• Anonym (Äcklad)

    Min man har köpt sexleksaker till sig själv

    Jag vet inte hur jag ska tänka eller göra..


    Min man och jag har varit tillsammans i 13 år och har ett gäng barn ihop. Vi har ett bra förhållande men efter alla år och alla barn, skiftjobb osv så är ju inte sexlivet som förr. Det är jag som inte har den lusten eller orken som förr. Jag vet att han har mycket mer lust än mig då han alltid tjatar om sex. Vi har väl sex I snitt en dag i veckan, ibland mer eller mindre. Bra sex har vi när vi väl har det! 
    Men nu då. Letade efter en borttappad sak som vi både är överens om förmodligen är han som tappat bort. Började då leta bland hans saker och tänkte jag skulle kolla i hans låsta byrå där han förvarar jakt och fiske saker. Där hittade jag en lösfitta och lösrumpa... Blev så jävla äcklad.. vem köper sånt? Så han har alltså beställt sexleksaker till sig för flera tusen? Jag har inga problem med att han runkar men dessa grejer! Jag vet inte hur jag ska hantera detta? Tycker det är så jävla äckligt och respektlöst... 
    Vad hade ni gjort?
  • Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv
  • Cunnilina

    Jag hade varit glad för hans skull och bett att få titta på när han använde dom = lika roligt och upphetsande för mig! 

  • KimLinnefeldt
    Cunnilina skrev 2023-04-24 19:44:38 följande:

    Jag hade varit glad för hans skull och bett att få titta på när han använde dom = lika roligt och upphetsande för mig! 


    Jag tror att den kommer idag, sexmaskinen/den elektriska fittan som jag beställt, nu med min frus godkännande. Hon har ju sin satisfyer, jag får min leksak. Om jag gillar den så blir vi fyra i sängen...
  • Anonym (tricky)
    KimLinnefeldt skrev 2023-04-26 16:02:32 följande:
    Jag tror att den kommer idag, sexmaskinen/den elektriska fittan som jag beställt, nu med min frus godkännande. Hon har ju sin satisfyer, jag får min leksak. Om jag gillar den så blir vi fyra i sängen...
    Har du hunnit pröva sexmaskinen(?) än? Glöm inte att betygsätta den här och berätta lite om upplevelsenGlad
  • KimLinnefeldt
    Anonym (tricky) skrev 2023-04-28 20:28:25 följande:
    Har du hunnit pröva sexmaskinen(?) än? Glöm inte att betygsätta den här och berätta lite om upplevelsenGlad
    Den var väldigt skön. Lite krångel i början, lite stress över att ha en apparat (till) i sängen, men när jag kommit över det så var den väldigt, väldigt skön. Jag kom snabbare än på länge. Jag skulle ge den 9 av 10 kokosbollar.
  • Anonym (tricky)
    KimLinnefeldt skrev 2023-04-30 15:32:32 följande:
    Den var väldigt skön. Lite krångel i början, lite stress över att ha en apparat (till) i sängen, men när jag kommit över det så var den väldigt, väldigt skön. Jag kom snabbare än på länge. Jag skulle ge den 9 av 10 kokosbollar.
    9 av 10 kokosbollar?! Herre min ge! Blir ju nästan lite sugen själv. Har iofs inget att stoppa in i den.. ett finger kanske?

    Hur high tech är den vibrerande lösfittan? Kan den värmas? Kan den vibrera? Fyller man den med glidmedel varje gång?

    Äntligen har män tillgång till sexleksaker som inte är en uppblåsbar Barbara! Ett stort och härligt slag för jämställdheten
  • KimLinnefeldt
    Anonym (tricky) skrev 2023-05-02 07:15:08 följande:
    9 av 10 kokosbollar?! Herre min ge! Blir ju nästan lite sugen själv. Har iofs inget att stoppa in i den.. ett finger kanske?

    Hur high tech är den vibrerande lösfittan? Kan den värmas? Kan den vibrera? Fyller man den med glidmedel varje gång?

    Äntligen har män tillgång till sexleksaker som inte är en uppblåsbar Barbara! Ett stort och härligt slag för jämställdheten
    Den vibrerar i olika tempo, och man kan reglera hur hårt den ska krama kuken. Den kan nog värmas, men det har jag inte prövat. Insidan är geléartad silikon som ska beläggas med glidmedel för bästa glid. 

    Den är inte kitch-porrig, försöker inte se ut som en mus.

    Köp åt den åt en lekkamrat/sambo/make...
  • Anonym (tricky)
    KimLinnefeldt skrev 2023-05-02 15:24:19 följande:
    Den vibrerar i olika tempo, och man kan reglera hur hårt den ska krama kuken. Den kan nog värmas, men det har jag inte prövat. Insidan är geléartad silikon som ska beläggas med glidmedel för bästa glid. 

    Den är inte kitch-porrig, försöker inte se ut som en mus.

    Köp åt den åt en lekkamrat/sambo/make...
    Intressant hur långt skapandet kommit när det kommer till material, låter häftigt.

    Kitschporrig: ) Det låter bättre än en hudfärgad plastkopia av en riktig. Tycker detsamma när det kommer till sexleksaker för kvinnor.

    Ja det ska jag göra! Har ingen manlig lekkamrat i sängen just nu. Present till brorsan kanske? Fast nej, han skulle nog inte vilja ha en sån av just mig, vilket är förståeligt...Oskyldig
  • Man 78
    Anonym (tricky) skrev 2023-05-03 00:53:19 följande:
    Intressant hur långt skapandet kommit när det kommer till material, låter häftigt.

    Kitschporrig: ) Det låter bättre än en hudfärgad plastkopia av en riktig. Tycker detsamma när det kommer till sexleksaker för kvinnor.

    Ja det ska jag göra! Har ingen manlig lekkamrat i sängen just nu. Present till brorsan kanske? Fast nej, han skulle nog inte vilja ha en sån av just mig, vilket är förståeligt...Oskyldig
    Ja jäklar om syrran skulle komma med en lösfitta till mig på födelsedagen, då vet man att man varit utan länge. 
  • Anonym (tricky)
    Man 78 skrev 2023-05-03 00:57:29 följande:
    Ja jäklar om syrran skulle komma med en lösfitta till mig på födelsedagen, då vet man att man varit utan länge. 
    Haha ja det tänkte jag inte ens på. Det lär ju som du säger ses som en pik och en allvarlig oro för sin brors sexuella hälsa.

    Fast ännu värre om ens mor skulle köpa något sånt! Grader i helvetet..
  • Anonym (Jaja)

    Låt honom få känna att han lever! Min fru skulle nog säkert också fnysa åt mig men har valt ett fattigt o tråkigt sexliv så får man tåla konsekvensern!

  • Anonym (man)

    Börja ligg med honom mer... Gör sex till en hobby så slipper han lägga dyra pengar på lösvaginor och kan lägga dem på sexiga underkläder till dig istället?

  • Miss Skywalker

    Fattar inte grejen med en massa saker i sängen. För mig är sex något man har med en människa av kött och blod inte med plastprylar!

  • Anonym (tricky)
    Miss Skywalker skrev 2023-05-04 09:58:35 följande:

    Fattar inte grejen med en massa saker i sängen. För mig är sex något man har med en människa av kött och blod inte med plastprylar!


    Jo, fast det handlar ju inte alltid om sex. Det är väl snarare för onani som sexleksaker tagits fram.
  • Anonym (x)
    Anonym (tricky) skrev 2023-05-04 10:36:08 följande:
    Jo, fast det handlar ju inte alltid om sex. Det är väl snarare för onani som sexleksaker tagits fram.
    Hur ska man kunna ha sex om man ligger och onanerar bort all den där energin? 
  • Miss Skywalker
    Anonym (tricky) skrev 2023-05-04 10:36:08 följande:
    Jo, fast det handlar ju inte alltid om sex. Det är väl snarare för onani som sexleksaker tagits fram.
    Onani är sex. Och många vill greja med plast även med andra.
  • Anonym (tricky)
    Miss Skywalker skrev 2023-05-04 13:17:34 följande:
    Onani är sex. Och många vill greja med plast även med andra.
    Okej, ja självsex. Ja det verkar nästan vara mer regel än undantag att det används sexleksaker då och då i många förhållanden.
Svar på tråden Min man har köpt sexleksaker till sig själv