• Ciaaliaa

    Sprut stimulering -2023

    Någon som håller på med ägglossningsstimulering och vill följas åt?
    Gör denna tråd för att som ska stimulera äl med spritor. Det finns redan en Letrozol grupp för er som håller på med det.


    jag ska börja med Gonal-F vid nästa mens, som är beräknad 29 januar. 
    vore kul att följas åt Hjärta

  • Svar på tråden Sprut stimulering -2023
  • Anonym (Sockerkakan)

    Ciaaliaa:

    förstår det! jag har imorgon så hoppas det fått fart då.. har du ditt första imorgon?Glad

  • Anonym (Sockerkakan)

    Ciaaliaa spännande! Verkar ju lovande, hoppas det ser bra ut imorgon😊 för mig går det lite trögt, så får fortsätta med sprutor och hoppas något kommer igång🤞

  • Ciaaliaa

    Sockerkakan:

    Hoppas något ägg växer ikapp snsrt! När har du nästa vul bokat?😀

    I torsdags visade att mina två ägg hade vuxit till 17-18 mm så vi tog ovitrellen på kvällen och nu är det gått liggshema som ni förstår 🙈 

  • Anonym (Sockerkakan)

    Hej! Hade ett VUL imorse och nu hade det kommit igång, ikväll blir det ovitrelle!  Sista dagen innan jag hade behövt avbryta så känns skönt att det hände något 😊


    Haha förstår! så nu är det bara att vänta, håller tummarna för dig😊

  • Anonym (Sockerkakan)

    Ciaaliaa: Verkligen❤️ när kommer du testa? 😊

  • Ciaaliaa

    Sockerkaka: 
    har bim på Söndag den 26 februari. Men jag kommer testa redan på lördagen, den 25. Du?😍

  • Anonym (Sockerkakan)

    Ciaaliaa: jag håller tummarna att ni får ett + då! 😊 vet inte när jag har bim så tänkte testa 1/3, blir 2 veckor efter att jag borde fått ägglossning med ovitrellen😊

  • Ciaaliaa

    sockerkakan: 

    desamma!! nu kan vi inte göra mer än att vänta ut dagarna 🙈 har dock inte så mycket hopp.. men men. Jag tar inte ut något förens jag ser vad testet säger 😀

  • Anonym (Sockerkakan)

    Nä det är så tålamodskrävande! Försöker verkligen tänka på något annat, men svårt att inte försöka känna efter😅 precis inte jag heller, inte förrän mensen kommit egentligen😛 men oavsett hur det går den här månanden så för min del känns det skönt att vet att det går att få till en ägglossning med medicineringen😊 jag håller fortfarande tummarna!

  • Ciaaliaa

    Sockerkakan:

    jag testade negativt i fredags.. igår kom mensen och ikväll kör vi igång med omgång 2 gonal-f. 


    Det känns ändå helt okej faktiskt. Som du säger så är det ju skönt att kunna luta sig emot att man får göra ytterligare försök ❤️ 

    Hoppas det går bättre för dig! Håller alla tummar och tår! 

  • Anonym (Sockerkakan)

    vad tråkigt! men Bra att det känns okej, nu runda ny möjlighet! När blir först VUL?


    Tack🙏 

  • Ciaaliaa

    Puffar upp denna tråd lite och hoppas det finns någon mer som kör på sprutatimulering som inte gör ivf!

Svar på tråden Sprut stimulering -2023