• USA111

    4 till salu i samna port.

    Ett område inte långt från mig typ 1 km. 2 lägenheter i samna uppgång blitt sålda i mars och nu 2 till salu. Är det hemsökt eftersm 4 i samna port flyttat inom 4 veckor eller 2 sålt och flyttat men 2 bor kvar men är till salu.

  • Svar på tråden 4 till salu i samna port.
  • Mrs Moneybags

    Förmodligen något som händer i porten, antingen en granne eller något som ska hända/byggas om/stundande avgiftshöjning eller liknande. 

  • USA111

    En kändis flyttar dit men de vet väl ej dre andra om. Men de kanske såg den på visningen

  • Magical
    USA111 skrev 2023-04-15 01:39:56 följande:
    4 till salu i samna port.

    Ett område inte långt från mig typ 1 km. 2 lägenheter i samna uppgång blitt sålda i mars och nu 2 till salu. Är det hemsökt eftersm 4 i samna port flyttat inom 4 veckor eller 2 sålt och flyttat men 2 bor kvar men är till salu.


    Fråga någon av dem som bor där. 
  • Tristelle

    Kanske en lat, överviktig persier på psykofarmaka som kommer dit och röker 8 cigaretter om dagen in genom fönstret? Då hade jag själv dragit.

  • Hobgoblin
    Tristelle skrev 2023-04-17 22:09:20 följande:

    Kanske en lat, överviktig persier på psykofarmaka som kommer dit och röker 8 cigaretter om dagen in genom fönstret? Då hade jag själv dragit.


    Inte ens värt ....en kommentar.
  • USA111

    Är  odtadstätt. Kwn ej fråga,de har Portkod tror man ska flytta,dir för farsan sa om vi skulle köpa en där

Svar på tråden 4 till salu i samna port.