

    Jag tycker att kvinnor ska sluta vara så arga på oss otrogna män.

    Vi har bara svårt att säga nej.  
    Vi försöker göra vårt bästa...


    För att jag inte gillar svaga män. 


    Om du inte kan kontrollera dig så är du en svag person och ingen jag vill ska förstöra i mitt liv.

  • Anonym (Ok)

    Om du sköter det snyggt, skyddar dig och inte får kvinnorna efter dig så är det ok för mig.

    Jag är likadan. 

    Är en mycket vacker kvinna som nu vid 50 slutat ryggradsmässigt säga nej när de riktigt attraktiva männen är skönt intensiva I sin uppvaktning. 

    Sen har man kul ett tag (veckor, månader) och sen skiljs man åt.

    Inte mer än så. Life goes on. 

  • Anonym (Hahaha)

    Du verkar stadigt ostabil. Ett mycket oattraktiv drag hos män för de flesta kvinnor. Män som saknar empatisk förmåga, lojalitet och självkänsla är kanske det mest osexiga som finns. Så vi är inte arga på er- bara tycker ni är otroligt ointressanta och önskar er all terapi i världen! Lycka till med!

  • Anonym (Eh)

    Varför så mkt hat ? 


    är ni olyckliga ?

    kvinnor är minst lika dåliga på att vara otrogna 

  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Eh) skrev 2022-11-11 21:11:45 följande:

    Varför så mkt hat ? 


    är ni olyckliga ?

    kvinnor är minst lika dåliga på att vara otrogna 


    Själv tycker jag inte att vi kvinnor är dåliga på att vara otrogna. Själv är jag ganska bra på det. Kyss
  • Anonym (Dår jag också)
    MikNis skrev 2022-11-04 10:10:24 följande:
    Sluta vara så arga på oss män

    Jag tycker att kvinnor ska sluta vara så arga på oss otrogna män.

    Vi har bara svårt att säga nej.  
    Vi försöker göra vårt bästa...


    Kvinnor får kritisera män som är otrogna trots att männen inte är skyldiga kvinnorna något.
    Då får männen klaga på kvinnornas val
  • Anonym (Herren)

    Om ni visste hur många män som försöker sig på att begripa din kvinna. Han försöker prata men hon är tyst o kräver att vi ska läsa mellan raderna.
    Hon vägrar sex, el tar inga egna initiativ, visar lust eller hur hon vill ha det. 
    Det tolkar vi män som ointresse och vi män har då full rätt i att vara otrogna.
    Mitt ex visade på stor svartsjuka när jag träffade annan som flyttade in????  Varför

  • Anonym (hmm)

    Snart är det ev slut med otroheten, vilket är jäkligt bra! 


    Varför? Jo för att det kan gå under psykisk misshandel, vilket man nu försöker ta fram och göra det olagligt! Helt rätt! 

  • Anonym (Är faktiskt svårt att säga nej)

    Då det sällan händer, åtminstone för mig, att en kvinna jag anser är väldigt attraktiv raggar väldigt hårt på mig så har det verkligen tagit emot att säga nej och hålla sig trogen när det faktiskt har hänt. Känner att ärligt talat så jäkla tänd jag blev vid det tillfället var det nära ett ja, väldigt nära. Det var så att jag fysiskt fick lyfta/knuffa bort henne från mig ett par gånger och sedan gå därifrån annars hade jag gjort det. Behövde onanera två gånger på raken under så kallt duschen kunde bli som grädde på moset för lite extra skamkänsla.

    Var något med att hon var aggressivt på mig, naken, dåvarande flickväns bff och att det var så skamlöst beteende. Tydligen går jag igång hårt på dels svek och dels kvinnor som så gott som försöker våldta mig, det är en självinsikt jag gärna hade vart utan.   

  • Anonym (50+)

    Jag må väl erkänna att jag varit otrogen ett flertal ggr.
    Det unika är att de kvinnor jag har varit med har också varit otrogna...
    Ingen skillnad alltså mellan kvinnor och män.
    ...och då snackar vi inte landsort eller white trash människor.
    Alla vill leva och uppleva passion och åtrå. Nyfikenhet är också en drivkraft. Efter 10åriga relationer övergår förälskelse och kärlek till slentrian och vänskap. Då är det nog lätt att skaffa sig sidoaffär för att få bekräftelse och uppskattning....

Svar på tråden Sluta vara så arga på oss män