• Anonym (Melloman)

    Sambon Fifflar

    Tjenare alla hoppas ni kan komma med någon hjälp i detta problem jag har.

    Min sambo har tiktokat o det stör inte mig alls. Men upp uppmärksamma att hon hade samma kille på tiktok som fans på hennes insta. då blev jag lite fundersam över det. o kolla hennes bilder på insta då märkter jag att han gillat alla hennes ego bilder men inte på våra barn då blev jag väldigt fundersam över detta.

    Men jag fråga satta henne om detta o hon blev sur på mig direkt o hade agg mot mig om detta men förklaringen jag fick att hon kände han o dom umgicks för i grann byn. Men då sa jag att du är vän med alla dina vänner på fb från grann byn så varför helt plötsligt mena jag. men då blev hon arg på mig.
    dagen efter hade hon plockat bort han från insta. då fårga satta jag varför har du plockat bort han på insta då blev hon sur för jag fråga satta om det o dom hade varit vänner på insta i 2år men han hade aldrig gillat hennes bilder förens i januari. så det va lite skumt.

    Vi började bråka självklart om detta o jag frågade kan jag få se din mobil då vägra han visa mig den då blev jag mer misstänksam mot henne. vi bråkade rätt mycket om det den kvällen men det kom fram tillslut att hon hade haft han på snap men hon hade plockat bort han o det va ju med skumt varför men fick inget svar om det.

    Vilket fall så kontakta jag killen o fråga han om detta o han svara mig nej de va inget o det va inte precis han han dejta henne efter han kör lastbil. hum märkligt svar . men han skickar en bild på vad hon skrivit till han varför hon plockat bort han.


    hon hade skrivit så här till han efter hon plocka bort han på snap men skrev till han på insta.

    Hej 
    jag  har plockat bort dig på snap av respekt till barnens pappa för vi har bestämt att ge det ett försök till mellan oss så inget illa menat mot dig utan av respekt för han ville ja inte skulle ha några killar på snap. Hoppas du förstår.

    Varför skickar man sådant meddelande till någon kille. 

    Men jag fråga satte henne om det o hon va förbannad som fan på mig om det.
    O då kom det fram att hon hade träffat han i våran byn för han hade glömt sina bestik så hon lämna bestik till han o det vara  minuter bara.
    Skumt men kommit fram att dom snackat sen januari iaf.

    Hon påstår att det inte har hänt något utan dom pratat vardagliga saker.

    Jag tror inte på detta men vad tror ni???
  • Svar på tråden Sambon Fifflar
  • Anonym (´´´)

    Förlåt men det är rätt svårt att läsa vad du skriver. Dålig stavning, dåligt med kommatering, ibland har du skrivit talspråk osv, vilket gör att vissa meningar faktiskt inte är läsbara. 

  • Anonym (Melloman)

    Ursäkta att jag skrev som en kratta det gick i rappet bara. 
    Kan inte redigera det🤔.

    Vad menar du med spöket!? 

  • Tom Araya

    Din text är svårbegriplig, oerhört slarvigt skriven och det är oklart vem personerna är (förutom du och din sambo).

    Det känns som att ni är ett par som lite för tidigt i livet har flyttat hemifrån och blivit sambos.

  • Shameless

    Du framstår som väldigt kontrollerande och svartsjuk. Inte konstigt att din tjej blir förbannad när hon känner sig anklagad av dig. Lägg tid och energi på något vettigt istället för att snoka på din tjej på sociala medier. 

Svar på tråden Sambon Fifflar