• Tinadenfina92

    Kraftig blödning I lördags

    Hej! Jag skrev här inne när jag fick en riäl  nötning o Lördags natt, åkte in på Söndagen och bebis levde och mer än så fick jag inte veta, då de vs stressigt på akuten. 
    Glad men fortfarande orolig åkte jag hem. 
    Har haft bruns blödningar/ flytningar sedan dess som kommer och går. 
    Har även otrolig motverkar och växtvärk/ drar  i livmodern. 
    Ibland nör jag är  på toa kommer inget på papper och ibland kommer de flytningar med brunt. 
    Är trött och och ont i huvudet efter all anspänning och känner mig otroligt räd och ensam, försöker få kontakt med BM men får inget mer svar än att avvakta.
    Någon mer som har liknande eller haft liknande besvär???? 

  • Svar på tråden Kraftig blödning I lördags
  • Tinadenfina92
    Tinadenfina92 skrev 2023-05-04 15:53:57 följande:
    Kraftig blödning I lördags

    Hej! Jag skrev här inne när jag fick en riäl  nötning o Lördags natt, åkte in på Söndagen och bebis levde och mer än så fick jag inte veta, då de vs stressigt på akuten. 
    Glad men fortfarande orolig åkte jag hem. 
    Har haft bruns blödningar/ flytningar sedan dess som kommer och går. 
    Har även otrolig motverkar och växtvärk/ drar  i livmodern. 
    Ibland nör jag är  på toa kommer inget på papper och ibland kommer de flytningar med brunt. 
    Är trött och och ont i huvudet efter all anspänning och känner mig otroligt räd och ensam, försöker få kontakt med BM men får inget mer svar än att avvakta.
    Någon mer som har liknande eller haft liknande besvär???? 


    Ska stå riäl blödning. 
    Har haft molvärkar. 
    Har ingen vidare feber, högst 37,4
    Paracetamol hjälper ej mot värken. 
  • Pimpinellan

    Brunt blod är gammalt blod,dvs resterna av den blödningen du hade. Det kan hålla på och småskvätta precis som du har ganska länge. Molvärken kan ju vara helt normal den med. Vissa har ganska ont bara. Livmodern och ligamenten. Men börjar du blöda färskt igen, får ännu mer ont eller feber får du åka in på koll igen.

Svar på tråden Kraftig blödning I lördags