• DavidAndersson34

    Söker en tub med Pepsodent Kids 2-6 år Jordgubbssmak

    Hej,

    Vet inte vart jag ska lägga denna tråd riktigt (är ny här).

    Har en son med diagnos (vi behöver inte gå in på detaljer). Han har väldigt svårt för förändringar, och det här med tandkräm är en av dom. Vi har lyckats en gång att få honom att byta, men det var ärligt talat ett helvete. Vi lyckades få honom att byta till denna: www.apotea.se/pepsodent-kids-2-6-ar-jordgubbssmak

    Nu har den slutat att tillverkas och går inte att köpa längre (såklart).

    Därför undrar jag om någon har en tub kvar av denna och kan tänka sig att skänka (eller sälja) den till oss?

    Ja, jag har även kontaktat Pepsodent kundtjänst men förväntar mig inget annat än ett artigt men opersonligt svar från någon 19-åring på sitt första jobb..

    Tack för mig, trevlig helg!

    PS. Den går att beställa i Finland.. men de skickar bara till adresser i Finland och Ryssland, så ja...

  • Svar på tråden Söker en tub med Pepsodent Kids 2-6 år Jordgubbssmak
  • Anonym (tandkräm)

    Du har inga kontakter i finland så som kanske kan beställa ett gäng och sen skicka över.....?

  • Hyllemor

    Har du varit i kontakt med Pepsodent i Sverige? (skriv ett mail och förklara ditt barns behov.)


    Leta upp en facebookgrupp för folk som reser Sverige-Finland. Det borde inte vara omöjligt, eller en facebookgrupp för folk boende nära gränsen.


    Om inte det fungerar, kontakta media/skapa ett upprop på nätet, så kommer du bli översvämmad av tandkräm. :)


    Om ingenting av det här fungerar, så skriv här, så kan jag kanske hjälpa till, men det är inte billigt att importera lådvis med tandkrämstuber hur som helst...

Svar på tråden Söker en tub med Pepsodent Kids 2-6 år Jordgubbssmak