• Forumvärd

    Uppgradering av sajten!


    Hej!
    Vi ville bara meddela att vi kommer att genomföra underhållsarbete och flytta drift för Familjeliv.se under en kortare period. Detta arbete kommer att pågå från kl. 23:00 på måndag den 27:e mars tills kl. 11:00 på tisdag den 28:e mars.
    Under denna tid kommer det fortfarande att gå att läsa på forumet, men det kommer inte vara möjligt att skriva några nya inlägg. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta kan orsaka och tackar för din hänsyn i detta ärende.
    Tack för att du väljer Familjeliv.se som din plattform för gemenskap och vi hoppas att du har en fortsatt trevlig dag.
    Vänliga hälsningar,
    Familjelivs tekniska avdelning

    Med vänlig hälsning
  • Svar på tråden Uppgradering av sajten!
  • Marmite Devil

    Jag betvivlar att det alls kan medföra några större olägenheter än vad forumet bjuder på daglig basis.

    Det går ju tex inte ens att citera inlägg 75-95 % av gångerna.

  • Hangout91

    Eller de olägenheter det ger med 43kg reklam som poppar upp precis överallt hur man än scrollar. En fm ska nog funka ändå.

  • AndyPandyLandy

    Sidan fungerar inte som den ska i en mobil. Är något som tar en halvtimme att fixa för den som kan det... Man måste oftast växla till desktop-läge i webbläsaren för att citera/ogilla/gilla-knapparna ska fungera. 

  • RaYzLeR
    Marmite Devil skrev 2023-03-27 17:49:50 följande:

    Jag betvivlar att det alls kan medföra några större olägenheter än vad forumet bjuder på daglig basis.

    Det går ju tex inte ens att citera inlägg 75-95 % av gångerna.


    Om du håller mobilen i horisontalläge så kan du citera inlägg. Glad
  • xnfsm
    Marmite Devil skrev 2023-03-27 17:49:50 följande:

    Jag betvivlar att det alls kan medföra några större olägenheter än vad forumet bjuder på daglig basis.

    Det går ju tex inte ens att citera inlägg 75-95 % av gångerna.


    Hahahaha tack för skratt. Helt enig!
  • Marmite Devil
    RaYzLeR skrev 2023-03-27 19:44:02 följande:
    Om du håller mobilen i horisontalläge så kan du citera inlägg.  // Glad
    Tack.
  • Spökplumpan

    Familjeliv hade varit jobbig redan på 90-talet. Den minst användarvänliga forumsajten som någonsin existerat efter år 2000. Dags att följa med i tiden och göra familjeliv till en lättanvänd och snygg sida. Jag kan acceptera att sidan är nere i några veckor om det innebär att ni faktiskt anstränger er för att funka och se redig ut.

Svar på tråden Uppgradering av sajten!