• Hibiskus999

    Sambo vill flytta

    flyttade till Sverige med min son(8år) efter att ha bott utomlands 12 år. Jag skulle flytta förr eller senare till Sverige men när jag träffade min nuvarande kille så gick det lite fortare. Han hade också bott utomlands och skulle egentligen flytta tillbaka till sin hemstad Malmö där han har familj och vänner. Men så blev det inte utan han tog en lägenhet här utanför gbg. Som vi alla 3 bor i nu. Planen var att vi skulle spara pengar och sedan flytta till Malmö. Nu har det gått två år. Under denna tiden har jag fått en fastjänst. Och jag älskar mitt jobb och mina kollegor. 
    Min sambo kommer att flytta till Malmö nu till hösten. Och jag kan inte bestämma mig om jag ska flytta eller inte. Jag är rädd att ge upp detta jobbet som jag älskar så mycket. Min sambo trivs inte på jobbet och saknar sin familj och vänner. Vi har inga gemensamma barn. Han vill ha barn och vi har försökt i 1 och ett halvt år. Blev gravid förra året men slutade i utomkvedshavandeskap och fick ta bort ena äggledaren. Efter det har jag inte lyckats att bli gravid igen. Jag är rädd att jag flyttar med honom och att det slutar med att jag aldrig blir gravid och att han lämnar mig för att han vill ha barn. Jag har haft många jobb i mitt liv och jag trivs så himla bra på detta jobbet och är rädd att ta ett beslut jag kommer ångra. Jag har ingen familj. Jag älskar honom men jag älskar mitt jobb också. Jag tänker ja okej jag flyttar.. Men tänk så drar han sen för jag inte kan få barn. Så har jag gett upp ett jobb jag älskar. 

  • Svar på tråden Sambo vill flytta
Svar på tråden Sambo vill flytta