• Otursförföljd

    Spökstreck eller plus?

    Jag hade ÄL 5/4, och brukar få mens 13 dagar efteråt. Idag är det 14 dagar, så jag tog ett test (RFSU Testa ofta). Det finns ett svagt litet streck och det syns i alla vinklar utan att vända och krångla för att se det, men jag är osäker på om det är ett spökstreck eller ett plus. Och det finns ju såklart bättre test. Jag vill tro att det är en graviditet eftersom flytningarna är väldigt vattniga, och jag brukar inte ha några alls förutom vid ÄL. Så jag tänker vänta till måndag och testa igen (men jag kommer säkert inte ha tålamod som räcker längre än till fredag Tungan ute). Så vilket gravtest bör jag kosta på mig? Och hur sent har eran mens kommit som senast efter ÄL? Min ÄL har verkligen skett denna dag då jag fått en spruta med Ovitrelle dagen innan.

  • Svar på tråden Spökstreck eller plus?
  • Otursförföljd


    Så här ser testet ut. Det var svårt att fånga på bild och det syns mycket tydligare i verkligheten.

  • Otursförföljd
    Embarazada skrev 2023-04-19 13:48:03 följande:

    Plus :)


     


    Tack! Jag har väntat på plus i 8 år Hjärta Så jag håller verkligen tummarna. Fertilitetsutredningen har inte gett något resultat, men det vore fantastiskt om det äntligen tog sig nu. Jag provade köpa ett Clearblue Digital som jag verkligen hoppas visar på graviditet. Mensen har alltid kommit på ÄL+13 alla försök, så därför har jag lite extra hopp nu när det är ÄL+14.

Svar på tråden Spökstreck eller plus?