• Alexndram

    Kan man se kön?

    Dessa ultraljudsbilder är i samband med ett kub test. Kan man se kön på dessa Bilder?

  • Svar på tråden Kan man se kön?
  • Dimpen
    Alexndram skrev 2023-06-12 19:15:26 följande:
    Kan man se kön?

    Dessa ultraljudsbilder är i samband med ett kub test. Kan man se kön på dessa Bilder?


    Det säger vi inte för då är det ju inget spännande att se vad det blir Glad
  • Dimpen
    Alexndram skrev 2023-06-12 20:41:26 följande:

    Det har du helt rätt i! Vi kommer dock att vilja veta.


    Då är det väl bara att vänta i 9 månader så ser ni vad det blir. Varför så bråttom? 🤔
  • Alexndram

    Vi alla är olika. Alla vill olika och det är okej 😊 jag startade tråden för att fråga, inte för att bli frågsatt om något som inte rör andra. Kan man inte se det på bilderna så behöver du inte kommentera.

  • Dimpen
    Alexndram skrev 2023-06-13 09:34:14 följande:

    Vi alla är olika. Alla vill olika och det är okej 😊 jag startade tråden för att fråga, inte för att bli frågsatt om något som inte rör andra. Kan man inte se det på bilderna så behöver du inte kommentera.


    Då svarar jag - nej jag kan inte se det.
  • Anonym (Gissning)

    Jag gissar på tjej 👶 men svart att avgöra på så små bilder 

  • Alexndram

    Spännande! Tack för svaren. Nyfiken fråga bara, när ni gissar flicka? Hur kan man se eller gissa på det? Jag är nyfiken och intresserad😊🥰

  • Anonym (Nubteorin)

    Svårt att säga då jag inte vet exakta veckan samt att bilderna är minimala. Men är du efter v 12+6 så skulle det kunna va en flicka men som sagt inte bästa förutsättningarna.

  • Teriz


    Får jag låna tråden och undrar om någon kan gissa på min bild? Tagen i v 13+4 på kub
  • Anonym (Flicka)

    NUB ser man väldigt tydligt på första bilden. Inget är ju garanterat men jag gissar starkt på flicka! 

  • Teriz
    Anonym (Flicka) skrev 2023-06-14 12:56:24 följande:

    NUB ser man väldigt tydligt på första bilden. Inget är ju garanterat men jag gissar starkt på flicka! 


    Tack för ditt svar ☺️
  • Anonym (Nubteorin)
    Teriz skrev 2023-06-14 12:47:21 följande:
    Får jag låna tråden och undrar om någon kan gissa på min bild? Tagen i v 13+4 på kub
    Kan inte se nubben på dina bilder tyvärr
Svar på tråden Kan man se kön?