• Kawazx10

    Jag misstänker att min sambo har en annan

    Jag och min kvinna har nyss flyttat ihop. Vi har der kärleksfullt och hon säger ofta att hon älskar mig och är det bästa som har hänt henne.
    Innan vi träffades så träffade hon många män och reste till dem för att ha sex en helg med dem. Hon var aktiv på sexsidor och chattar.
    Varför misstänker jag att hon har en annan?
    Hon har ändrat beteende och är ofta online på messenger men aldrig då vi är tillsammans.
    Förra veckan var hon ständigt online och i helgen sa hon att hon skulle åka och hälsa på sin son som bor i en annan stad fredag till lördag.
    Denna vecka så hade hon ledigt en dag och använde den till att raka sig och göra sig fin med pedikyr och måla naglarna. Något hon inte gjort sedan vi flyttade ihop.
    Det känns som att hon egentligen ska träffas en annan man denna helg. Är jag onödigt misstänksam?

  • Svar på tråden Jag misstänker att min sambo har en annan
  • Anonym (...)

    Nja du får väl kolla upp om det är sant att hon ska åka till sonen. 

  • Anonym (Isadora)
    Kawazx10 skrev 2023-05-10 14:02:55 följande:
    Jag misstänker att min sambo har en annan

    Jag och min kvinna har nyss flyttat ihop. Vi har der kärleksfullt och hon säger ofta att hon älskar mig och är det bästa som har hänt henne.
    Innan vi träffades så träffade hon många män och reste till dem för att ha sex en helg med dem. Hon var aktiv på sexsidor och chattar.
    Varför misstänker jag att hon har en annan?
    Hon har ändrat beteende och är ofta online på messenger men aldrig då vi är tillsammans.
    Förra veckan var hon ständigt online och i helgen sa hon att hon skulle åka och hälsa på sin son som bor i en annan stad fredag till lördag.
    Denna vecka så hade hon ledigt en dag och använde den till att raka sig och göra sig fin med pedikyr och måla naglarna. Något hon inte gjort sedan vi flyttade ihop.
    Det känns som att hon egentligen ska träffas en annan man denna helg. Är jag onödigt misstänksam?


    Online på messenger är man väl bara för att man sitter och scrollar på facebook?
    Kanske ni haft fullt upp med flytt och liknande, nu kände hon för att fixa naglarna och göra pedikyr som hon kanske inte hunnit och orkat på länge.
    Det behöver inte vara något konstigt. Eftersom jag blivit bedragen tycker jag det är okej med en viss misstänksamhet, men det får naturligtvis inte bli något som växer i onödan.
Svar på tråden Jag misstänker att min sambo har en annan