• Neverland2022

    HJÄLP VEM E PAPPAN

    Hej, jag har ett problem jag har vart otrogen mot min partner! Och nu är jag gravid. Vem är pappan?

    jag har haft ett stadigt förhållande och hela maj har jag haft oskyddat sex med min partner Hela maj. Fram tills den 22 maj då vi gjorde slut. Den kvällen den 27 maj var jag otrogen och hade sex med en kille och hans tjej han kom i henne Aldrig i mig men vi hade oskyddat sex. Jag vet att för sats och sånt existera. jag gjorde gravid test den 31 maj och var positiv. Jag använde en sån 6 dagar före mens test.  kan man få ett positiv gravid test 5 dagar efter sex? 


    gjorde Ultraljud idag 28/6/2023 och var i vecka 7+4. ka  Jag vara lugn med att min partner är pappan?

  • Svar på tråden HJÄLP VEM E PAPPAN
  • 8airam8

    Din för detta partner bör vara pappan. I övrigt är väl lugn ett stort ord i din situation?


    The first glass of wine is all about the food, the second glass is about love and the third glass is about mayhem.
  • DaBrIn

    Utifrån de datum du skriver här, hur tänker du att det skulle kunna vara killen du var otrogen med som skulle kunna vara pappan? 

  • Crash Man

    Nu är inte jag någon expert på graviditetstest, men om du hade oskyddat samlag 27/5 och gick veta att du var gravid 31/5 så bör det vara med din f.d pojkvän. Så vitt jag vet finns det inga graviditetstest som ger utslag fyra dagar efter befrukting.

  • Maymom
    Neverland2022 skrev 2023-06-28 18:41:50 följande:

    För att det står möjliga sex dagar som kan fått sig gravid?.. Blir rädd
    //


    Du blev ju med största sannolikhet gravid runt den 21/5 utifrån det du skrivit. Så jag tror definitivt på exet, eller är ni tillsammans igen eftersom du skriver att du var otrogen trots att det var efter ni gjorde slut..?
Svar på tråden HJÄLP VEM E PAPPAN