• Cia67

    Hjälp mig tolka testet



    Hej,

    vi planerar att bli gravida, första barnet.
    jag har bim-4 och undrar vad ni ser på testet? Aldrig tagit tester innan. 
  • Svar på tråden Hjälp mig tolka testet
  • Cia67

    Åh tack för att du tog dig tiden! Jag ska testa mig igen på BIM dagen. Köpt digitalt test istället med veckoindikator. 

  • Horisonten
    Cia67 skrev 2023-07-10 08:53:46 följande:

    Åh tack för att du tog dig tiden! Jag ska testa mig igen på BIM dagen. Köpt digitalt test istället med veckoindikator. 


    Ingen fara alls ☺️åh så spännande. Du får skriva hur de gick sen☺️
  • Cia67

    GRAVID!!! Svårt att ta in!! 
    Tog digitalt idag BIM-1. Gravid 2-3 veckor! 

  • svansmamman
    Cia67 skrev 2023-07-13 05:49:44 följande:

    GRAVID!!! Svårt att ta in!! 
    Tog digitalt idag BIM-1. Gravid 2-3 veckor! 


    Åh så kul, grattis!!!! ❤️
  • Horisonten
    Cia67 skrev 2023-07-13 05:49:44 följande:

    GRAVID!!! Svårt att ta in!! 
    Tog digitalt idag BIM-1. Gravid 2-3 veckor! 


    Åh stort grattis!!!! 


    jag tog ett i tisdag och de var inte gravid?skall ha mensen söndag eller början av veckan tror jag. Idag är de ju äl+ 11 eller äl+12. Men min fästman har sagt test tidigast imorgon men vill ta idag. Är de dumt?

  • Cia67

    Tack snälla ❤️❤️ Alltså, det är ju svårt att hålla sig! Så förstår dig, men du skulle ju kunna ta test imorgon fredag, och ta morgonurin, så att chansen är större att du får utslag. LYCKA TILL! 

  • Horisonten
    Cia67 skrev 2023-07-13 08:56:09 följande:

    Tack snälla ❤️❤️ Alltså, det är ju svårt att hålla sig! Så förstår dig, men du skulle ju kunna ta test imorgon fredag, och ta morgonurin, så att chansen är större att du får utslag. LYCKA TILL! 


    Tog test nyss med morgon urin och de är blankt så ingenting här?men mår skit pga mensen då lagom kul. 


     

  • svansmamman
    Horisonten skrev 2023-07-13 09:01:29 följande:

    Tog test nyss med morgon urin och de är blankt så ingenting här?men mår skit pga mensen då lagom kul. 


     


    Det är inte kört förens mensen kommer! Du har ju fortfarande några dagar kvar till BIM, och skulle ägglossningen skett ens en dag tidigare gör det stor skillnad för testandet såhär tidigt! ❤️
  • Horisonten
    svansmamman skrev 2023-07-13 09:42:59 följande:
    Det är inte kört förens mensen kommer! Du har ju fortfarande några dagar kvar till BIM, och skulle ägglossningen skett ens en dag tidigare gör det stor skillnad för testandet såhär tidigt! ❤️
    Det är sant men mer som mensvärk orolig mage idag. Fördelen ärlig jag får en riktig mens att jag får mer koll och vet att kroppen är i balans igen. Slutade ju med en medicin och tog ut spiralen så inte konstigt om kroppen blir knas. 
  • svansmamman
    Horisonten skrev 2023-07-13 10:51:30 följande:
    Det är sant men mer som mensvärk orolig mage idag. Fördelen ärlig jag får en riktig mens att jag får mer koll och vet att kroppen är i balans igen. Slutade ju med en medicin och tog ut spiralen så inte konstigt om kroppen blir knas. 
    Jag förstår, jag håller ändå tummarna! Och skulle det vara mensen är det ju, som du säger, skönt att få en bekräftelse på att kroppen är i balans! ❤️
  • Horisonten
    svansmamman skrev 2023-07-13 11:52:44 följande:
    Jag förstår, jag håller ändå tummarna! Och skulle det vara mensen är det ju, som du säger, skönt att få en bekräftelse på att kroppen är i balans! ❤️
    Ja men precis. Så just nu väntar jag på mensen men den verkar inte dyka upp. Mår ganska illa idag och stickningar o bröst och molande värk av och till men ingen mens än. Är dag 24 och förr hade jag cyklar runt 28 dagar. Så mensen kan ju komma allt ifrån söndag-onsdag. Inställd på att jag inte är gravid utan väntar på mensen så vi kan försöka på riktigt när vi vet hur allt ligger till
Svar på tråden Hjälp mig tolka testet