• Flygaren

    Rosenrot, bra och dåliga erfarenheter?

    Hej!
    som rubriken lyder, vad har ni för erfarenheter av Rosenrot och att bli snabbt gravid? Dela gärna både bra och dåliga erfarenhete! 

  • Svar på tråden Rosenrot, bra och dåliga erfarenheter?
  • Anonym (anonym)
    Flygaren skrev 2023-04-17 11:19:17 följande:
    Rosenrot, bra och dåliga erfarenheter?

    Hej!
    som rubriken lyder, vad har ni för erfarenheter av Rosenrot och att bli snabbt gravid? Dela gärna både bra och dåliga erfarenhete! 


    Bra: när jag tog de rann all stress av mig
    dåliga: jobbigt att om man som jag ville ha barn hela tiden tänka att bara ta de fram till ägglossning eftersom de aborterar foster.

    sämst: mensen hade inte kommit på länge, jag var trött, jag var illamående varje dag men var samtidigt mitt uppe i en flytt och hade riktigt jobbigt på min arbetsplats. Jag tänkte att jag får ta rosenrot igen men det var ju länge sedan jag hade mens, jag kissade på en pinne. Den gav inget utslag. Rosenrot aborterade mitt barn som jag inte ens visste att jag bar på. Jag har fortfarande inte kommit över det. Och så ont det gjorde när det var på väg ut, sen fick jag komplikationer eftersom det inte var en "normal abort". Efter några månader hade kroppen läkt men jag vågar aldrig mer ta rosenrot efter det.
Svar på tråden Rosenrot, bra och dåliga erfarenheter?