• Anonym (Ogillar)

    Varför ogillar du?

    Det finns ju många anledningar till att man inte vill göra vissa saker sexuellt. Det skulle vara intressant att veta varför. Så rösta på en av anledningarna och så kan du kommentera vad du inte gör av den orsaken.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför ogillar du?
  • Anonym (Ogillar)

    Jag klarar inte av att prata om annat när vi sexar, både jag och slemhelge tappar koncentrationen och har jättesvårt att hitta tillbaka. När det liggs så är det fullt fokus sex som gäller.

  • Anonym (ymer)

    Röstade på "Annat".

    Jag vill inte hålla på med smisk och annat trams för jag finner det ganska cringe.

  • Roadking1963

    Lite smisk och lite kul leksaker kan vara spännande, jag har tyvärr ingen lekkamrat, här är det vaniljknull som häller, lite trist.

  • Anonym (Allätare)

    "tänder inte på det" är väl en given anledning.

    Men eftersom jag ofta speglar och tänder på det min partner tänder på så kan saker få intresse om partnern blir väldigt upphetsad av dem.

  • Tom Araya

    Jag röstade på Tänder inte på det så känns onödigt, men jag hade även kunnat lägga till Luktar/smakar dåligt och Förnedrande för mig/min partner som orsak till att jag inte ägnar mig åt de sexuella aktiviteterna som jag väljer bort. 

  • Anonym (B)

    Allt som stämmer in på detta:


    Luktar/smakar dåligt (t ex otvättad kuk får ingen avsugning)Tänder inte på det så känns onödigtFörnedrande för migGör ont
Svar på tråden Varför ogillar du?