• Anonym (Åsnan)

    Är jag åsnan mellan höstackarna! Vad tycker ni?

    Bakgrunden är så Jag är en medelålders man anpassad med jobb fru sedan länge barn intonåren. Normal lång, ett antal kg för mycket med ölmage. Jag anses väl inte varken charmig eller snygg. Men jag är pålitlig ganska omtänksam ingen äventyrar. Jag har inte haft så många varken korta eller långa relationer. I familjen är det lugnt. Frun är bäst kompisen grälar sällen har sex ett par gånger i månaden som en sann missionär.
    sedan kanske 7-10 år sedan har jag känt Greta som är ensamstående och som har barn i samma ålder som våra. Jag är inte så attraherad av henne hon är rent ut sagt ganska fet. Trots det har vi haft sex då och då hon försöker hel tiden men jag får dåligt samvete efteråt. Samtidigt som hon är skön att knulla med. Vi har pratat och ställer inga krav men vill att vi ska ses minst en eller två gånger i veckan.
    Nu i februari var jobbet i Sälen och efter en blöt kväll hamnade jag i säng med Hanna, en 24 årig tjej som jobbar som sköterska i min stad. Mörkhårig, jättesnygg med små fasta bröst, hon var helt underbar att ha sex med. Vi var ihop resten av kvällarna i Sälen. Jag blev tokigt förälskad. Hon ville träffas när vi kom hem också och påstår att hon är kär i mig och att åldern inte spelar roll. Men allt tänkbara kraft har jag lyckats avstyra så vi inte träffats intimt sedan vi kom hem. Jag har inte riktigt förstått varför hon ens träffar mig. Hon rör om min hjärna totalt.
    Så för ett par år sedan började Anna som min assistent 5/6 år yngre trevlig livfull  och vi trivs ihop. Anna liksom jag är gift med barn. Men jag har hållit vår relation yrkesmässig. Men långsamt har vi kommit varandra närmare och vid ett par tillfällen har vi kramats och kysst varandra. Hemma från Sälen hade vi event och kanske beroende på mina nästa permanenta erotiska tankar på Hanna blev jag och Anna kvar på jobbet. Och det mest förbjudna så hade vi sex på kontoret Innan vi gick hem. Dagen efter hade jag ångest och alla tänkbara samvetskval, vad skulle jag säga. Anna var nog lika ångerfull. Några dagar senare samtalade vi. Hon berättade att hennes äktenskap inte var bra. Hon hade fått för sig att det var hon som hade drivit oss till sex. Hon hatade sig själv för att ha haft ihop det med en gift man. Men att om vi båda var fri skulle möjligt att inleda ett förhållande.
    På 10-15 år har inget hänt och så detta. Jag vet inte varken in eller ut. 

  • Svar på tråden Är jag åsnan mellan höstackarna! Vad tycker ni?
  • Anonym (Åsnan)
    Anonym (Djur) skrev 2023-03-27 14:05:47 följande:
    Fast vad är det du vill veta?
  • Anonym (Åsnan)
    Anonym (Djur) skrev 2023-03-27 14:05:47 följande:
    Fast vad är det du vill veta?
    Har du något råd att ge?
  • Anonym (Åsnan)
    Anonym (Djur) skrev 2023-03-27 14:05:05 följande:

    Om vi ska prata djur så liknar du nog mer ett svin än en åsna, men du verkar ju vara i gott sällskap av andra svin som tex "Anna".

    Men jag förstår inte riktigt poängen med din tråd, om jag förstod dig rätt har du knullat runt med andra kvinnor bakom ryggen på din fru i flera år utan att ägna en tanke åt det, så varför vart det helt plötsligt så jobbigt med just "Anna"? Odlade du ett samvete bara sådär pang?


    Det är väl många som har andra, så varför denna aggressiva ton mot mig?
  • Anonym (M)
    Anonym (Åsnan) skrev 2023-03-27 14:11:09 följande:
    Det är väl många som har andra, så varför denna aggressiva ton mot mig?
    Vad säger din fru?
  • rostigsaab

    Hur ska någon kunna ge dig råd när vi inte förstår vad det är du vill ha hjälp med ? 


    Om din fråga är seriös så bör du enkelt kunna svara på detta. 

  • Fröken Allvar
    Anonym (Åsnan) skrev 2023-03-27 14:04:43 följande:
    inte stor hjälp av ditt svar
    Finns mycket kunskap på internet om sex och stavningskon-troll
  • Anonym (Djur)
    Anonym (Åsnan) skrev 2023-03-27 14:11:09 följande:
    Det är väl många som har andra, så varför denna aggressiva ton mot mig?
    För att just du skrev en tråd som handlar om just DIG?
  • Anonym (Djur)
    Anonym (Åsnan) skrev 2023-03-27 14:09:07 följande:
    Har du något råd att ge?
    Absolut, men först måste jag ju veta vad du vill ha råd om?
  • Anonym (Troll)
    Anonym (Åsnan) skrev 2023-03-27 14:05:24 följande:
    Av vilken anledning
    Eftersom din novell är dåligt uttänkt och det är bara måndag. Dvs jag tror inte på din story så tråden är anmäld.
  • Anonym (Åsnan)
    Anonym (Djur) skrev 2023-03-27 14:18:29 följande:
    Absolut, men först måste jag ju veta vad du vill ha råd om?
    Vad ska jag göra. Har hamnat i en hemsk röra. 
  • Fröken Allvar
    Anonym (Åsnan) skrev 2023-03-27 14:21:18 följande:
    Vad ska jag göra. Har hamnat i en hemsk röra. 
    Sjukt taskigt av oss att förstöra! 
  • Anonym (Djur)
    Anonym (Åsnan) skrev 2023-03-27 14:21:18 följande:
    Vad ska jag göra. Har hamnat i en hemsk röra. 
    Det har vi nog alla fattat, men vad är det du vill ha hjälp med?
  • Anonym (Åsnan)
    Fröken Allvar skrev 2023-03-27 14:30:52 följande:
    Sjukt taskigt av oss att förstöra! 

    Ja så kan jag tycka. Jag vet Inte vad jag har gjort för fel. Då det började vara Greta som en ventil som jag både gillade o inte. Sen nu i år bara blev det jag var oförberedd och hade ingen vana att vid närmanden. 


    Jag kan stanna hos och avsluta mina felsteg. Men tänk om jag kommer detta göra att det inte funkar hemma och då står jag utan både det ena å andra. Men Hanna hon leker kanske bara med mig. Men vad hon känner mig levande och hon finns i min fantasi nästan hela tiden. Anna är så fin på alla sätt men jag vet inte om det blir något. 


    Jag är inte ensam om att i fyllan gjort saker man inte borde. Men någon kallade mig ett svin men jag behöver råd. 

  • Anonym (aaa)
    Anonym (Åsnan) skrev 2023-03-27 19:21:41 följande:

    Ja så kan jag tycka. Jag vet Inte vad jag har gjort för fel. Då det började vara Greta som en ventil som jag både gillade o inte. Sen nu i år bara blev det jag var oförberedd och hade ingen vana att vid närmanden. 


    Jag kan stanna hos och avsluta mina felsteg. Men tänk om jag kommer detta göra att det inte funkar hemma och då står jag utan både det ena å andra. Men Hanna hon leker kanske bara med mig. Men vad hon känner mig levande och hon finns i min fantasi nästan hela tiden. Anna är så fin på alla sätt men jag vet inte om det blir något. 


    Jag är inte ensam om att i fyllan gjort saker man inte borde. Men någon kallade mig ett svin men jag behöver råd. 


    Men vad är det för råd någon kan ge dig, menar du? 
  • rostigsaab

    Det låter som det klassiska dilemmat att äta kakan eller ha den kvar. Tja? det bästa rådet jag kan ge precis just nu är att ta ett steg tillbaka och fundera ett tag framöver över det som hittills har hänt. 


    Det sämsta du kan göra nu är att ta snabba ogenomtänkta beslut. 


     

Svar på tråden Är jag åsnan mellan höstackarna! Vad tycker ni?